תפריט עמוד

מוסקבה על בטן מלאה

הסצנה הקולינרית במוסקבה זוכה בשנים האחרונות לפריחה. אפשר למצוא שם היום מסעדות בכל סגנון ולכל טעם. נכון, ארוחה רוסית מסורתית אמיתית וטובה תעלה לא מעט, אבל אפשר גם לאכול טוב במחירים שווים לכל נפש. אספנו כמה המלצות

1 Red Square
שמה של המסעדה אומר הכל. כדאי לבקר בה בעיקר בגלל מיקומה המצוין בקומה העליונה של מוזיאון ההיסטוריה הלאומי, המאפשר להשקיף אל הכיכר האדומה. תמיד נעים לסעוד מול מראות הכיכר הרחבה וכנסיית ואסילי הקדוש בקצה השני שלה. במסעדה מגישים אוכל רוסי מסורתי, כיאה למיקומה המרשים, ואפילו שיחזרו כאן את "תפריט הצאר" ההיסטורי. אפשר לאכול כאן בעיקר מנות ראשונות ומנות דגים מעולות. כדאי גם לטעום את אחד ממשקאות ליקר הבית, כמו Kedrach, העשוי מצנוברים. בחלק מן הערבים משלימים את האווירה נגנים המנגנים בכלי מיתר רוסיים מסורתיים. בערבים אחרים מתנגנת ברקע מוזיקת ג'אז.
מחיר: מיקומה האטרקטיבי של המסעדה מתבטא במחיר. מנה עיקרית עולה החל מ- 20 דולר לסועד.
כתובת: 1 Red Square, הכניסה דרך מוזיאון ההיסטוריה.
אתר המסעדה

Café Pushkin
המסעדה קפה פושקין פתוחה 24 שעות והיא נחשבת לאחת המסעדות המתוחכמות במוסקבה. שלושת הקומות של המסעדה מקנות תחושה של אחוזה מהמאה ה-18, למרות שהיא נבנתה בשנות ה-90 של המאה ה-20. הקומה הראשונה מתפקדת כבר ובית קפה, הקומה השנייה היא המסעדה ובקומה השלישית יש אווירת בית קפה קיצית ואוורירית. כמעט כל מנה שתבחרו מתוך התפריט המעוצב (והכבד) תהיה מצוינת, והמחיר לא זול. מבחר הוודקה המרשים גם הוא יקר, אבל מחיר המנות האחרונות והשוקו החם סביר בהחלט.
מחיר: 40-15 דולר למנה עיקרית לסועד.
כתובת: 26a Tverskoi Bulvar, Moscow
טלפון: 095-229-5590

Schokoladnitsa
מי שחייב להתחיל את היום עם ארוחת בוקר טובה, יכול להיכנס לאחד מבתי הקפה של הרשת Schokoladnitsa ברחבי העיר. כאן אפשר ליהנות מפנקייק עם קצפת וריבה או מארוחת בוקר רוסית של דייסה, הנקראת קאשה
(Kasha).
מחיר: כ- 129 רובל (6 דולר) לארוחה כולל שתייה חמה או מיץ

Jogannath
הצמחונים ושוחרי מאכלי הבריאות ישמחו לבקר במסעדה הזו המציעה אוכל בסגנון הודי (עם השפעות מקומיות) בסגנון בופה ובמחירים סבירים. יש כאן גם אינטרנט אלחוטי בחינם, וחנות לאוכל צמחוני הצמודה למסעדה.
מחיר: ארוחת בופה מתומחרת לפי משקל ועולה כ- 8-9 דולר.
כתובת: Kuznetsky Most Str, 11
טלפון: 6283580

Elki-Palki
ברשת המזון הזו אפשר לאכול מאכלים מקומיים במחיר סביר. המסעדות מעוצבות בסגנון בקתה כפרית וצוות העובדים לבוש בבגדים מסורתיים. מנה עיקרית תעלה כאן כ-14 דולר לאדם בממוצע. מסעדות הרשת פזורות ברחבי העיר.
אתר הרשת (רוסית)

מי שמעוניין בארוחת צהריים מהירה, זולה וטעימה יכול לאכול באחד מדוכני הרחוב של הרשת Kroshka Kartoshka המפוזרים ברחבי העיר ומציעים תפוחי אדמה אפויים.
אתר הרשת (רוסית)

סנט פטרסבורג בחורף

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.