תפריט עמוד

מלון מרינה – תמונות בתערוכה

ביקור במלון מרינה תל אביב הוא בגדר התגשמות חלום לכל חובב אמנות עכשווית: בכל פינה שלא תפנו תגלו עוד ועוד יצירות אמנות. העבודות, מתוך אוסף פרטי מהגדולים בארץ, הן של אמנים ישראלים ובינלאומיים, חלקם מוכרים מאוד, אחרים צעירים ומסקרנים

קרה לכם פעם, בזמן שיטוט בתערוכה שמצאה חן בעיניכם במיוחד, שרציתם להתחבא באיזה כוך נסתר, לחכות עד שהשומר ינעל את הדלת ואז לבלות בנחת את הלילה בחברת הציורים? אני מודה שהמחשבה הזאת חלפה במוחי כמה וכמה פעמים בעת ביקור במוזיאונים ובגלריות ברחבי העולם. זו הסיבה ששמחתי כל כך לגלות את מלון מרינה תל אביב, שבו ממש אין צורך להתחבא כדי לבלות לילה בין יצירות אמנות.

מלון מרינה ממוקם על קו החוף, מול המרינה של תל אביב, ומהגג שלו נשקף נוף שאין שני לו – היאכטות במרינה ומעבר להן, מרחבי הים הכחול. אבל אפילו יותר מהנוף המפעים, הייחוד של המלון נמצא דווקא בתוכו, על הקירות. מאות עבודות אמנות של אמנים מקומיים ובינלאומיים תלויות על הקירות – בחללים הציבוריים, בחדרים ובסוויטות, לאורך המסדרונות, לצד המעליות. יצירות האמנות האלה הן חלק מהאוסף הפרטי של דובי שיף, בעלי המלון ומאספני האמנות הגדולים בארץ. קשה לתאר את חווית השהות במלון הזה: בכל מקום שתפנו, ממשרדי ההנהלה ועד המסעדה שבה מוגשת ארוחת הבוקר, יקדמו את פניכם יצירות מקוריות של אמנים ותיקים ומוכרים לצד אמנים צעירים ופורצי דרך, אמנים ישראלים ואמנים בינלאומיים, יצירות שזכו בפרסים וכאלה שמעולם לא הוצגו קודם לכן בפני הציבור. הבחירה ביצירות המסוימות, התלייה שלהן וההסברים המופיעים לצד כל עבודה – כל אלה הופכים את הביקור כאן, בין אם הוא חלק מלינה במלון או סיור אמנות בו, לחוויה יוצאת דופן ומומלצת לכל חובב אמנות.

לפרטים ולהזמנת חופשה לחצו כאן >>


בכל פינה במלון נגלית יצירת אמנות – אפילו במדרגות שבין הקומות

עוד נדבך התורם לרצון להגיע שוב ושוב למלון מרינה תל אביב הוא העובדה שאוסף האמנות מתחלף ומשתנה מדי פעם, מה שמזמין לחזור כדי לצפות ביצירות החדשות. בתחילת דצמבר 2014 נפתחה כאן תערוכה חדשה, המכילה כ-300 יצירות בז'אנר פיגורטיבי-ריאליסטי, ובהן עשרות רכישות חדשות מהאוסף של דובי שיף, חלקן לא הוצג לציבור בעבר. זוהי התערוכה השלישית מעבודות האוסף המוצגת ברחבי המלון אותה אוצרת איריס ברק, אוצרת ומנהלת אוסף שיף.


פינת ישיבה מוקפת בעבודות אמנות מכל עבר

בין הרכישות החדשות אפשר למצוא יצירות של אמנים ותיקים ומוכרים, דוגמת אלי שמיר, ארם גרשוני, מתן בן כנען, מאיה גולד ואחרים, לצד יצירות של אמנים ישראלים צעירים, כמו אבנר בן גל, גל וינשטיין, חן שיש ורבים נוספים. כמו כן, מוצגות רכישות חדשות של אמנים בינלאומיים עולים ומבוססים, דוגמת ויק מוניז, כריסטיאן גליארד וזאנג צ'אוקסינג, וכן יצירות חדשות של זוכי הפרס ע"ש חיים שיף לאמנות פיגורטיבית ריאליסטית, המוענק מדי שנה בשיתוף עם מוזיאון תל אביב לאמנות, וביניהן יצירות של ערן רשף, סיגל צברי וליאוניד בלקלב, זוכה הפרס לשנת 2014. כל אלו מצטרפות לעבודות של אמנים ותיקים באוסף, בהם אביגדור אריכא, יוסל ברגנר, עופר ללוש, יגאל עוזרי ורבים נוספים.


סיור מודרך עם האמן אלדד פרבר

נשמע מסקרן? אפשר כמובן לצפות בציורים במהלך שהות במלון, אבל התערוכה פתוחה גם לציבור הרחב, לא רק לאורחי המלון. בתיאום מראש ניתן לבקר בתערוכה באופן עצמאי, בלוויית קטלוג, או להצטרף לסיור מודרך, הכולל קפה ועוגה, ארוחת בוקר או קוקטייל וטאפס. סביב פתיחת התערוכה ייערכו אירועים שונים, בהם שיחי אמן עם אמנים נבחרים מהאוסף ושיחות עם אנשי רוח מובילים הקשורים לז'אנר הריאליסטי במדיומים השונים. תיאום ביקור בטלפון: 03-5211777 או במייל: reservation@marina-telaviv.co.il.

הנה על קצה המזלג טעימה קטנטנה מהעבודות בתערוכה החדשה:


ג'ונג וונג לי, המקטרת, שמן על בד, 2014


מקס פרגוסון, צהרי היום (ההורים שלי בפלורידה), שמן על בד, 2009


עלמה יצחקי, יהודה הימית, שמן על בד 2014


אלה אמיתי סדובסקי, יד שנייה מרופא שני, שמן, אקריליק וקולאז' אריגים על בד, 2014


ארם גרשוני, כרוביות, שמן על עץ, 2006

לישון בתערוכה
מלון מרינה תל אביב ממוקם בלב הטיילת, בצמוד למרינה. בשנתיים האחרונות המלון עבר שיפוץ יסודי וכולל ועיצוב מחודש של כל החדרים. הוא מציע 156 חדרים זוגיים, חדרי משפחה וסוויטות. החדרים מעוצבים בצבעי אדמה רגועים, עם קווים נקיים וכולם מרווחים מאוד. בקיץ אפשר ליהנות מבריכת שחייה נפלאה על גג המלון, עם נוף של המרינה והים הפתוח. גם מי שלא רוצה לטבול במי הבריכה יכול פשוט לשבת על משטח הדק עם כוס יין או קוקטייל ולצפות בשקיעה שצובעת את הים בזוהר כתום.


שקיעה מעל המרינה – הנוף הנשקף מהבריכה שעל גג המלון

איפה? רחוב הירקון 167, תל אביב, טלפון: 03-5211777, אתר אינטרנט

לפרטים ולהזמנת חופשה לחצו כאן >>

 

יפו החדשה ישנה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מתל אביב וגוש דן

מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים
מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים

מצלמות ומסרטות ישנות וכרזות קולנועיות בלובי, מוזיקה מפסקולים ברקע ואפילו פופקורן לכל אורח - מלון סינמה בכיכר דיזנגוף בתל אביב מציע לאורחיו חוויה קולנועית יוצאת דופן. יחד עם המיקום המנצח בכיכר דיזינגוף והנשנושים והאלכוהול שמוגשים בגג המלון בשעות ...

מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם
מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם

במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי יתקיים מפגש פסגה מרתק בהשתתפות כמה מהצלמים המובילים בעולם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הצלמים ואת יצירותיהם. לא תוכלו להישאר אדישים

מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'
מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'

כמעט מאה שנה אחרי שקבוצת תיאטרון האהל הוקמה, ושמונים שנים אחרי שזכתה במשכן קבע משלה, מלון בייקסטייג' נפתח במבנה ההיסטורי של תיאטרון האהל. החזית הלבנה והמעוגלת בגבה של כיכר דיזנגוף שוחזרה לימי הזוהר, החלל הפנימי הפך למלון בוטיק ...