תפריט עמוד

מלונות בדרום איטליה: המלצות

דרום איטליה הוא אזור גדול ומגוון מאוד, שהחלק המוכר והמתויר בו ביותר הוא חוף אמלפי, עם דרך נוף מדהימה, מהיפות בעולם, ועיירות וכפרים יפהפיים שתלויים על צלע ההר מעל הים. אבל מי שרוצה להרחיק לאזורים אחרים של דרום איטליה יגלה עולם ומלואו, עם נופים חקלאיים, חופים יפים לא פחות מחוף אמלפי ופעמים רבות עמוסים פחות ומטבח משובח עם מוצרים מקומיים טריים להפליא. הנה המלצות לכמה מלונות, חלקם באזור אמלפי, אחרים במחוזות רחוקים יותר ומעניינים לא פחות. 

Hotel Luna Convento, אמלפי
על דרך חוף אמלפי עוצרת הנשימה, בפאתי העיר, נמצא מלון היסטורי בן ארבעה כוכבים שמספק ובגדול את המצטרך הכי מבוקש באזור – נוף. כפי שמעיד שמו, המלון המקסים הזה ממוקם במנזר מהמאה ה-13, אבל אין דבר נזירי בשהות כאן. כל אחד מהחדרים מעוצב ומרוהט באופן שונה וייחודי, אבל מכולם נשקף נוף שאין שני לו של הים הכחול וצלע ההר שבתים צבעוניים גולשים ממנה אל עבר המים. הנוף הזה נשקף בכל הדרו גם מבריכת המלון (עם מי ים) ומשתי המסעדות הרומנטיות להפליא, שיש להן מרפסות רחבות ידיים בנוסף לחללים פנימיים רומנטיים. מי שרוצה להתפנק אפילו יותר, יכול ללון באחת הסוויטות המרווחות, עם מרפסות המשקיפות, איך לא – לים.
כתובת: Via Pantaleone Comite, 33, אמלפי  
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן

מלון Luna Convento. הבמנזר העתיק הפך למלון ברמה של ארבעה כוכבים

Le Sirenuse Hotel, פוזיטנו
כפר הדייגים פוזיטנו, עם סמטאותיו הצרות, בתיו הצבעוניים והתצפית המרהיבה הנשקפת ממנו, נחשב לאחד מהכפרים הציוריים ביותר לאורך דרך החוף של אמלפי. אחד המקומות הטובים ביותר לספוג בו את האווירה של פוזיטנו הוא מלון Le Sirenuse האגדי, שהסופר ג'ון סטיינבק תיאר אותו ב-1953 כ"מקום חלומי…לא ממש אמיתי". המלון ששוכן בבניין מהמאה ה-18 הצבוע באדום, ותלוי מעל בתי הכפר, נותר חלומי כשהיה. ב-58 חדריו יש רצפות מצוירות, תקרות מקומרות, אמבטיות שיש עם ג'קוזי, ריהוט עתיק ובעיקר – נוף עוצר נשימה על מפרץ פוזיטנו. הבריכה של המלון נראית כתלויה מעל הכפר, וסביבה יש מיטות שיזוף, עצי לימון, גפנים מטפסות, גינה פורחת ובר של שמפניה ואויסטרים, להשלמת תחושת החיים הטובים.
כתובת: Via Cristoforo Colombo, 30, פוזיטאנו
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן



Villa San Michele, קסיטליונה די ראבלו
מלון משפחתי קטן ורומנטי ששוכן בווילה ב-Castiglione di Ravello, בסמוך לאמלפי ולראבלו. המיקום הוא אחת הסיבות המרכזיות להגיע לפה – המלון חצוב בסלע, מתחת לדרך החוף אמלפי, ומציע נופי ים מרהיבים לצד גישה ישירה למים הצלולים. סביב המלון – גנים פורחים. במלון 12 חדרים בלבד, כולם מעוצבים בפשטות אך בטוב טעם וצבועים בגווני כחול לבן, ובכולם (למעט אחד) מרפסת שמשקיפה לים. המסעדה האיטלקית המשובחת של המלון היא סיבה נוספת להתארח דווקא פה, כמו גם המחירים הנוחים שנדיר להשיג כמותם באזור.
כתובת: Via Carusiello, 2, ראבלו
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן


מרפסת עם נוף ב-Villa San Michelle

Azienda Agrituristica Seliano, סלרנו
לא רק בטוסקנה ואומבריה אפשר ליהנות מתיירות חקלאית. אחד המקומות המוצלחים מסוג זה בדרום איטליה הוא Azienda Agrituristica Seliano, חווה שנמצאת בסמוך לעיר הנמל סלרנו ולאתר הארכיאולוגי פסטאום. בחווה של משפחת בלאלי מגדלים עדר מרשים של בפאלו, והאורחים נהנים מדי יום מגבינת מוצרלה מופלאה מתנובת העדר. החדרים מרווחים, פשוטים ונעימים, ובחוץ יש גן גדול ורחב ידיים ובריכת שחייה. אל תחמיצו את ארוחות הערב הנפלאות שמוגשות כאן (בתוספת תשלום). במקום מתקיימים גם קורסי בישול. השילוב של מרחבים, בעלי חיים, בריכה ומחירים נוחים הופך את המקום לאידיאלי לחופשה משפחתית.
כתובת: Via Seliano, סלרנו, אתר אינטרנט

Grand Hotel Excelsior Vittoria, סורנטו

מלון חמישה כוכבים מפואר ששוכן בלב סורנטו ומציע תצפית מרהיבה על מפרץ נאפולי. המלון מוקף בגן ים תיכוני רחב ידיים האופייני לאזור, עם שבילי הליכה בין עצי הלימון והזית. עם 92 החדרים של המלון מרוצפים ברצפות עץ, מרוהטים בריהוט עתיק וכוללים אמבטיות משיש ומרפסות שמשקיפות לים. בנוסף לכל אלה, אורחי המלון נהנים מכל הפינוקים של מלון יוקרה: בריכה גדולה ויפה, ספא ששוכן בחממה מהמאה ה-19 שעוצבה בסגנון הפנג שוואי, חדר כושר משוכלל, ובר אלגנטי. האוכל הוא חלק בלתי נפרד מההנאה במלון – ארוחת הבוקר העשירה מוגשת באולם מפואר מהמאה ה-19, עם תקרה מצוירת וחלונות גדולים לים, ואילו את ארוחת הערב ניתן לסעוד במזעדת הגן המקסימה Orangerie או במסעדת Terrazza Bosque הים תיכונית המעוטרת בכוכב מישלן.
כתובת: Piazza Tasso, 34, סורנטו
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן

מלון Grand Hotel Excelsior Vittoria בריכה, ספא, נופי ים וצמחייה ים תיכונית

Hotel Piazza Bellini, נאפולי
מי שחשקה נפשו בחופשה עירונית ייהנה במלון הזה, ברמת שלושה כוכבים, ששוכן בארמון משופץ מהמאה החמישית הממוקם בלב המרכז ההיסטורי של נאפולי, לא רחוק מהמוזיאון הארכיאולוגי. למרות שהמלון שוכן בבניין היסטורי, חדריו מודרניים מאוד, מוארים ומאובזרים ברצפות פרקט. לחלק מהחדרים יש מרפסת שמשקיפה לגגות נאפולי או להר וזוב. אורחי המלון נהנים מארוחת בוקר עשירה וטעימה להפליא, Wi-Fi בחינם, ספריה קטנה ועוד. השירות המצוין והמחירים הנוחים הופכים את המלון לעסקה משתלמת.
כתובת: Via S.M. di Costantinopoli 101, נאפולי 
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן


 Piccolo Grand Hotel, פיצו
מלון הבוטיק הקטן והרומנטי שוכן בעיירה המקסימה פיצו שבמחוז קלבריה, שנמצא בשפיץ של המגף האיטלקי (פיצו מםורסמת ברצועת החוף היפה שלה). המלון הזה נהנה ממיקום מושלם – בלב המרכז ההיסטורי של פיצו, עם נוף עוצר נשימה לים. חדרי המלון נראים כאילו הם נלקחו ממגזין עיצוב יוקרתי – רצפות פרקט, קירות ודלתות הצבועים בתכלת ולבן, ריהוט בצבעים בהירים ועליזים, מעברים מקושתים בין החדרים, והעיקר – מרפסת עם נוף לים, שהשהות בה עלולה להשכיח מכם את כל התכניות לחופשה.השירות האישי וארוחת הבוקר המצוינת משלימים את החוויה.
כתובת: Via Leoluca Chiaravalloti 32, פיצו
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן

חדר במלון הבוטיק Piccolo Grand Hotel

B&B Santo Stefano, פוליאנו א מארה
העיירה פוליאנו א מארה ששוכנת בסמוך לעיר בארי היא אחת מהפנינים של מחוז פוליה, עם בתים לבנים שניצבים על צוק מעל ים טורקיז צלול ומרכז היסטורי עתיק וציורי. בלב המרכז ההיסטורי הזה שוכן B&B Santo Stefano, שששת חדריו שוכנים בתוך מגדל עתיק. המבנה בנוי מאבן טוף מקומית, והארכיטקטורה המקומית האותנטית ניכרת היטב בעיצוב החדרים – קירות אבן טוף, תקרות מקומרות, אשר משולבת בקירות החדרים, אשר בהם ניכרת היטב הארכיטקטורה המקומית האותנטית, עם קירות אבן, תקרות אבן מקומרות קורות עץ ורהיטים ייחודיים. ארוחת הבוקר המצוינת מוגשת בטרסה ממנה נשקף נוף נפלא של הים.
כתובת: vico Santo Stefano, 9/11/13, פוליאנו א מארה

להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן

ומה כדאי לראות בדרום איטליה? הנה כמה הצעות:

עשרת המקומות המומלצים בדרום איטליה 
עשרת המקומות המומלצים בדרום איטליה
מצוקים תלולים היורדים אל הים, עיירות ציוריות, איים קסומים, אתרים ארכיאולוגיים, מוזיאונים מרתקים, הרי געש דרמטיים – כמה אתרים שלא כדאי להחמיץ בדרום איטליה

 בתמונה הפותחת: העיירה אמלפי | צילום: Sudodana, cc-by-sa 3.0

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.