תפריט עמוד
Luise Kunstlerheim
במיקום מרכזי בחלק המזרחי של העיר, חמש דקות הליכה משער ברנדנבורג ומהרייכסטאג, עומד בניין שנבנה ב-1885, שופץ מאז כמה פעמים ונפתח כמלון ב-1999.
בלובי מתנוסס ראש של דינוזאור עשוי מתכת. מעל ראשו של פקיד הקבלה תלוי ישבן ענקי של ברווז עם שתי רגליים ממתכת שחורה. החדרים שונים לחלוטין זה מזה בגודל, בצבעים ובעיצוב. בחדר 217 מתנוסס על קיר שלם ציור אדום עם דמויות ענקיות של נשים עירומות. בחדר 107 עומדת מיטה באורך של שלושה מטרים וברוחב של שני מטרים. בחדר 309 הכורסאות הן מושבי מטוס, המיטה קשורה בכבלי מתכת לתקרה וחלון ענקי פונה אל גגות ברלין. בחדר אחר יש שתי טלוויזיות. אחת מהן מקרינה ללא הרף תמונה של אח מבוערת עם אש כתומה ומרצדת.
כתובת// Luisenstrasse 19, Mitte
טלפון// 49-30-284-480
פרטים// באתר

Alexander Plaza Berlin
המיקום מצוין, בין אלכסנדרפלאץ להאקשר מרקט.
הבניין שופץ בשנים האחרונות וכרגע זהו מלון איכותי, לא זול אבל נוח ומודרני. למרות הסביבה הרועשת, המלון ניצב במקום שקט לא רחוק מהנהר. במקום יש שמונים חדרים ושירותים רבים כולל חניה, חדר כושר וכדומה.

כתובת// Rosenstrasse 1, Mitte
טלפון// 49-30-240010
פרטים// באתר

Artist Riverside Hotel & Day spa. מיקום מרכזי על גדות הנהר שפרה

Artist Riverside Hotel & Day spa
מלון בעיצוב אר-נובו, במיקום מרכזי על גדת הנהר שפרה, בפינת פרידריכשטראסה. החלונות משקיפים למזרח העיר והקירות מכוסים בעיטורים מסולסלים, בציורי אגרטלים ובפרחים עדינים. באחד החדרים ניצבת אמבטיה מוזהבת ענקית, בחדר שקיר אחד שלו הוא חלון ענקי שפונה אל הנהר. במלון ספא בעיצוב באלינזי.

כתובת// Friedrichstrasse 106, Mitte
טלפון// 49-30-284-900
פרטים// באתר

מתכננים טיול לגרמניה? היכנסו >>

Adlon Kempinski
אדלון נחשב למלון המפואר ביותר בעיר.
יש לו עבר עשיר, שבעיני רבים פוסל אותו לחלוטין, אבל הוא ללא ספק מוסד ברלינאי ששווה לבקר בו גם אם לא ללון בחדריו. הוא נפתח ב-1907, היה מקום הבילוי החביב ביותר על השרים והקצינים הבכירים במשטר הנאצי ונשרף לחלוטין במאי 1945. מיקומו הבעייתי, ממש מול שער ברנדנבורג, ששימש כגבול בין העיר המערבית למזרחית, הביא לכך שהמלון נשאר במצבו זה יותר מחמישים שנה. ב-1997 נחנך המלון מחדש, לאחר שעוצב כהמשך ישיר, מפואר מדי, של קודמו מתחילת המאה העשרים.
מחדשיו גאים באורחים שהתאכסנו כאן כמרלן דיטריך, אלברט איינשטיין ותיאודור רוזוולט, ומצניעים אורחי עבר אחרים. בלובי המפואר שותים תה בספלי חרסינה עדינים וחברי הצוות נראים כולם כמנצחי תזמורת רמי חשיבות.


כתובת// Unter den Linden 77, Mitte

טלפון// 49-30-22-610
פרטים// באתר

הסוויטה הנשיאותית במלון Adllon Kempinski

Clubhouse Hostel
אכסניה זולה ששוכנת במרכז תרבות משופץ.
הצוות בינלאומי, ידידותי ודובר אנגלית. כל אורח מתכבד עם הגעתו בכוס בירה חינם וזוכה לתמורה נאה לסכום הנמוך ששילם.


כתובת// Kalkscheunenstrasse 2, Mitte
טלפון// 49-30-2809-7979
פרטים// באתר

Honigmond Pension
פנסיון במחיר ממוצע שמציע מגורים פשוטים ונוחים במוסד ידידותי ולא גדול מדי. בסך הכל משכירים כאן 14 חדרים, שישה מהם מצוידים במקלחת ושירותים. הפנסיון מתאים בעיקר למשפחות עם ילדים ותקציב מוגבל. בקומת הקרקע פועל קפה-מסעדה חביב. החדרים מצוידים בטלפון ובטלוויזיה.

כתובת// Borsigstrasse 28, Mitte
טלפון// 49-30-284-4550

Hotel-Pension Kastanienhof
מתאים למי שמתכנן לבלות את רוב זמנו באזור המיטֶה, שזוכה עכשיו לפריחה. החדרים מרווחים ומצוידים היטב. אין למקום ייחוד או חן יוצאי דופן, אבל הוא נוח מבחינות רבות ומצויד היטב.

כתובת// Kastanienallee 65, Mitte
טלפון// 49-30-443-050

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.