תפריט עמוד

לעומק הקווקז הגיאורגי

טיול ג'יפים בן 10 ימים בגאורגיה מאפשר להגיע לפינותיה היפות והמרשימות ביותר, גם כאלו שלא נמצאות על המסלול המוכר. כך אפשר להתרשם מהמגוון הנופי, התרבותי והאנושי של המדינה המרתקת

גאורגיה היא מדינה גדולה ומגוונת, המציעה אזורי טיול מרתקים, חלקם מוכרים ומתוירים יחסית, אחרים בתוליים ולא מופרעים. טיול ג'יפים של 10 ימים בגאורגיה מאפשר להגיע לכל פינותיה, כולל כאלה שאינן נמצאות על המסלול הרגיל, ולהתרשם מהמגוון הנופי, התרבותי והאנושי של המדינה המרתקת הזאת. דרכי שטח הרריות מובילות אל לב הטבע הפראי, עם פסגות אדירות, נהרות שוצפים וכפרים נידחים. אחת ההנאות הגדולות בטיול היא האפשרות לפגוש מקרוב את התושבים המקומיים, להכיר את תרבותם ולהצטרף אליהם לארוחה טובה, יין מקומי, ריקודים והרבה שמחה.

טיול ג'יפים מאפשר להתרשם מהמגוון הנופי המרשים של גאורגיה

טיול הג'יפים עובר בין שלושה אזורים מרשימים בגאורגיה – הקווקז התחתון, הקווקז העליון וחבל סוונטי. כל אזור מציע מראות, נופים ומפגשים מיוחדים שיישארו אתכם זמן רב אחרי הטיול. הנה, על קצה המזלג, מה צפוי לכם באזורי הטיול בגאורגיה:


הטיול עובר בדרכי שטח מאתגרות, מלאות עניין וריגושים

הקווקז התחתון הוא אזור מיוער וירוק, מנוקד בכפרים חקלאיים היושבים בלב שטחים פוריים, עם עדרים הרועים בכרי העשב הירוקים. האזור מנוקד בפסגות מרשימות, אגמים יפים, נהרות ויערות, ובמהלך הטיול אפשר לעצור לתצפיות נוף מרהיבות, לצאת להליכה קצרה לאורך נהר או לטבול במימיה הנעימים של בריכה טבעית. וחשוב לא פחות – אפשר לפגוש את התושבים המעבדים את השדות ועובדים במטעים, את הרועים המוליכים עדרי צאן ובקר, ואת כורתי העצים הלבבים, ששמחים להזמין את המטיילים להצטרף אליהם לכוס משקה אלכוהולי.


טיול בגאורגיה מזמן מפגשים עם תושבים מקומיים ואורחות חייהם

הקווקז הגבוה, כשמו כן הוא: פסגות אדירות שמתנשאות לגבהים עצומים שולטות על הנוף והופכות את הטיול באזור לחוויה יוצאת דופן ומפעימה. דרכי השטח כאן מאתגרות והנסיעה בהן חווייתית במיוחד.


אוכל נהדר, מלווה בשתייה ובמוזיקה, הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הטיול

חבל סוונטי, בצפון-מערב גאורגיה הוא אזור פראי, עם טבע חסר גבולות. פסגות נישאות שראשיהן מושלגים, יערות עבותים ופלגי מים, ובין כל אלה כפרים זעירים ומבודדים. הטיול בחבל המיוחד הזה עובר בדרכי שטח מאתגרות בין פסגות, נהרות, מפלים וקרחוני עד. לא פחות מרתק מהטבע הנפלא הוא המפגש עם תושבי האזור, שהבידוד בו הם חיים עזר להם לשמר מסורות עתיקות ושפה ייחודית. האירוח הלבבי והביתי, גם אם הפשוט מאוד, יגרום לכם להתאהב עוד יותר בגאורגיה היפה ובפסגותיה האדירות.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.