תפריט עמוד

טיולים בקבוצות סגורות

טיולים פרטיים בקבוצות סגורות של משפחה או חברים יכולים להיות תענוג גדול. טיול במקומות עליהם חלמתם, יחד עם האנשים שאתם הכי אוהבים

 

טיול בחו"ל, עם בני משפחה או חברים טובים, יכול להיות תענוג גדול. טיול במקומות שתמיד חלמתם לראות, עם האנשים שאתם הכי אוהבים – מה יכול להיות יותר טוב מזה? אבל כשנוסעים עם המשפחה המורחבת או עם קבוצת חברים גדולה, לא פשוט לארגן טיול בסדר גודל כזה, על כל הלוגיסטיקה הכרוכה בזה – לחפש מלונות טובים לאורך המסלול, שערוכים לקבל קבוצה בגודל שלכם ופנויים בדיוק בתאריך המבוקש, להזמין טיסות, לתכנן את המסלול, להזמין מראש כרטיסי כניסה לאתרים כדי להימנע מעמידה ממושכת בתורים במהלך הטיול, לדאוג  לתחבורה הולמת ואולי גם לנהג. וגם אם תדאגו לכל אלה, עדיין יחסר לכם מדריך מקצועי ומנוסה, שמקנה לטיול עומק וערך מוסף, ויכול לקחת אתכם למקומות המיוחדים והסודיים שרק המקומיים מכירים. החלופה לכל אלה היא טיול מאורגן, אבל טיולים מאורגנים לא מתאימים לכל אחד.  בטיול מאורגן אין את הגמישות וההתאמה לצרכים הספציפיים שלכם, ואם תרצו לעצור ליד אגם יפה שראיתם בדרך, או ללכת לאיבוד בסמטאותיה של עיר עתיקה, לא תוכלו לעשות זאת, כי כל הקבוצה מחכה. גם הרכב הקבוצה לא תמיד ימצא חן בעיניכם, והנוסעים הנוספים, נחמדים ככל שיהיו, עלולים לפגוע בתחושת האינטימיות והגיבוש הקבוצתית.

אז מה עושים? בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים יוצאים לטיולים בקבוצות סגורות, שמאפשרים ליהנות מכל העולמות – הרכב הקבוצה והגמישות הם כמו בטיול פרטי, והארגון, הדאגה לפרטים הקטנים והלוגיסטיקה, הם כמו בטיול מאורגן.

איך זה עובד? קודם כל בוחרים את האנשים איתם רוצים לנסוע ומתארגנים כקבוצה, בין אם מדובר במשפחה המורחבת, קבוצת חברים או אפילו מכרים בעלי עניין משותף (כמו מוזיאונים ברומא או צילום בטנזניה). פונים לחברת הנסיעות שמארגנת את הטיול, ושם תופרים ביחד עם הצוות את הטיול לפי הרצונות ותחומי העניין שלכם. מכאן והלאה, לא צריך לדאוג יותר לדבר. חברת הנסיעות דואגת לכל – מהזמנת הטיסות, המלונות והתחבורה (אפשר גם נהג צמוד אם רוצים), דרך תכנון המסלול וכניסה לאתרים ועד להדרכה מקצועית. הטיול מתאים בדיוק לצרכי המשתתפים, ויש קבוצות שנוסעות כך כבר שנה אחרי שנה, בכל פעם ליעד אחר.


לאן נוסעים? הקבוצות הסגורות יוצאות לרוב לטיולים גיאוגרפיים, כלומר טיולים שמגיעים ליעדים מרוחקים ו/או לא מאוד מתויירים, יעדים בהם יש טבע, נופים והרבה עניין אבל תנאים בסיסיים בלבד, או יעדים בהם מרבית התושבים לא דוברים אנגלית. בכל היעדים האלה יש חשיבות רבה להיכרות מוקדמת עם המקום, לתכנון קפדני ולהדרכה מקצועית. סין, מונגוליה, קובה, נמיביה, פרו, אלבניה, רומניה – כל אלה דוגמאות ליעדים פופולריים בקרב קבוצות סגורות. בנוסף, יש קבוצות רבות שמתארגנות לבסיס על עניין משותף, ואז בהחלט ניתן לראות טיולים לקבוצות סגורות שיוצאים ליעדים מתויירים במערב אירופה, למשל, טיול קולינרי באיטליה או טיול אמנות ושווקים בלונדון.

היתרונות של טיול בקבוצה סגורה:

  • אתם בוחרים את הרכב הקבוצה ונוסעים רק עם אנשים שאוהבים.
  • הטיול מותאם לרצונות ולחלומות שלכם. בשונה מטיול מאורגן, שבו ייתכן וחלקים מתכנית הטיול המוצעת לא יהיו לטעמכם, בטיול בקבוצה סגורה אפשר לתכנן את המסלול בהתאם לתחומי העניין שלכם, ואתם שותפים לתכנון המסלול, האטרקציות, קטעי ההליכה וכל הפרטים החשובים.
  • טיול אופניים של שבוע ביערות קרואטיה, סדנת יוגה בטבע, קורס בישול באיטליה – הטיול בקבוצה סגורה מאפשר לענות על כל חלום וגחמה.
  • אין צורך לשבור את הראש בארגון ותכנון הנסיעה. החברה דואגת לכל.
  • לא צריך ללכת לאיבוד בכבישים או לדאוג מכך שנעצרתם ברמזור אדום ושאר המכוניות של הקבוצה המשיכו הלאה, בלעדיכם. אם תרצו, אפשר להזמין אוטובוס ונהג צמוד.
  • לא צריך לנסות להזמין מלון אחר מלון ולהתבשר שוב ושוב שאין להם חדרים פנויים ל-12 אנשים באמצע יולי. יש מי שדואג לעשות את זה עבורכם.
  • אין חשש שתגיעו למלון שנראה נפלא בתמונות אבל במציאות הוא מאכזב מאוד, שיהיה לכם נהג אנטיפת או שהציוד בטיול הרפטינג שתעשו יהיה לא בטיחותי. לחברות שמתמחות בטיולים לקבוצות סגורות יש ניסיון רב שנים והן עובדות עם ספקי תיירות אותן הן מכירות היטב.
  • יתרון כספי – כשנוסעים בקבוצה אפשר להשיג לרוב מחירים נוחים יותר.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.