תפריט עמוד

להפליג על הטוב ביותר

אם אתם רגילים למשובח ביותר, חולמים בגדול ונופשים בגדול, חופשת שייט ללא הגבלת תקציב מציעה כמה אפשרויות חלומיות. בין אם תבחרו במגה יאכטה, ביאכטת גולט או בקטמרן מפוארת - השמיים הם הגבול

כשמדובר בחופשת שייט ללא הגבלת תקציב, "השמיים הם הגבול" הוא לא רק ביטוי… אפשר להגשים את הפנטזיות הכי פרועות ומפונקות שלכם, בחופשה שבה הכל סובב סביבכם. הנה שלוש אפשרויות לחופשת החלומות שלכם:


ארוחות גורמה מול השקיעה הן רק אחד הפינוקים שיורעפו עליכם בחופשת השייט

1. מגה יאכטה
בנישה של המגה יאכטות –  כל העולם פרוש לפניכם, עם דגש מיוחד על תורכיה ויוון, שנמצאות ממש מעבר לפינה ובעיני רבים נחשבות לגן עדן עלי אדמות. היאכטה – חמישה חדרי שינה, צוות של שבעה כולל קפטן, מהנדס, שף, שני אנשי סיפון ושתי דיילות (חדרניות ומלצריות), פרק שרק תמונות יכולות להעביר ופינוקים של 24/7 לאורך כל שבעת ימי השייט.

פינות ישיבה נוחות שפזורות על פני הסיפונים השונים, מגוון "צעצועי ים" (אופנועי ים, גלשנים, קיאקים וכדומה), ג'קוזי, טלוויזיות LCD עם DVD, בר מפנק ועוד ועוד.


ג'קוזי על הסיפון

2. יאכטת גולט
הגולטים נכנסו די מזמן לשוק הפאר עם יאכטות גדולות, מרווחות ומפנקות, ועם צוות מקצועי שיודע לתת שירות ללקוח. במחיר של כ-20 אלף אירו לשבוע תוכלו לשכור גולט מפוארת של 40 מטר, עם שישה חדרי שינה מפוארים ומרווחים, כל אחד עם חדר שירותים צמוד. ל-12 האורחים ידאגו חמישה אנשי צוות הכוללים קפטן, חדרניות, שף פרטי ודיילות. במהלך החופשה החלומית על הגולט, כל מה שיעלה ברוחכם יהיה בהישג יד, כמו למשל טיפולי ספא על היאכטה על ידי מסז'יסט מקצועי, הפקת מסיבה פרטית רק עבורכם במפרצון קסום, כולל די.ג'יי ועוד.

הגולט מאובזרת ברשימה ארוכה של אביזרי נוחות, כמו גם צעצועי ספורט ימי, עם אפשרות להזמין מראש ג'ט סקי וציוד לסקי מים, וכמובן – אוכל גורמה כיד המלך.


כשהתקציב אינו מוגבל, סוויטת השינה נראית כמו במלון בוטיק איכותי במיוחד

3. יאכטת קטמרן מפוארת
בים התיכון אפשר לשכור מפרשית אלגנטית מסוג קטמרן Lagoon 560 ולשוט בין האיים. לקטמרן הזו יש חמש קבינות ממוזגות עם שירותים צמודים – פינוק מושלם עבור עד 10 מפליגים. היאכטה כוללת מערכת שמע, טלוויזיה, WiFi, וכמובן צעצועי ספורט ימי: קיאק זוגי, סירה מהירה וציוד לסקי מים. צוות היאכטה כולל סקיפר ודיילת. השכרת הקטמרן לשבוע תעלה לכם בין 19-11 אלף אירו.

בין אם על מגה יאכטה, גולט מרהיבה או קטמרן מפרשית שתיקח אתכם לאן שהרוח נושבת – לחופשה הבאה שלכם אין גבולות.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.