תפריט עמוד

אנגילה: פנטזיה מרוקאית-יוונית בקריביים
מלון Cap Juluca הוא אחד מהמעניינים ביותר שתמצאו בקריביים, ולו בגלל העיצוב שלו, ששאב את השראתו לא מחופי הקריביים אלא דווקא איפשהו בין מרוקו ליוון. הוילות מבהיקות בלובנן, כאילו הועתקו היישר מסנטוריני, אבל יש בהן לא מעט אלמנטים של אדריכלות מורית, כמו צריחים, קשתות וכיפות. זה אולי נשמע מוזר אבל התוצאה יפהפייה, וקשה לעמוד בפני וילות לבנות מוקפות גנים ירוקים על רקע של ים טורקיז. את האווירה הקריבית תורמים המיקום, על חופי חולי לבן בנקודה הדרומית ביותר של אנגילה, והשקיעות המרהיבות. המלון הוא אחד הרומנטיים ביותר שיש לקריביים להציע. כל אחד מחדרי המלון פונה לאוקיינוס, והחדרים נבדלים ביניהם בגודלם וברמת הפינוקים. יש חדרים שמציעים שתי מרפסות, באחרים יש פטיו יפה שמשקיף לנוף, ויש גם סוויטות עם בריכה פרטית. כל חדרי המלון עברו שיפוץ וגם בפשוטים שבהם יש טלוויזיה 40 אינץ' עם מסך שטוח, נגן דיסקים ודי.וי.די, מיני-בר עם מגוון משקאות וחטיפים וחלוקי רחצה. למרות שהפיתוי להישאר בחדר עצום, יש בשביל מה לצאת. בנוסף לרצועת חוף חולית יפהפייה, מציע המלון בריכת שחייה גדולה, מגרש גולף, פעילויות ספורט ימי, מגרשי טניס, סירה העומדת לרשות האורחים לטובת סיורים באזור וספא מפנק. גם התחום הקולינרי לא נפקד. במלון יש מסעדת פאן-אסייאתית, מסעדת חוף, בר ובר יין, אבל גולת הכותרת היא מסעדת Pimms עטורת השבחים שמציעה שילוב של מטבח אירופי וקריבי.

Cap Juluca
כמה? החל מ-495 דולר ללילה בחדר זוגי, כולל ארוחת בוקר קונטיננטלית.
אתר המלון

וילה עם בריכה בקאפ ג'ולוקה. הכי רומנטי שיש

ברבדוס: רולס רויס ושמפניה
יש לא מעט אתרי נופש יוקרתיים באיים הקריביים, אבל מעטים יכולים להתחרות בסטייל של סנדי ליין שבברבדוס, שנמצא כמה רמות מעל כולם. זה מתחיל ברולס רויס הלבנה שאוספת את האורחים משדה התעופה וממשיך בשמפניה שמוגשת לאורחים בארוחת הבוקר. במלון, ששוכן במה שהיה בעבר מטע קני סוכר, מדקדקים בפרטים הקטנים. אולי זה בגלל האורחים רבי המעלה שמגיעים לכאן, כמו אליזבט מלכת אנגליה. המלון שוכן על חוף הים הקריבי ומוקף גנים מרהיבים שמטופלים על ידי צי של גננים. אורחי המלון נהנים מחדרים עצומים בגודלם,עם חדרי רחצה בגודל של סלון ביתי ממוצע, ממסעדות גורמה, ספא מהודר, חדר כושר משוכלל, מגרשי טניס, מתקני ספורט מים, בריכה יפהפייה ובעיקר שירות שנדיר למצוא כמותו היום גם במלונות היוקרתיים ביותר. ויש גם מגרש גולף פרטי. לא כל אחד ייהנה מהפאר וההדר שבמלון הזה. אם חופשה בשבילכם זה ללכת לארוחת הערב עם כפכפים וטי שירט, עדיף שתחפשו מלון אחר. זו אולי לא החופשה הנינוחה ביותר, אבל מי שרוצה להרגיש פעם בחיים כמו מלך יקבל כאן את מבוקשו.

Sandy Lane Hotel
כמה? החל מ-1,000 דולר ללילה בחדר זוגי
אתר המלון

חדר עם נוף בג'ימייקה אין. אינטימי ואקסלוסיבי

ג'מייקה: קסם על הים הקריבי
חופי ג'מייקה עמוסים באתרי נופש מסוגים שונים, חלקם המוניים והומים וחלקם אינטימיים ואקסקלוסיביים. מלון Jamaica Inn שבאוצ'ו ריוס נמנה עם הקבוצה השנייה. מאז פתיחתו של המלון ב-1950 הוא נמנה עם אחד מאתרי הנופש היוקרתיים והמובילים בקריביים. לא מעט מפורסמים בחרו לבלות כאן את חופשתם, וגם היום המלון מככב ברשימות מסוג "המלונות הטובים ביותר בעולם" של מגזיני תיירות נחשבים. מיקומו של המלון הוא אחת הסיבות לכך: המלון מוקף גנים מטופחים ושוכן על חוף פרטי יפהפה שנחשב לאחד מהיפים ביותר במדינה. החדרים הם הסיבה השנייה. כל 47 הסוויטות היפות של המלון מרווחות, שונות זו מזו, מעוצבות בטוב טעם ומצוידות במרפסת שמשקיפה לים. בניגוד לרבים ממלונות הפאר בקריביים, כאן לא תמצאו טלוויזיות, מכשירי רדיו, שעונים וכל דבר שעלול לפגום בתחושת הניתוק שהמקום מספק. כדי להתנתק באופן מושלם כדאי להזמין את הסוויטה הלבנה הענקית, שהיתה אהובה במיוחד על ווינסטון צ'רצ'יל. היא ממוקמת על צוק משלה ומצוידת בבריכה פרטית. שאר אורחי המלון ייאלצו לחלוק ביניהם את בריכת השחייה היפה של המלון שממוקמת ממש על החוף. במלון יש ספא מצוין שמשקיף על האוקיינוס, וממגוון הטיפולים שהוא מציע אפשר ליהנות בחדרים פרטיים או במיטות הטיפולים שממוקמות תחת כיפת השמיים. גם הארוחות במלון הן לא פחות ממצוינות, וכדי להעצים את ההנאה כדי לפתוח את הערב בקוקטייל מול השקיעה. כל אלה הופכים את ג'מייקה אין למקום אידיאלי לחופשה אינטימית, רומנטית ונטולת דאגות.

Jamaica Inn
כמה? החל מ-299 דולר לחדר זוגי ללילה, לא כולל ארוחת בוקר.
אתר המלון

סוויטה על החוף בג'מייקה אין. חופשה רומנטית ונטולת דאגות

דומיניקה: הכל כלול בג'ונגל
אתר הנופש Jungle Bay Resort & Spa מציע חבילות נופש בסגנון הכל כלול, אבל אין כל דמיון בין החופשה שהם מציעים לחופשות ה"הכל כלול" שאתם מכירים מאנטליה (וגם לא ממרבית אתרי הנופש בחופי הקריביים). אולי זה בגלל אופיו הייחודי של האי, שבמקום חופים של חול לבן מציע חופים עם חול וולקני שחור, יערות גשם עבותים, מפלים שוצפים והרבה טבע פראי. 35 בקתות העץ ממוקמות על גבעה בלב הג'ונגל באזור החוף המזרחי של דומיניקה ומשתלבות היטב בטבע שמסביב. הבונוסים הגדולים של הבקתות כוללים מקלחת פרטית חיצונית, תמרוקים שעשויים מחומרים טבעיים בלבד ומרפסת עם ערסל ממנה ניתן להשקיף על נוף הג'ונגל, ובחלק מהבקתות גם על הים. במקום מזנונים עמוסים מקבלים בכל יום שלוש ארוחות אורגניות המבוססות על רכיבים מקומיים וטריים, עם הרבה מנות צמחוניות ובריאות (למרות שיש גם עוף ופירות ים), לצד שייקים המבוססים על פירות טרופיים. במקום הפעלות המוניות לצד הבריכה כולל הנופש שיעורי יוגה מדי יום, טיולים מודרכים ברחבי האי וטיפול ספא יומי. הקרבה לטבע היא העיקר במקום המיוחד הזה, והטיולים שיוצאים מהמקום וכלולים במחיר הלינה כוללים, בין היתר, שנירקול באחד החופים היפים של האי, טיפוס במפלי ויקטוריה, טיול מאתגר לאגם הוולקני בוילינג, קיאק ימי וגם טיולים קלילים יותר לבריכת האזמרגד, למפלי טרפלגר, לשוק המקומי ועוד. אחרי כל אלה האפשרות לקבל עיסוי על בסיס יומי נראית מאוד מפתה. מי שלא די לו באלה ייהנה בשעות אחר הצהריים והערב משלל פעילויות, כמו סדנאות בישול קריבי, סדנת תיפוף דומיניקני, מופעים והרצאות.

Jungle Bay Resort & Spa
כמה? החל מ-229 דולר ללילה לאדם בחדר זוגי, כולל הסעות משדה התעופה, שלוש ארוחות ביום, שייקים על בסיס פירות, טיפול ספא יומי בן 30 דקות שיעורי יוגה ומגוון טיולים ופעילויות מדי יום.
אתר אינטרנט

ג'נגל ביי ריזורט וספא. בקתות עץ בלב הטבע הפראי

נוויס: תשומת לב לפרטים הקטנים
באי נוויס יש היצע קטן אך משובח של בתי מלון. אחד מבתי המלון המוצלחים באי הוא Four Seasons Resort Nevis, ששומר, כמו שאר המלונות של רשת ארבע העונות, על סטנדרט גבוה במיוחד. יש למלון הרבה דברים להתגאות בהם: מיקום נהדר על חוף ים עטור דקלים, מגרש גולף שעוטף את המלון בירוק, מסעדות מצוינות ובעיקר שירות יוצא דופן במקצועיותו, יחס אישי לכל אורח ותשומת לב לכל פרט קטן. 196 חדרי המלון פזורים במבנים בני שני קומות שאינם פוגעים בקו הנוף. לכל החדרים מרפסות שפונות לנוף הים או להר נוויס הירוק שמציע נוף לא פחות נפלא משל הים הקריבי. החדרים מרווחים במיוחד, מרוהטים ומאובזרים בקפידה. למרות תדמיתו היוקרתית והאווירה השקטה והרגועה, המלון ידידותי מאוד גם לילדים. בנוסף לעובדה שילדים מתחת לגיל 18 יכולים ללון בחדר ההורים בחינם, זוכים האורחים הצעירים למתנה עם הגיעם למלון ומוצאים בחדר הרחצה חלוקים שמתאמים למידותיהם. במסעדות המלון יש תפריט מיוחד לילדים, והמלון מציע שפע של מתקנים ופעילויות שמתאימים לכל המשפחה: גן שעשועים, בריכת שחייה, מתקני ספורט, חדר משחקים והפעלות מיוחדות לילדים. ההורים יכולים להיעזר בשירותי השמרטפות שמציע המלון ולהירגע בספא המשובח, אחד מהטובים בקריביים. מתחם הבריכות של המלון מרשים במיוחד: שלוש בריכות שחייה יפהפיות שהקצה שלהן מתמזג עם הים. מסביב לכל בריכה דק עץ שעליו מיטות שיזוף. מלצרים עוברים בין הנופשים ומציעים להם משקאות, חטיפים, ומגבונים מרעננים.

Four Seasons Resort Nevis
כמה? החל מ-375 דולר לזוג ללינה וארוחת בוקר
אתר אינטרנט

פור סיזן נוויס. מתאים גם לירח דבש מפנק וגם לחופשה משפחתית יוקרתית

סנט לושה: גן עדן קטן ורומנטי
סנט לושה הוא מהיפים והמגוונים שבאיי הקריביים, עם חופים יפים, הרי געש ויערות גשם. הבד אנד ברקפסט הקטן והאינטימי Nature's Paradise שבמפרץ מאריגוט ביי הוא הוכחה לכך שגם בקריביים לא חייבים לשבור תוכנית חיסכון כדי ליהנות מחופשה קסומה. במקום יש שני קוטג'ים בלבד, המיועדים לזוגות, והם מוקפים בגן טרופי מקסים, שיש בו בריכה יפה עם מפל מים. הקוטג'ים פשוטים אך נעימים, ויש בהם מטבח מצויד ובעיקר מרפסת ממנה נשקף נוף מרהיב של הים הקריבי, עמק רוסו וההרים שברקע, לצד שקיעות מדהימות. ארוחת הבוקר מורכבת מפירות טרופיים, לחמים, ממרחים וקפה קריבי מצוין. בעלי המקום, וונדה ודיוויד, עושים הכל כדי להנעים את זמנם של האורחים. דיוויד לוקח את האורחים (תמורת תשלום נוסף) לסיורים מודרכים ברחבי האי, וונדה תשמח להדריך את האורחים בטאי צ'י.

Nature's Paradise
כמה? החל מ-150 דולר ללילה
אתר אינטרנט

חדר בהסיינדה טמרינדו. תחושה אמיתית של חופש

פורטו ריקו: חופשה שלווה באי
האי ויקס שבפורטו ריקו ידוע בחופיו היפים והבתוליים. אין מלונות, מסעדות או שירותי תיירות אחרים שיפריעו לשקט ולשלווה. Hacienda Tamarindo הוא אחד המלונות הפשוטים והנעימים ביותר באי. הוא ממוקם בראש גבעה ממנה נשקף נוף נהדר של הים הקריבי. חוף הים הסמוך נמצא במרחק חמש דקות נסיעה. בניגוד למלונות אחרים ברשימה, קסמו של המקום הוא לא בפאר או ברמת הפינוקים אלא באווירה השלווה ובצוות ידידותי. כאן יש תחושת חופש אמיתי ואפשר להגיע לארוחת הערב במכנסיים קצרים וסנדלים. האורחים מבלים את מרבית זמנם מסביב לבריכה הגדולה והיפה שמשקיפה על הים, או בבר המצוין שמציע אווירה קלילה ולא רשמית. אורחי המלון שמעדיפים לבלות את זמן בחופים יכולים ליהנות מארוחת צהריים ארוזה.

Hacienda Tamarindo
כמה? החל מ-135 דולר לחדר זוגי כולל ארוחת בוקר
אתר אינטרנט

פטיט סנט וינסנט ריזורט. דבר לא פוגם בפרטיות ובשלווה

פטיט סנט וינסנט: חופשה חלומית באי פרטי
החופשה באי הפרטי סנט וינסנט הקטן שבשרשרת איי גרנדינס מתאימה למי שרוצה להתבודד באמת ולברוח מהציוויליזציה ויש לו מספיק כסף לשלם על זה. האי משתרע על שטח של כ-460 דונם ומוקף ברצועת חוף יפהפייה של חולות לבנים. יש בו בסך הכל 22 קוטג'ים פשוטים אך מפנקים. לא תמצאו כאן מפתחות, טלוויזיה, טלפונים וכל דבר שיכול להפריע לשלווה. פרטיות, לעומת זאת, יש בשפע. וגם שקט. הרבה שקט. יש במלון בר ומסעדה, אבל אם תרצו לבלות את חופשתכם בבידוד מוחלט, כל שתצטרכו לעשות הוא להניף את הדגל הצהוב שליד החדר ולהכניס לתיבת ההודעות פתק ובו מפורטות דרישותיכם, בין אם מדובר בדקירי מנגו או ארוחת פירות ים במרפסת. אין שום צורך לצאת מהחדר. כשתניפו את הדגל האדום ידעו אנשי הצוות שעכשיו לא מפריעים לכם. למרות שהקוטג'ים יפים להפליא ומאובזרים בכל מה שצריך, כולל חדרי רחצה מרווחים ומפנקים ומרפסת שיזוף מול הנוף, לא נסעתם חצי עולם בשביל להישאר בחדר. מחוץ לחדר מחכה לכם חוף מרהיב ביופיו עם מי טורקיז, ויש גם מועדון ספורט ימי שמציע מגוון פעילויות ללא תשלום נוסף, כמו שנירקול, גלישה וקיאקים, חלקם מצוידים בתחתית שקופה. אפשר גם לשחק טניס או לצאת לטיולי הליכה באי. פינוקים נוספים כמו מסג', הפלגה פרטית או שיעורי יוגה מוצעים תמורת תוספת תשלום.

Petit St.Vincent Resort
כמה? החל מ-903 דולר לזוג ללילה. המחיר כולל שלוש ארוחות ביום, משקאות לא אלכוהוליים ופעילויות ספורט ימי.

אתר אינטרנט

 

 

מחול הקקאו, אגם אטיטלן, גואטמלה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.