תפריט עמוד

מיזם חדש: אוכל כשר לנופשים בחו"ל

אייר שף, מיזם חדש המאפשר לישראלים הנופשים בחו"ל והמעוניינים באוכל כשר, ליהנות ממזנוני בופה כשרים ועשירים שיוקמו במיוחד בשבילם בכל יעד שבו ישהו

מיזם חדש יאפשר לישראלים שומרי כשרות הנוסעים לחו"ל לזנוח את קופסאות השימורים והארוחות המאולתרות לטובת ארוחות כשרות שמבושלות במלון על ידי צוות מיוחד בפיקוח של משגיח כשרות, בדומה לנהוג במלונות ישראליים.

המיזם, שנקרא אייר שף Air Chef קם במטרה לשים קץ לחוסר הנוחות הקיימת דווקא ברגעים בהם נוחות והנאה הן המטרה ולאפשר חלופה: חוויית נופש בחו"ל בדיוק כמו בבית מלון בארץ על ידי הקמת מזנוני אוכל עשירים, טריים וכשרים המותאמים לארוחות בוקר וערב בבית המלון במוקדי היעד של הנופשים או בכל מקום בו יש התארגנות קבוצתית של 30 אנשים לכל הפחות. ההתארגנות יכולה להיות עצמאית, דרך סוכן הנסיעות או באמצעות חברת אייר שף. המזנונים הכשרים יורכבו מחומרי גלם אשר את חלקם החברה מטיסה במיוחד מהארץ וחלקם נרכשים ביעד המבוקש, בו יבשל צוות של אייר שף ועליו יפקח משגיח כשרות. ניתן להתאים תפריטים מגוונים ואת סוג הכשרות על פי טעמה ורצונה של הקבוצה.

בופה של אייר שף | צילומים: חנה כצנלסון

"בדומה לנופש במלונות הארץ, כך גם אוכלי הכשר בחו"ל יוכלו ליהנות מחופשה ללא טרטור", מסביר ניסים עקיבא, מייסד ומנכ"ל אייר שף. "כמו כל נופש אחר, הם יוכלו לקום בבוקר, להגיע לחדר האוכל שבמלון וליהנות ממזנון בוקר – בופה שופע ומרהיב ממש כמו בארץ – עשיר בגבינות, לחמים טריים, סלטים, ביצים ומטעמים מגוונים כשרים. לאחר שיסיימו יוכלו לקחת ארוחת צהריים ארוזה (בתיאום ובהזמנה מראש) עם כריכים ומטעמים כצידה לדרך ולצאת ליום הטיול. בערב, כשיחזרו למלון, ימתין להם (לבחירתם), מזנון ארוחת ערב בשרי טרי וכשר עם סוגים שונים של בשר, עוף, דגים, תוספות חמות, סלטים וקינוחים ואפילו אפשרויות לצמחוניים שביניהם, כדי שיסיימו את היום שבעים, מרוצים ומבלי שבזבזו זמן ואנרגיות על התארגנות מיותרת".

איך זה עובד?
צוות אייר שף שנמצא בתיאום מלא מול המלון, מגיע ליעד לפני הקבוצה, מכשיר חלק מהמטבח ודואג להקמת המזנונים הכשרים בחדר האוכל. הארוחות עוברות דגימות שוטפות במעבדות מובילות בחו"ל הסמוכות לאתרי הנופש.

שף ומשגיח כשרות צמוד באייר שף

כמה זה עולה?
בחופשה של שלושה לילות וארבעה ימים, המחיר עבור שלוש ארוחות בוקר ושלוש ארוחות ערב עומד על פחות מ-800 שקל (נכון לכתיבת שורות אלו, בהתם לסוג התפריטים שהוזמנו ובכפוף לשינויי תנאים ומחירים בחברה). זהו מחיר ממוצע למספר דומה של ארוחות בבית מלון בארץ והוא מאפשר לנופשים ליהנות מאוכל כשר בראש שקט גם בחו"ל.

את אייר שף הקים היזם ניסים עקיבא, לאחר שגם הוא וגם ישראלים אחרים שפגש במהלך נסיעות בחו"ל לא מצאו פתרון הולם במהלך החופשה. למיזם חברו מיטב השפים של רשתות המלונות המובילות בישראל, משגיחי כשרות, חברות תיירות וסוכנויות נסיעות שזיהו את הפתרון האטרקטיבי והנוח ללקוחותיהם. פרטים נוספים באתר האינטרנט

בתמונה הפותחת: בופה ארוחת בוקר עשיר וכשר, ממש כמו במלונות יוקרה בארץ | צילום: חנה כצנלסון

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.