תפריט עמוד

ישראייר משיקה קו חדש לבאקו

טיסת הבכורה לבאקו תמריא בתחילת אוקטובר 2017. בירת אזרבייג'ן הופכת בשנים האחרונות ליעד תיירותי מסקרן, עם גורדי שחקים מודרניים, מלונות טובים ואטרקציות לכל המשפחה

חברת התעופה ישראייר מעבה את לוח טיסותיה לקראת סוכות ומשיקה קו טיסות חדש לבאקו, בירת אזרבייג'ן.  מחיר כרטיס טיסה יעלה החל מ- 389 דולר לאדם (כולל מיסים והיטלים), חבילה של טיסה ומלון בדרגת 5 כוכבים תעלה החל מ- 499 דולר לאדם. טיסת הבכורה תמריא ב-2 באוקטובר.

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, אמר כי החברה מזהה את הצורך במציאת יעדים חדשים ומסקרנים. באקו, לדבריו "זהו יעד אטרקטיבי  לחופשה וטיולים מאורגנים. חבילות הנופש לבאקו כוללות  בתי מלון בדרגות 4 ו-5 כוכבים ומחירי ההשקה ממש נמוכים". הוא הוסיף כי המגמה של ישראייר להמשיך להרחיב את היעדים שאליהם החברה משווקת חבילות נופש משתלמות.

באקו הפכה בשנים האחרונות ליעד תיירות אטרקטיבי. העיר, השוכנת על חוף הים הכספי, במרחק של כשלוש שעות טיסה מישראל, היא מדינה עשירה הודות לנפט ולגז טבעי, יש בה שיק פריזאי ואדריכלות מודרנית פורצת דרך. כבר בנחיתה בשדה התעופה בולטים הניקיון, היוקרה, הכבישים המצוינים ומכוניות הפאר. חיי הלילה בבאקו תוססים ויש שפע של אטרקציות תיירותיות, בהם פארק מים גדול על חוף הים – אידיאלי למשפחות נופשות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.