תפריט עמוד

מלונאים: חייבים לשפר את יחסי הציבור של ישראל

שתפו:

על רקע ידיעות שמספר המבקרים בישראל יורד, נשמעת קריאה למדינה להשקיע יותר ביחסי ציבור כדי למשוך תיירים לישראל

פורסם 18.12.09
"אם ישראל תשקיע היום חמישה מיליון דולר ביחסי ציבור, בשנת 2015 יהיו פה חמישה מיליון תיירים", כך אמר אלי גונן, נשיא התאחדות בתי המלון בישראל, באירוע מקצועי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. גונן טען שתדמית בעייתית של ישראל בעולם מונעת מתיירים רבים להגיע. הוא ביקר את הדוברים הרשמיים של המדינה על שהם מדגישים את הצד הכוחני של ישראל, כמו התקפה אפשרית נגד אירן, במקום להדגיש את השקט והרגיעה השוררים כעת בארץ. לדבריו, רק השקעה כספית רצינית בתדמית של ישראל בעולם תביא לגידול משמעותי בכניסות של תיירים.

דברים אלה באים יום לאחר פרסום של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כי בעשרת החודשים הראשונים של שנת 2009 חלה ירידה של 11% במספר המבקרים בישראל לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. על פי הנתונים, בחודשים ינואר עד נובמבר נרשמו 2.1 כניסות של תיירים ו-386 אלף כניסות של מבקרי יום.
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

שתפו: