תפריט עמוד

מלונות מצוינים באנדלוסיה

אנדלוסיה היא אחד מאותם אזורים שאפשר וכדאי ללון בהם במקומות שנחרתים בזיכרון. יש בה ארמונות שמעידים על העבר המפואר, פנסיונים ביתיים, מלונות בוטיק חדשניים ומגוון עשיר של אכסניות בכל דרגה ומחיר. הנה מבחר מצומצם של מלונות מומלצים וייחודיים

מלון לוצ'רו בסביליה
מלון לוצ'רו (Hotel Pasada del Lucero): אחד ממלונות הבוטיק החדשים והטובים ביותר בסביליה. יש בו שילוב מרתק בין בניין שנבנה כבר במאה ה-17 לבין מרכיבים אולטרה מודרניים. רבים רואים במלון הזה את אחת הדוגמאות לסביליה החדשה במיטבה.
במלון ארבעים חדרים מעוצבים בקפידה. המיקום מצוין – בלב העיר.
הכתובת: Almirante Apodaca 7
טלפון: 954502480
אתר
: posadadellucero.comמלון קזאס דה לוס מרסדרס בסביליה
מלון קזאס דה לוס מרסדרס (Hotel Casas de los Mercederes): ארמון מן המאה ה-18 במרכז סביליה שהוסב למלון. הלובי מרשים במיוחד, אם כי חלק מן החדרים מעט מיושן. החצר הפנימית היפה ובית הקפה שפועל בה מצדיקים ביקור במקום גם אם לא מתגוררים בו. הצוות אדיב מאוד ונותן שירות מעולה. החדרים שקטים ומיקום המלון טוב מאוד – במרחק הליכה קצר ממתחם הקתדרלה. בסביבה יש הרבה מאוד ברים ומקומות בילוי בשכונת אלפלפה וסביב יכר נעימה פלאזה דל סלבדור. במלון 47 חדרים והוא בדרגת 3 כוכבים.
טלפון 954225858
אתר
casasypalacios.com

מלון לוצ'רו הוא אחד ממלונות הבוטיק החדשים הטובים בסביליה

מנזר סן פרנסיסקו בפלמה דל ריו
מנזר סן פרנסיסקו בפלמה דל ריו (Monasterio de San Francisco): מלון בעל שלושה כוכבים ששוכן במנזר עתיק. האווירה מיוחדת מאוד ומצדיקה את הביקור במקום. המנזר הוקם כבר בסוף המאה ה-15. הנזירים שהגיעו מכאן הקימו לא מעט ערים באמריקה ולכן נקראת אחת מהן על שם המנזר הנודע. בסוף המאה ה-19 עבר המקום לידים פרטיות ומסוף המאה העשרים הוסב למלון. העיצוב כולו משמר את אווירת המנזר. ההגעה הנוחה ביותר היא מקורדובה או מסביליה. פלמה דל ריו שוכנת בערך באמצע הדרך ביניהן. אם מגיעים מסביליה נוסעים בכביש 431 לפלמה דל ריו. בכניסה לעיר נוסעים באבנידה דה לה דיפוטסיון ועוקבים אחר השלטים למנזר סן פרנסיסקו.
טלפון: 957710183
אתר:
http://www.casasypalacios.com/sanfrancisco

פרדור סן פרנסיסקו באלהמברה, גרנדה
פרדור סן פרנסיסקו באלהמברה, גרנדה: ברחבי ספרד פזורים עשרות פרדורים – בתי מלון שפועלים כרשת בבעלות ממשלתית באתרים היסטוריים. הפרדור שניצב בלב ארמון האלהמברה הוא היפה והמפורסם ביניהם. זו הזדמנות חד פעמית להתגורר בלב הארמון המפואר, שנחשב לאחד המבנים המרשימים בעולם. בלבו של מתחם האלהמברה פועל הפרדור הזה שהוקם במבנה ששימש כמנזר קתולי מן המאה ה-15. רשימת ההמתנה אינה קצרה ואם חשוב לכם להתגורר בפרדור בגרנדה כדאי להזמין כמה חודשים מראש. אפשר לשתות כאן קפה מצוין ובעיקר לשהות זמן רב ככל האפשר בחצר הפאטיו המדהימה של המקום.

מלון לה ארוזאפה, קרודובה
מלון לה ארוזאפה (Hotel La Arruzafa) הוא הפרדור של קורדובה. במקרה זה מדובר אמנם באתר של גן עתיק, אבל המלון שוכן ופועל במבנה חדש. משמעות השם היא "גן עצי הדקל והוא נקרא על שמו של הגן שהקים הכליף המקומי באתר זה במאה השמינית. הוא שוכן שלושה קילומטרים ממרכז העיר, למרגלות הגבעות שמקיפות את קורדובה. היתרון של מיקום זה הוא שהטמפרטורה באתר המלון נמוכה בארבע מעלות לעומת העיר. העיצוב משלב את האדריכלות הספרדית והאנדלוסית עם הערבית. המקום כולו שופע צמחייה וירוק מאוד. המסעדה מגישה מעדנים מקומיים ובראשם גספצ'ו מעולה.
טלפון: 957275900

 

קטלוניה: מסע תרבותי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.