תפריט עמוד

מלונות בכרתים: לינה לכל אחד

בין אם אתם יוצאים לחופשה רומנטית או לנופש משפחתי, רוצים להיות במרכז העניינים או מעוניינים להתבודד, מחפשים מלון בוטיק קטן בעיירה ציורית או מעדיפים מלון הכל כלול על שפת הים - בכרתים יש מקומות לינה לכל כיס וטעם

האי כרתים הוא יעד תיירות פופולרי, לא רק לישראלים אלא גם לתיירים מארצות נוספות, שבאים כדי לבלות בחופים היפים, לשבת בטברנות התוססות ולטייל בכפרים ההרריים. כיאה ליעד שמושך אליו המוני מבקרים, יש כאן לא מעט אפשרויות לינה, ממלונות גדולים עם כל הפינוקים ועד וילות אותנטיות באזורים כפריים שלווים. הנה כמה המלצות למקומות לינה מוצלחים במיוחד בכרתים:

וילה בכרתים: להתחבר לשקט

כדי ליהנות מהנופים היפים של כרתים ולספוג את האווירה המיוחדת של האי, אין כמו לינה בווילה פרטית. הווילות, שממוקמות באיזורים כפריים שלווים ומשקיפות אל נופי ים או הרים, מכילות כל מה שצריך לחופשה מושלמת. רובן בנויות בבנייה מסורתית עם פרטי עיצוב מיוחדים, בחלקן יש גם בריכה פרטית, שנפלא לטבול בה ביום קיץ חם. השהייה בכפר מאפשרת להכיר את החיים המקומיים ולהתיידד עם תושבי האזור. יתרון נוסף: הווילות ממוקמות סמוך לאזורי הטיול המרכזיים באי, כך שאפשר לשלב בחופשה טיולים בטבע, שיטוט בעיר יפה, ביקור בכפרים הקטנים וכמובן בילוי בחופים. ובסוף יום טיול מלא בחוויות, אפשר להתרווח על מרפסת הווילה או בגינה הירוקה, עם כוס יין ביד וליהנות מהחיים הטובים.
איפה? הווילות ממוקמות באזורים שונים באי, פרטים על השכרת וילה בכרתים בדי בסט איזי טורס.



וילה בכרתים, להתחבר לחיים המקומיים וליהנות מכל הפינוקים

מרפסת עם נוף: Anna Apartments
בדירות של אנה ששוכנות באזור פלקיאס בדרום מחוז רתימנו אין חוף ים צמוד וגם לא בריכה, אבל הנוף הנשקף מן המרפסת המקסימה שלהן מחפה על כך, ובגדול. הדירות ממוקמות בראש גבעה והחסרון הבולט שלהן הוא שיש סיכוי שתבלו את כל החופשה במרפסת, מתבוננים בנוף המרהיב של הים, ההרים והשקיעות המדהימות. במרחק עשר דקות נסיעה נמצאים כמה מהחופים היפים ביותר בכרתים, עובדה שמפצה על כך שאין במקום חוף צמוד ומאפשרת לבחור בחוף אחר בכל יום. במתחם יש שבע דירות בנויות מאבן עם תקרות עץ. הדירות נבדלות ביניהם בגודל אבל בכולן יש חדר שינה, פינת ישיבה, מטבח מצויד, פינת אוכל, טלוויזיה ומרפסת שמשקיפה לנוף עם מיטות שיזוף. בחזית המבנה יש דשא, עצים ופינות ישיבה.
איפה? Mirthios – Plakias, אתר אינטרנט

Candia Park Village. מעוצב ככפר יווני מסורתי

גן עדן למשפחות: Candia Park Village
כרתים היא יעד אידיאלי לחופשה משפחתית, והיצע המלונות שפונים למשפחות רחב מאוד. אחד המקומות המתאימים ביותר לחופשה משפחתית, כזו שתשמח את ההורים לא פחות מאת ילדיהם, הוא Candia Park Village. המלון, שמעוצב ככפר יווני מסורתי, שוכן על חוף הים בסמוך לאגיוס ניקולאוס. במלון 222 דירות מרווחות, הפזורות בכמה מבנים בתוך גן פורח. בכל דירה יכולים להתארח 6-2 אורחים, ויש בהן סלון, חדר שינה, מטבחון שאפשר לבשל בו ארוחות קלות ובחלקן גם מרפסת שפונה לים. יש במקום גם שתי מסעדות, למי שלא מעוניין להתעסק בבישולים. מועדון הילדים שבמקום הוא אחד המוצלחים באי ואחת הסיבות לכך שהמלון חביב כל כך על משפחות. הפעילויות במקום כוללות יצירה, מיני גולף, ספורט מים, בישול, מסיבות, ימי נושא כמו יום אינדיאנים ויום פיראטים ועוד ועוד. יש גם גן שעשועים גדול לילדים הקטנים. לאלה יש להוסיף שלוש בריכות שחייה יפהפיות, אחת מהן עם ג'קוזי, ושני חופים יפים ומוצלים בהם ניתן לעסוק בספורט ימי. אפשר למצוא בכרתים מלונות זולים יותר למשפחות אבל התמורה שמתקבלת עבור המחיר היא מצוינת. המלון מוצע לעיתים במסגרת הדילים של חברות הנסיעות בארץ.
איפה? Agios Nikolaos, Road Elounda – Agios Nikolaos
אתר אינטרנט

הבריכה במלון Nana Beach

הכל כלול: Nana Beach Hotel
לא מעט ישראלים נוסעים בשנים האחרונות לכרתים כתחליף לתורכיה. אבל בכרתים היצע המלונות בסגנון "הכל כלול" מצומצם בהרבה מזה שקיים בתורכיה. אחד המלונות המוצלחים בתחום זה, שמוצע גם במסגרת חלק מהדילים של חברות הנסיעות מישראל, הוא Nana Beach Hotel. המלון הענק ממוקם על רצועת חוף בצפון כרתים, בסמוך לאתרי הנופש ההומים חרסוניסוס וסטאליס. המלון בנוי מכמה מבנים נמוכים שפזורים בתוך גנים יפים. במלון יש כמה סוגי חדרים הנבדלים ביניהם בגודל ובמיקום. החדרים מעט מיושנים אבל מחלקם נשקף נוף יפה של הים. המלון נהדר למשפחות אקטיביות, עם שבע בריכות שחייה ושלל פעילויות ספורטיביות כמו מגרשי טניס, חדר כושר ופעילות ספורט ימי (שיט בקאנו או סירת פדלים, גלישה ושנורקלינג כלולים במחיר). יש גם צוות בידור, הופעות והפעלות מדי יום. הילדים ייהנו מפארק מים, מגרש משחקים מוצל, משחקייה ומגוון גדול של הפעלות, תחרויות ומשחקים. כיאה למלון הכל כלול, האוכל הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה. במלון יש שתי מסעדות בהן האוכל מוגש במזנונים, בר חופשי וכן מסעדה יוונית, מסעדה איטלקית ומסעדת דגים שהסעודה בהן כרוכה בתשלום נוסף.
איפה? Hersonissos, אתר אינטרנט

סוויטה ב-Elounda Golf villas. לאלפיון העליון

החיים הטובים: Elounda Gulf Villas
באזור עיירת הנופש אלונדה שבמזרח כרתים קמו בשנים האחרונות עוד ועוד מלונות יוקרה מפנקים במיוחד, שמיועדים בעיקר לאלפיון העליון או לזוגות בירח דבש שחסכו הרבה כסף לצורך המטרה. אחד מהם הוא Elounda Gulf Vilias, שבו עשר סוויטות ו-18 וילות שבכל אחת מהן בריכה פרטית מול הנוף (מצרך נפוץ למדי במלונות היוקרה של אלונדה). הסוויטות מרווחות מאוד (כ-120-70 מ"ר) מרוהטות באלגנטיות וכוללות חלונות ענק מהרצפה לתקרה שמכניסים את הנוף לחדר ומרפסת או גינה שמשקיפות לים. האבזור בסוויטות (וגם בווילות) כולל טלוויזיה, נגן די.וי.די ונגן דיסקים, מיטות גדולות במיוחד, חדרי רחצה משיש, מטבח שמצויד במיקורגל, מכונת קפה ומדיח כלים ועוד. אורחי הסוויטות נאלצים לחלוק ביניהם את בריכת השחייה היפהפייה שהקצה שלה מתמזג עם הים. הוילות מצוידות כולן בבריכת שחייה פרטית עם ג'קוזי ואח. יש גם ווילות ספא בהן, בנוסף לבריכה פרטית גדולה במיוחד עם ג'קוזי , ניתן למצוא סאונה, אמבטיית זרמים וחדר כושר. במלון יש שתי מסעדות גורמה עטורות שבחים, לאונג' בר ליד הבריכה שמציע מגוון קוקטיילים וספא מעוצב עם מגוון טיפולים. זוגות בירח דבש זוכים לקבל, על חשבון הבית, בקבוק שמפניה, סלסלת פירות, קישוטי פרחים על המיטה, ארוחת ערב בת שלוש מנות במתנה וכניסה חופשית לספא.
איפה? Elounda, אתר אינטרנט

בריכה פרטית לצד הווילה ב-Forest Villas

לאוהבי הטבע: Forest Villas
מתחם של שלוש וילות הבנויות בסגנון מסורתי מאבן ועץ ושוכנות בחווה בלב יער אלונים, במרחק חמישה קילומטרים מהעיר רתימנו. למרות הקרבה לעיר, הוילות הן גן עדן לחובבי הטבע. בנוסף ליער האלונים, הוילות מוקפות בשדות, כרמים, גבעות ירוקות ומסלולי הליכה. ילדים ישמחו לסייע בהאכלת חיות החווה, ואפשר גם לרכב על הסוסה של המקום, פנדורה. למרות הקרבה לטבע, המתחם מפנק, מעוצב באלגנטיות וכולל תשומת לב לכל הפרטים הקטנים. לכל וילה יש גן פרטי ובריכת שחייה יפה. הוילות מרווחות וכוללות סלון עם אח, טלוויזיה, די.וי.די ומערכת סטריאו, מטבח מצויד שכולל מקרר, תנור, מכונת קפה ומדיח כלים, חדר אוכל, מכונת כביסה, חדרי שינה, אוסף מרשים של ספרים ומרפסות שמהן אפשר לראות באופק את הים.
איפה? Atsipopoulo, Rethymno, אתר אינטרנט

Forest Villas. תשומת לב לפרטים הקטנים

דל תקציב: Ambelos Apartments
בכרתים יש מקומות לינה לכל תקציב. לצד מלונות יוקרה במאות אירו ללילה יש הרבה מקומות איכותיים במחיר של 50-30 אירו ללילה. אחד המיוחדים שבהם הוא Ambelos Apartments בעיירת הנופש איה פלאיה שבמרכז כרתים. מדובר במתחם של 29 דירות ודירות סטודיו להשכרה, מוקף בגבעות ירוקות, מטעי זיתים וכרמים ומשקיף למפרץ היפה. הדירות נעימות, נקיות ומעוצבות בפשטות, ויש בהן טלוויזיה, גישה לאינטרנט, מטבח מצויד שהופך אותן אידיאליות לחופשות ארוכות ומרפסת שפונה לים או להרים. במלון יש בריכת שחייה, בר ומגרש טניס, וחוף הים נמצא במרחק של כמה מאות מטרים. החופשה במקום מתאימה למי שמחפש חופשה שקטה במיקום מרכזי או למי שמעוניין בבסיס נעים וזול לטיולים באזור. במקום מציעים מחירים מיוחדים לשהייה של שנה, כך שאם אתם מעוניינים לקחת פסק זמן או לכתוב את הרומן שתמיד חלמתם לכתוב, זה המקום.
איפה? Agia Pelagia, אתר אינטרנט

למתבודדים: Hotel Porto Loutro
לכפר הקטן לוטרו, שנמצא בדרום מערב כרתים, ניתן להגיע רק ברגל או בשיט במעבורת. תנאי פתיחה מצוין למי שמחפש חופשה שקטה ושלווה, בלי רעשי מכוניות וקבוצות גדולות של תיירים. מלבד שקט ושלווה, אין במקום אטרקציות מיוחדות. שחייה, שיזוף, קריאת ספר או בהייה בים הן הפעילויות העיקריות. מי שזקוק לקצת יותר מזה, יכול לצאת למסלולי הליכה קלים או לטרקים במסלולים הרבים שבמקום. בכפר, שבתיו צבועים בכחול ולבן, יש כמה טברנות מצוינות שישלימו את פנטזיית החופשה באי יווני. מלון Porto Loutro שוכן בשני מבנים, אחד ממש על החוף והשני מעט יותר מרוחק. לא משנה מה תהיה הבחירה שלכם, תזכו להשקיף ממרפסת החדר על הנוף הנפלא של הים, ולפעמים גם על ההרים הלבנים. החדרים פשוטים, קרירים ונעימים.
איפה? Loutro, אתר אינטרנט

החצר הפנימית של מלון קאסה ליאון. וילה ונציאנית מהמאה ה-15

מלון בוטיק רומנטי: Casa Leone
בעיר היפה חניה יש לא מעט מלונות בוטיק קטנים ורומנטיים, שממוקמים במבנים היסטוריים ומנצלים את נתוניה הטבעיים היפים של העיר. מלון Casa Leone הוא אחד מהם. הוא ממוקם בווילה ונציאנית מהמאה ה-15 ששוכנת בנמל הוונציאני של חניה. המקום עבר גלגולים רבים עד ששופץ ונפתח כמלון ב-1999. במלון יש חמש סוויטות, כולן שונות זו מזו ובעיצוב ובגודל. הסוויטות שמרו על אופיין האותנטי, ויש בהן רצפות עץ, מיטות ברזל, חלקן עם אפיריון, וריהוט עתיק. מחלק מן הסוויטות נשקף נוף הנמל, ומי שלא זוכה לראותו מן החדר יכול להשקיף עליו מהלובי. החדרים בנויים סביב חצר פנימית יפהפייה שבליבה מזרקה.
איפה? 1st Side Street Thotokopoulou 18, אתר אינטרנט

חדר ב-Ammos Hotel. החדרים מעוצבים בתחכום ובנעימות, עם צבעים עליזים

מלון בוטיק למשפחות: Ammos Hotel
מלון Ammos ששוכן בצפון מערב כרתים, בסמוך לחניה, מלא ניגודים שהופכים אותו למלון נהדר כל כך. הוא מושלם עבור זוגות בחופשה רומנטית, אבל מתאים גם למשפחות עם ילדים קטנים. הוא מעוצב בסטייל, אבל יש בו אווירה נעימה, ידידותית ולא מחייבת. הוא ממוקם נהדר, במרחק נסיעה קצרצרה ממרכז חניה, אבל לא בטוח שתרצו לצאת ממנו. המלון ממוקם על רצועת חוף חולי יפה, ויש בו גם בריכת שחייה. הילדים ייהנו מחדר המשחקים, מהבריכה ומהחוף הצמוד, והמבוגרים ייהנו לא פחות מהחוף, וגם מהשקט, האווירה הרגועה והמסעדה המשובחת שעל החוף, ששייכת למלון. החדרים עברו כולם שיפוץ מקיף לפני כמה שנים, והם מעוצבים בתחכום אך בנעימות, עם צבעים עליזים וחדרי רחצה מפנקים עם ראש גשם במקלחת ותמרוקים אורגניים. צוות העובדים מקנה גם הוא תחושה של מלון בוטיק אינטימי, עם שירות לבבי ויחס אישי לכל אחד מהאורחים.
איפה? glaros beach, chania, אתר אינטרנט

ערסל מול הנוף ב-Stella's Traditional Apartments

מחוץ למסלול: Stella's Traditional Apartments
מעטים התיירים שטורחים להגיע עד קטו זקרוס, בקצה המזרחי של כרתים. מי שטורח לעשות זאת מגלה פנינה יפהפייה, עם חופים קסומים ומבודדים, ארמון מינואי, שרידים ארכיאולוגיים ונופים מרהיבים. Stella's Traditional Apartments הוא מתחם מקסים של דירות אירוח ששוכן על גבעה ומשקיף על נוף יפה של ים כחול ומטעי זיתים. בתי האירוח עשויים אבן ומוקפים בבוסתן מלא עצים, פרחים וצמחי תבלין ריחניים. עיצוב הדירות חמים וחינני, עם תקרות עץ וריהוט מעץ, והרבה פריטים עיצוביים שמקנים לו חמימות ביתית. המטבח של כל דירה מצויד בכל מה שצריך כדי לבשל ארוחה, כולל משקאות, ירקות, גבינות, פסטות, תבלינים ועוד. מי שלא רוצה לבשל מוזמן לטברנות שנמצאות בחוף, מרחק של כעשר דקות הליכה. בחצר, בין העצים, תלויים ערסלים ויש פינות ישיבה מקסימות שמשקיפות לנוף. כ-150 מטר מהמתחם מתחיל מסלול הליכה יפהפה בערוץ המתים. המתחם כולו מתאים למי שמחפש חופשה שקטה ושלווה, הרחק מהמוני התיירים.
איפה? Kato Zakros, אתר אינטרנט

 

המנזרים התלויים של מטאורה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.