מעבדת חדשנות בגובה 33 אלף רגל

שתפו:

לופטהנזה ודויטשה טלקום הציגו בטיסה מפרנקפורט ליוסטון אבות טיפוס למוצרים חדשניים שישפרו את הקשר בין הנוסעים לצוות. בין השאר הוצגה שמיכה שתעיר את הנוסע לקראת הנחיתה ומשקפיים חכמות שיספרו לדיילים על העדפות הנוסעים

עודכן 15.2.18

חברת התעופה לופטהנזה ודויטשה טלקום הפכו את טיסת LH440, שיצאה ב-8 בינואר 2018, מפרנקפורט ליוסטון למעבדת חדשנות מעופפת עם החידושים האחרונים בתחום התעופה. בחודשים האחרונים קיימו החברות תחרות שעסקה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים עתידיים לעולם התעופה. בסופה של התחרות נבחרו צוותים אשר פיתחו אבות טיפוס למוצרים, ואלה נחשפו לראשונה במסגרת טיסת החדשנות.

וכך, בגובה 33,000 רגל, הוצגו לנוסעים בטיסה אבות-טיפוס של צ'אט-בוט המקשר בין הנוסע לדיילים, שמיכה חדשנית משולבת כרית ומשקפיים חכמות המוסרות לדיילים מידע על הנוסעים. וכן קונספט למושב חכם לנוסע, בעל יכולת פרסונליזציה. החידושים הטכנולוגיים יוצגו גם בתערוכת CES המתקיימת בימים אלה בלאס וגאס.

צ'אטבוט עם הדיילים

קונספט זה הוצג במטרה לשפר את התקשורת הבינאישית עם צוות המטוס. הצ'אטבוט, המקשר בין הנוסעים לדיילי האוויר, מופעל באמצעות אפליקציות וואטסאפ והמסנג'ר של פייסבוק. הצ'אטבוט החכם ממיין את צרכי הנוסעים, מסדר אותם על פי סדר עדיפויות ומתאם את השירות המתאים. הכפתורים של מדי הדיילים מאובזרים בחיישנים חכמים המקושרים לצ'אטבוט.

השמיכה שתעיר אתכם לקראת הנחיתה

השמיכה שתעיר אתכם לקראת הנחיתה | הצילומים באדיבות לופטהנזה

כמו כן, הציג צוות המפתחים קונספט נוסף לשיפור נוחות הטיסה, באמצעות שמיכה חכמה, המשלבת כרית צוואר, המתלבשת על הנוסע כגלימה. השמיכה מספקת ויברציות עדינות, המעירות את הנוסע לקראת נחיתה, ללא התערבות הדיילים.

משקפיים חכמות

צוות מפתחים נוסף הציג אב-טיפוס למשקפיים חכמות, שמטרתן לשפר את התקשורת בין הדיילים לנוסעים ובדרך זו לשפר גם את השירות האישי לנוסע. הנוסעים יכולים להשתמש במכשירים הניידים שלהם כדי לשלוח בקשות לצוות הטיסה. לדוגמה, להזמין משקאות והדיילים יראו את הבקשה מיד במשקפיים החכמות, כמו גם את פרטי הנוסע שהזמין את המשקה. המשקפיים החכמות יציגו בפני הדיילים פרטים נוספים על הנוסע, כגון השפה בה הוא מדבר, העדפת ארוחות וכדומה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו: