תפריט עמוד

לראשונה טיסות סדירות נוחתות בעובדה

לראשונה, טיסות של חברות תעופה סדירות ינחתו באופן קבוע באילת: טיסה ראשונה של חברת לופטהנזה נחתה בנמל התעופה עובדה ועמה כ-100 נוסעים, בהם עיתונאים גרמנים שהגיעו לארץ בהזמנת משרד התיירות הישראלי. גם חברת אדלווייס מציריך נחתה לראשונה באילת. חברת לופטהנזה תפעיל שתי טיסות שבועיות לעובדה, בימי ראשון וחמישי, מנמל הבית של החברה בפרנקפורט ואילו הטיסות של אדלווייס יתבצעו בימי ראשון.

בטקס חגיגי התקיים בעובדה עם נחיתת המטוס, שר התיירות יריב לוין בירך את חברות התעופה לופטהנזה ואדלוויס על החלטתן לפתוח קווים ישירים לאילת, בשיתוף פעולה עם משרד התיירות. "אני משוכנע שהקווים הללו יביאו לגידול נוסף במספר התיירים המגיעים לנפוש באילת, ולגידול בתיירות הנכנסת לישראל, ויצטרפו למאמץ השיווקי יוצא הדופן שאנו עושים, שכבר הביא לשבירת שיאים של כל הזמנים בתיירות הנכנסת לישראל", אמר לוין.

קבלת הפנים למטוס של לופטהנזה בנמל התעופה עובדה | צילום: יאיר שרגא

קבלת הפנים למטוס של לופטהנזה בנמל התעופה עובדה | צילום: יאיר שרגא

מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, עופר קיש, אמר בטקס: "אין לי ספק שגם התיירים האירופאים  הנכנסים לארץ וגם  התיירים הישראלים היוצאים לאירופה, ייהנו מפתיחת הקווים החדשים. אנו מציעים לתיירים הנכנסים גמישות מרבית מבחינת יעדי הכניסה והיציאה מהארץ ולמעוניינים, ניתן יהיה לשלב הגעה לאילת וחזרה מתל אביב. הטיסות הסדירות גם ינגישו לתושבי אזור הדרום לוח טיסות נוח ותכוף לנמל הבית של פרנקפורט או ציריך, כיעדים  תיירותיים בפני עצמם וכן כקישור נוח ליותר מ-200 יעדים ב- 74 מדינות ברחבי העולם".

טיסת לופטהנזה מתבצעת במטוס איירבוס A320,  הכולל 168 מושבים, מהם 42 מושבים במחלקת עסקים ו-126 במחלקת תיירים. מחיר הכרטיס החל מ-330 דולר.

בתמונה הפותחת: אילת, קרובה מתמיד לאירופה | צילום: שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.