תפריט עמוד

טיול בזנזיבר עם נופש טרופי

אי התבלינים זנזיבר מציע אפשרויות לטיולים ביערות גשם טרופיים ומטעי תבלינים, עיר בירה עתיקה מלאת אווירה, שייט לצפייה בדולפינים ונופש טרופי בחופים לבנים עם מי טורקיז

זנזיבר, אי התבלינים הקסום, מציע כל מה שצריך לחופשה אקזוטית, המשלבת טיולים מרתקים עם נופש חלומי. יש בו חופים נפלאים עם חול לבן ורך ומים בצבע טורקיז, יער גשם טרופי שבו אפשר לראות את קופי הקולובוס האדום האנדמיים לזנזיבר, מטעי תבלינים, עיר בירה עם סמטאות צרות ומתפתלות וארכיטקטורה ייחודית, אתרי צלילה מרהיבים ואוכל משובח.

הדרך הטובה ביותר ליהנות מהחופשה לזנזיבר היא להתמקם באחד המלונות המצוינים שעל החוף, ומשם לצאת בכל יום לטיול אחר.  בנוסף לימי הטיול, חשוב לשלב גם ימים חופשיים, בהם אפשר ליהנות מבטן-גב בחופים הטרופיים המדהימים של האי.

זנזיבר מצטיינת בעולם תת ימי עשיר במיוחד

הנה כמה מהחוויות המיוחדות שיש לזנזיבר להציע:

מטעי התבלינים
זנזיבר מפורסמת באדמה הפורייה שלה, שעליה נאמר שגם מקל של מטאטא יצמיח בה שורש. האדמה הפורייה ותנאי האקלים הפכו את זנזיבר למטע התבלינים של אירופה במהלך המאה ה-16, וגידול התבלינים הפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות המקומית. במטעי האי גדלים תבלינים רבים, בהם קינמון, פלפל, אגוז מוסקט, עשב לימון, וניל והל, אבל התבלין שמזוהה יותר מכל עם זנזיבר הוא הציפורן, ובאי יש יותר משלושה מיליון עצי ציפורן (שמכסים את רוב תצרוכת הציפורן העולמית). במהלך הטיול מבקרים במטעים ובחוות שבהם מגדלים תבלינים ריחניים ופירות טרופיים, מריחים וטועמים.


במטעי זנזיבר גדלים תבלינים רבים, והביקור בחוות מאפשר להריח וגם לטעום

סטון טאון
העיר העתיקה של זנזיבר סיטי, בירת זנזיבר, מכונה סטון טאון, על שום אבן האלמוג הלבנה ממנה בנויים הבתים. זוהי עיר אקזוטית ומלאת אווירה, עם סמטאות צרות ועקלקלות שתענוג ללכת בהן לאיבוד. פתחי הבתים מקושטים בדלתות עץ עתיקות ומגולפות שמהוות את אחד מסמלי העיר. הטיול בעיר כולל לא רק שיטוט בסמטאות, אלא גם ביקור בכנסיות, במבצר ובשווקים הססגוניים.

יער ג'וזאני
יער ג'וזאני, ששוכן במרחק של כ-35 קילומטרים מדרום מזרח לבירה, הוא השריד האחרון ליערות שכיסו פעם את האי. זהו יער גשם טרופי אמיתי, עם עצים גבוהים, סבך ירוק עד וצמחיית מנגרובים. גולת הכותרת של הביקור היא מפגש עם קופי הקולובוס האדום, מין אנדמי לזנזיבר, שחיים ביער בלהקות ורבים מהם מורגלים לנוכחות בני אדם. הסיור הוא הזדמנות מצויינת ללמוד על הדומה והשונה בין היער הזנזיברי ליערות הגשם של דרום אמריקה.


קוף קולובוס אדום ביער הגשם ג'וזאני

ספארי במפרץ פומבה
סירות הדאו המסורתיות, עם מפרש משולש גדול, שימשו בעבר להובלת סחורות, להגעה ממקום למקום, לדייג ולשליית פנינים, והן שייטו בכל רחבי האוקיינוס ההודי. הסירות האלה עדיין שטות במימי זנזיבר, והיום הן מובילות תיירים במים הצלולים שמקיפים את האי. אחת מהנאות הטיול היא שייט בסירות דאו למפרץ פומבה המרהיב ביופיו, כשבמהלך השייט גדולים הסיכויים לפגוש דולפינים מקפצים סביב הסירה. השייט מוביל לאי פומבה, שנותר לא מתוייר. האי מפורסם באתרי צלילה נהדרים, והמטיילים יכולים ליהנות משנורקלינג מודרך ולהתרשם מהעולם התת ימי העשיר. בין לבין, אפשר ליהנות מטיול נעים על החוף או רביצה נינוחה על מול הים.


סירת דאו מסורתית בזנזיבר

נופש על החוף
האי זנזיבר מציע אפשרויות רבות ומגוונות של טיולים, אבל חשוב לא פחות – יש בו חופים טרופיים נהדרים, מהיפים בעולם. ברצועות החוף הרחבות שמקיפות את האי יש חול לבן, דקלי קוקוס, צמחייה טרופית ומי טורקיז חמימים וצלולים. אחרי כמה ימי טיול ברחבי האי, תענוג להתבטל על החוף, לשחות, לשנרקל ולהתפעם מכל היופי הזה.

כתבה פרסומית

זנזיבר - גן עדן לחובבי דגים

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.