תפריט עמוד

איפה בני משפחות האצולה קונים את מפות השולחן שלהם? מיהו מעצב הרהיטים החביב על הידוענים? לאן כדאי ללכת כשחייבים בננות מג'מייקה וקווייר רוסי לארוחת הבוקר? הצצה לכמה מהחנויות הנוצצות ביותר באירופה, רק לפני שאתם יוצאים לדרך, נא להתלבש בהתאם…

רומא: תכשיטים לאלפיון העליון
חנות התכשיטים בולגרי (Bulgari) קיימת ברומא מאז 1884. רק מבט בחלון הראווה עשוי להביא את חובבי התכשיטים לסף עילפון. חגיגה אמיתית של איזמרגדים, פנינים, אבני אודם, וכמובן יהלומים. רומא מוכיחה כאן את חיבתה הידועה למין הנשי ומשמחת את העין בעיצובים מלבבים המשלבים קלאסיקה יוונית עם טעם איטלקי משובח. זה המקום להצטייד בו לנשף הבא. וכן, גם הגברים חובבי התכשיטים ידעו כאן עדנה.
כתובת: Via Condotti 10

אתר אינטרנט


תצוגה בחנות בולגרי ברומא. להסתכל ולהתעלף | צילום: אייסטוק

ליסבון: המפות של האצילים
הרוקפלרים, משפחת קנדי, גרייס קלי ממונקו ורוב בני משפחות האצולה האירופיות לא היו יכולים לדמיין ישיבה סביב שולחן נטול מפת פשתן פורטוגלית. קריסטינה קסטרו ובנה ויקטור הם בעלי פרינסיפ ראל (Príncipe Real), המייצרים מפות ומצעים רקומים. ולא מדובר חלילה ברקמת מכונה – בחנות מועסקות שמונים רוקמות וירטואוזיות שרוקמות במו ידיהן העדינות דוגמאות רקמה חלומיות.
כתובת: Rua da Escola Politécnica 12-14, 1250-102
אתר אינטרנט

לונדון: עיצובים של נסיך
כאן מדובר באצולה אמיתית – בנה של הנסיכה מרגרט המנוחה. הנ"ל ירד אל העם והתחיל לעבוד למחייתו, דבר שללא ספק נתקל בהרמת גבה בבית המלוכה. דיוויד לינלי הוא מעצב רהיטים שעם הקליינטורה הקבועה שלו נמנים אלטון ג'ון ומיק ג'אגר. סר רוי סטרונג, כשהיה מנהל מוזיאון ויקטוריה ואלברט, ניבא שהרהיטים של לנלי יהיו "העתיקות של העתיד".
לחנות שני סניפים באזורי יוקרה בלונדון:
ב-Belgravia, כתובת: 60 Pimlico Road
ב-Mayfair, כתובת: 46 Albemarle Street
אתר אינטרנט


פינת ישיבה בעיצוב דיוויד לנגלי. "העתיקות של העתיד"

וינה: קריסטלים ושנדלירים
נברשות הבדולח שלהם האירו את אולמות הריקודים של חצר המלכות ההבסבורגית. בית האופרה בווינה, בית האופרה מטרופוליטן בניו יורק, חדר הסובייט העליון בקרמלין ועוד ארמונות, מסגדים ואחוזות עשירים בעולם זכו לאורן של הנברשות המיוצרות בבית המלאכה הווינאי J&L Lobmeyr. אבל לא רק תאורה הולמת תוכלו לרכוש בחנות המלכותית הזאת – כאן אפשר להצטייד בחשוב מכל – פורצלן הונגרי מצויר ביד. סט שלם לארוחת הבוקר הוא חובה בכל בית שמכבד את עצמו. כאן יחרטו לכם את סמל המשפחה על כוסות בדולח. אפשר לקנות במקום גם פסלים מזכוכית, ויש גם מוזיאון של יצירות מדהימות שייצרה החברה למען עשירי העולם.
כתובת: Kärntnerstrasse 26, 1010
אתר אינטרנט

השתקפויות בחלון ראווה של פושון. שיק צרפתי מעודן | צילום: soumit, flickr

פריז: קשת קולינרית עולמית
אם לא ביקרתם במקדש הזה, לא ביקרתם בפריז. פושון (Fauchon) היא גן עדן לגרגרנים, ואֵם כל המעדניות. כאן אפשר להשיג אינספור מאכלים מכל הקשת הקולינרית העולמית, מקווייאר רוסי מעודן ועד בננות מג'מייקה, והכל בשיק צרפתי מעודן. גדולי האכלנים, טובי השפים וחובבי הגורמה מקפידים להגיע ולרחרח. כאן אפשר לראות מקרוב את כל טובה של תנובת העולם ולרכוש, לא במעט זוזים, גבינות, נקניקים, קווייאר, בצקים, פירות וריבות.
כתובת: הרובע השמיני,  24-26 place de la Madeleine
אתר אינטנרט

אזור האגמים באנגליה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.