תפריט עמוד

לינה בצפון איטליה

אזור האגמים
משפחות רבות מגיעות לאזור האגמים כדי ליהנות משפע של פעילויות המתאימות לכל בני המשפחה, החל בשיט באגם, דרך טיולים רגליים וטיולי אופניים וכלה ביקור בפארקי השעשועים הגדולים שבאזור. הנה שני מלונות, האחד בקרבת אגם גארדה והשני ליד אגם מג'ורה, שמתאימים במיוחד לשהות משפחתית.

אגם גארדה: Gardaland Hotel Resort
מלון אידיאלי למשפחות שמתכוונות לבלות לפחות יום או יומיים בפארק השעשועים הגדול גארדלנד, שכן יש הסעות חופשיות מהמלון לפארק הנמצא במרחק של קילומטר מהמלון, ואפשר גם לרכוש כרטיסים מוזלים דרך המלון. בנוסף, כל האטרקציות של אזור האגם זמינות וקרובות, וכך גם ונציה שנמצאות במרחק כשעה וחצי נסיעה מכאן. לטובת מי שעייף מטיולים ואגמים, המלון מציע בריכת שחייה ענקית, שטחים נרחבים להתרוצץ בהם ואזורי משחקים לילדים. קחו בחשבון שהעובדה שזהו מלון ידידותי למשפחות הופכת אותו לפחות אטרקטיבי לזוגות שמחפשים שקט ורומנטיקה.
כתובת: via Palu 11, Castelnuovo del Garda
טלפון: 39 045 6404000
מחיר: מ-100אירו ללילה בחדר זוגי.
אתר אינטרנט

מלון גארדלנד. מתאים למשפחות המתכננות לבלות בפארק השעשועים

אגם מג'ורה: Hotel Camin Colmegna
ווילה מהמאה ה-18 השוכנת ממש על גדת אגם מג'ורה היפה הפכה למלון ברמה של 3 כוכבים. המלון מוקף בשטחים ירוקים ויש בו 25 חדרים ושלוש דירות, חוף פרטי, בריכת שחייה קטנה ומגרש משחקים. במרחק לא רב תמצאו שבילי הליכה רומנטיים, מסלולי רכיבה על אופניים ועל סוסים ואפילו מגרש גולף. זהו בסיס מצוין לטיולים באזור, פעילות ספורטיבית וביקור בעיירות ובכפרים המקיפים אותו.
כתובת: Via A.Palazzi 1, Luino
טלפון: 0332-510855
מחיר: מ-160 אירו ללילה לחדר זוגי
אתר אינטרנט

מלון קמין. וילה מהמאה ה-18 ממש על גדת אגם מג'ורה

אזור הדולומיטים
אורטיסי: Adler Dolomiti Spa And Sport Resort
מלון הספא Adler Dolomiti הממוקם בעיירה אורטיסי שבעמק האלפיני היפהפה ואל גרדנה, מציע לאורחיו את השילוב המנצח בין פעילות בטבע לבין הנאות הגוף. קשה לחשוב על מקום מוצלח יותר להגיע אליו אחרי יום מפרך של הליכה באחד ממסלולי הטיול הרבים שמסביב למלון. עולם המים של המלון מציע מגוון בריכות מחוממות, חלקן מקורות וחלקן פתוחות לנוף מדהים, בחלקן יש זרמים ובאחרות מי מלח. זאת בנוסף למגוון מיני סאונות, אמבט וג'קוזי. כל אלה על רקע התפאורה המרהיבה של הדולומיטים. בנוסף לאלה ניתנים במקום מגוון טיפולי ספא ועיסויים להרגעת הגוף הדואב מיום של טיולים (או סקי, אם הגעתם בחורף). חדרי המלון נעימים ומשקיפים גם הם על הנוף. כמתבקש ממלון ספא, מטבח המלון מציע ארוחות גורמה בריאות. בניגוד למקובל במלונות ספא, כאן אוהבים ילדים, ודאגו להם למועדון מיוחד עם שלל פעילויות. בנוסף, את המלון מקיף פארק מקסים עם אגם, מתקני שעשועים ופינת חי.
כתובת: Ortisei – Val Gardena
טלפון: 39-0471775001
אתר אינטרנט

מדונה די קמפיליו: Hotel Maribel
עיירת הנופש היוקרתית מדונה די קמפיליו פופולרית במיוחד בחורף ונחשבת לאחד מאתרי הסקי המוצלחים ביותר בדולומיטים. גם בקיץ יש לעיירה המקסימה המון מה להציע, מטיולי הליכה בהרים, דרך רכיבה על אופני הרים ועד לרפטינג ודיג. מלון  Maribel הוא אחד מהמוצלחים שבמלונות האזור, בין היתר בשל מיקומו בלב יער אורנים וקרבתו למעליות הסקי. המלון בנוי כבקתת הרים ונראה ציורי במיוחד על רקע היער שמסביב. יש במלון ספא עם בריכות, אמבטיות וסאונות מסוגים שונים. החדרים נעימים ובעיצובם נעשה שימוש הרבה שימוש בעץ ואבן. במלון ניתן לשכור אופני הרים לרכיבה במסלולים הרבים שמסביב, ופעמיים בשבוע יוצא מן המלון סיור הליכה מודרך בהרים.
כתובת: VIA PIAN DEI FRARI, 11 I-38086 MADONNA DI CAMPIGLIO
טלפון: 39-0465-443085
מחיר: החלר מ-70 אירו לאדם בחדר זוגי על בסיס חצי פנסיון. המחיר כולל כניסה לספא, הסעות למרכז העיירה ועוגה ופירות אחה"צ. ילדים לנים במחיר מוזל.
אתר אינטרנט

עמק אאוסטה
קורמאייר: Hotel Bouton d'Or
קורמאייר היא אחת העיירות הציוריות בעמק אאוסטה, וגם אחת מהפופולריות שבהן, בשל קרבתה למונטה ביאנקו. עיירת הנופש פופולרית בכל ימות השנה, כאשר בחורף היא מתמלאת בגולשי סקי ובקיץ מגיעים אליה נופשים בשל היותה בסיס נהדר לטיולים בסביבה. אחרי יום של טיולים נהנים המבקרים מסיור ברחובות היפים, בין חנויות היוקרה, בתי הקפה והגלידריות המשובחות. מלון Bouton d'Or נמצא במיקום מרכזי בעיירה, כשסביבו חנויות בוטיק ומסעדות רבות. זהו מלון משפחתי ובו 36 חדרים בגדלים שונים, לכולם מרפסת או גינה פרטית, אמבטיה, טלוויזיה, מקרר וכספת.  המלון מצטיין בשירות חם ואישי, ובעליו שמחים לייעץ לגבי מסלולי טיול ואטרקציות באזור. ארוחת הבוקר עשירה במיוחד וכוללת שטרודל ביתי, עוגות, מאפים, אומלטים, גבינות וכן פירות וירקות שנקטפו בגינה הביתית. ניתן לאכול אותה בגינה המקסימה שצופה להרים.
כתובת: Strada Statale 26, n. 10, Courmayeur
טלפון: 39-0165-846729
מחיר: החל מ-130 אירו לחדר זוגי ללילה
אתר אינטרנט

מלון לה ברמה. בתים ישנים ששופצו ונוף נהדר של ההרים והעמק

קון: Hotel La Barme
מלון כפרי מקסים הממוקם בליבו של הפארק הלאומי גראן פרדיסו ובמרחק שני קילומטרים מהכפר קון. המלון הוא למעשה מקבץ של בתי הרים ישנים ששופצו תוך שמירה על המאפיינים האותנטיים של עץ ואבן. הבתים משתלבים היטב בסביבה ונשקף מהם נוף נהדר של ההרים והעמק. במלון 15 חדרים חמימים וביתיים, המצויידים בטלוויזיה, די.וי.די וטלפון. במקום יש מסעדה שמגישה אוכל מקומי מצוין ולידה גן קטן. אחר יום של טיולים אפשר להירגע בספא שכולל ג'קוזי, סאונה ומגוון טיפולים. בפארק הלאומי גראן פרדיסו יש מגוון מסלולי הליכה ברמות שונות, ובמלון ניתן לשכור אופניים לטיול בסביבה. באזורניתן גם לטפס על הרים, לרכב על סוסים ולדוג. המלון ידידותי במיוחד לילדים ומציע לאורחים הצעירים ארוחות לתינוקות, צעצועים, עגלות, מנשאים, מגרש משחקים, כסא תינוק לאופניים ואפילו סרטי די.וי.די מצויירים.
כתובת: Valnontey – 11012 Cogne
טלפון: 39-0165-749177
מחיר: החל מ-98 אירו לחדר זוגי ללילה על בסיס חצי פנסיון. מינימום שני לילות.
אתר אינטרנט

ונציה, ורונה
ונציה או ורונה מהוות בסיס טוב לטיולים בצפון איטליה. אפשר להתמקם באחת מהן ולצאת בכל יום לטיול אחר, או לשלב לינה באחת או בשתיהן בטיול ארוך בצפון.

אל פונטה אנטיקו. טפטים, שטיחים רכים ורהיטים היאים למשפחת אצולה

ונציה: Al Ponte Antico
קשה לחשוב על מראה מדהים מזה הנשקף מחלונותיו של מלון אל פונטה אנטיקו ("הגשר הישן"): הקנאל גרנדה, התעלה הגדולה, והארמונות המרשימים שעל גדותיה, גשר ריאלטו המפורסם ושלל סירות וגונדולות שחולפות ממש ליד דלת הכניסה. גם פנים המלון, שמדורג כ-4 כוכבים, לא מאכזב. תקרות עץ כהות, טפטים על הקירות, ריהוט שמתאים לבית אצולה ממאה אחרת, תמונות מהודרות ושטיחים רכים. במילים אחרות, ונציה בכל הדרה ותפארתה, בלי שום אזכור להצפות, נטישת תושבים או מסחור יתר. המלון מציע חדרים סטנדרטיים, חדרים משודרגים עם נוף חלקי לתעלה וסוויטות ממוזגות עם נוף מרהיב של התעלה הגדולה. ועם כל הטוב הזה, קחו בחשבון שהמלון נמצא רוב הזמן בתפוסה מלאה ויש להזמין חדר זמן רב מראש.
כתובת: Calle dell' Aseo
טלפון: 39-041-2411944
מחיר: מ-220 אירו ללילה לחדר זוגי
אתר אינטרנט


ורונה: Giulietta e Romeo Hotel
המלון הקטן הזה, שנקרא על שם זוג הנאהבים בני העיר, נמצא במקום מושלם בין אם הגעתם לוורונה לפסטיבל האופרה השנתי או כבסיס לטיולים בצפון איטליה – כמה עשרות מטרים מהארנה המפורסמת, התיאטרון הרומי שבו נערך פסטיבל האופרה, ומקביל לויה מאזיני (Via Mazzini), רחוב עמוס בחנויות ובבוטיקים אופנתיים, שגם אם לא תקנו בהם שווה להציץ בסחורה. המלון עצמו, בדירוג של 3 כוכבים, צנוע, חמים ומזמין.
כתובת: Vicolo Tre Marchetti, 3
טלפון: 39-045-8003554
מחיר: מ-120 אירו ללילה לחדר זוגי
אתר אינטרנט

קרנבל ונציה - למאה ה-18 ובחזרה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מצפון איטליה

אגם קומו – מדריך למטייל
אגם קומו – מדריך למטייל

אם אגם גרדה ידוע במיוחד באטרקציות המשפחתיות שלו, הרי שאגם קומו הוא אחד מהרומנטיים שבאגמי צפון איטליה. העיירות הציוריות, הווילות האלגנטיות והגנים המטופחים תורמים כולם לקסם של המקום. הכנו לכם מדריך עם כל מה שכדאי לדעת לפני שנוסעים ...

מיינדפולנס ופילאטיס: הרמוניה של גוף ונפש
מיינדפולנס ופילאטיס: הרמוניה של גוף ונפש

שילוב של פילאטיס ומיינדפולנס מהווה דרך נהדרת לחזק את הגוף, לשמור על רוגע ומיקוד ולהגיע לאיזון פנימי. וכשמצרפים לכך ריטריט בנופים מעוררי השראה ורוגע, התוצאות מוצלחות שבעתיים

סובב מון בלאן: הטרק הכי יפה באירופה
סובב מון בלאן: הטרק הכי יפה באירופה

בלב אירופה, במרחק טיסה ישירה קצרה מישראל, נמצא אחד הטרקים הכי יפים והכי פופולריים באירופה. אינספור מילים נכתבו על סובב המון בלאן וקל להתבלבל מעודף המידע. אז אם אתם רוצים לדעת מהי העונה הטובה ביותר לטרק, מאיפה מתחילים, ...