ב-3 בנובמבר 1968 חברת התעופה לופטהנזה החלה להפעיל טיסות בקו גרמניה ישראל. ההתחלה היתה צנועה: שתי טיסות שבועיות מפרנקפורט, עם עצירה במינכן ומשם לשדה התעופה לוד. בתחילת שנות השבעים החברה הרחיבה את שירותה והציעה ארבע טיסות שבועיות.
פתיחת הקו לישראל בא בעקבות כינון של יחסים דיפלומטיים בין גרמניה וישראל ב -12 במאי 1965, נקודת ציון ביחסים בין שתי המדינות, שהביא לפיתוח נרחב של קשרים פוליטיים, כלכליים, תרבותיים ועוד. "עבור לופטהנזה, כינון היחסים הדיפלומטיים הוביל להשקת הקו לישראל ב-3 בנובמבר 1968, קו אשר התפתח בהדרגה לאחד הקווים המוצלחים והתוססים של החברה, עם לקוחות מכל העולם, גם במגזר העסקי וגם בזה התיירותי", מציין עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל.
כיום קבוצת לופטהנזה כוללת בישראל ארבע חברות תעופה – לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס. על פי נתוני רשות התעופה, זוהי קבוצת התעופה הזרה הגדולה בישראל, עם יותר מ-80 טיסות שבועיות. בין הקווים החדשים שנפתחו השנה: טיסה של לופטהנזה מפרנקפורט לשדה התעופה עובדה וטיסה של אדלוויז (החברה אף היא בקבוצה) מציריך לעובדה.
בתשעת החודשים הראשונים של 2018, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה הטיסו יותר מ-108 מיליון נוסעים, עם תפוסת מושבים של 82%. "יחד עם זאת, איננו יכולים להרשות לעצמנו 'להתרווח' במושב", אומר עופר קיש. "כדי להישאר תחרותיים ועכשוויים, החברה מתמקדת בחדשנות ובדיגיטיליזציה. לדוגמה, בתחום ההפצה יזמנו את השימוש בטכנולוגית NDC, המחברת משרדי נסיעות ונוסעים פרטיים ישירות אל תוך מערך מלאי המושבים במערכת ההזמנות שלנו. היינו הראשונים לעשות זאת בשנת 2016 וכיום חברות תעופה רבות נוקטות בצעד זה. דוגמה נוספת היא חממת חדשנות בברלין שחוקרת הזדמנויות דיגיטליות בממשק בין סטארטאפים בתחום התיירות והנסיעות לבין קבוצת לופטהנזה. אחת הדוגמאות לפעילות הזאת הוא מיזם mytaximatch לנסיעות שיתופיות במונית, שהושק בשדה התעופה של מינכן.
מעבר להיצע המסלולים הנרחב, לופטהנזה ממשיכה להשקיע בפיתוח מוצרים, הן ביעדים לטווח בינוני והן ביעדים ארוכי הטווח. הקו לתל אביב היה הראשון שהציע את מערכת הבידור של לופטהנזה עבור יעדים לטווח קצר-בינוני, באמצעות פלטפורמת Board Connect – ברוב הטיסות לתל אביב וממנה, הנוסעים יכולים לצפות באלפי שעות של וידאו ושמע בטלפון הנייד, בטאבלט ובמחשב הנייד.