תפריט עמוד

חופשת קיץ בהרים

אזורי הסקי באלפים הצרפתיים והאיטלקיים משנים בקיץ את פניהם ומציעים אפשרות לחופשה מלאת עניין בלב הטבע, עם נופים הרריים יפהפיים, מזג אוויר נעים ונוח ופעילויות לכל המשפחה

החיפוש אחר יעד מתאים לחופשת הקיץ המושלמת הוא עניין מענג, אך מורכב למדי. קשה למצוא חופשה אחת שתענה על כל הדרישות: יעד קרוב מספיק כדי לא להתיש את הילדים שבחבורה בטיסות ארוכות, אבל כזה שמציע נופים ירוקים ושופעי מים, עם מזג אוויר נעים גם בעיצומו של הקיץ. חשוב לא פחות לוודא שזוהי חופשה פעילה ומלאת עניין, כזאת שלא משתעממים בה לרגע, ועם זאת, מאפשרת גם להתפנק עם אוכל מצוין ורגעים שלווים על שפת הבריכה, מול הנוף הקסום. ועוד משהו שהישראלים אוהבים מאוד: חופשה בסגנון הכל כלול, שבה לא צריך לדאוג לדבר וגם לילדים יש פעילויות מלאות עניין והנאה.  

רשת מועדוני Club Med, המפעילה בין השאר מועדוני סקי באלפים הצרפתיים והאיטלקיים, מציעה בקיץ חופשות בדיוק מהסוג הזה. המיקום של המועדונים ההרריים לא פחות ממושלם, עם תפאורה נופית שתגרום לכם לעצור שוב ושוב ולא לשבוע מהמראות. כמקובל במועדונים של Club Med, כל זה מלווה בהפעלות לילדים, פינוקים להורים ושפע של אוכל משובח.

מועדוני Club Med באלפים ממוקמים בחיק הטבע הירוק | הצילומים בכתבה באדיבות Club Med

אז מה עושים במהלך החופשה? מתעוררים בכל בוקר מול הנוף הירוק, נושמים את האוויר הצלול, נהנים ממזג אוויר נעים (הכי רחוק מחום יולי-אוגוסט הישראלי) ולאחר ארוחת בוקר עשירה מחליטים איך לבלות את היום: אפשר לצאת לטיולים ברגל או באופניים בנופים הנפלאים, לרכוב על סוסים, להתנסות ברפטינג בנהר או לטפס על מצוקים, וכל זה בליווי של מדריכי G.O. מקצועיים. מי שמעדיף פעילויות במועדון עצמו יגלה שלל אפשרויות, מאימון בחדר כושר, דרך משחק טניס או גולף ועד רביצה עצלה לצד הבריכה. כשהרעב מתעורר, המסעדות במועדון מציעות מזנונים עמוסי כל טוב, עם מטעמים מהמטבח הצרפתי והאיטלקי, כשחלק מהמסעדות מתמחות במאכלי ההרים בהן אפשר לטעום מנות מסורתיות דוגמת פונדו וראקלט.

רוכבי אופניים ייהנו ממסלולים ברמות שונות, שעוברים בנופים אלפיניים מרהיבים

אפשר לנצל את החופשה לזמן גיבוש משפחתי, אבל אם הילדים רוצים לבלות עם בני גילם ואתם רוצים קצת מנוחה ורומנטיקה, מועדוני הילדים של Club Med מספקים פתרון מצוין לכל גיל, בחלק מהמועדונים אפילו מגיל ארבעה חודשים, ועד גיל 17. במועדונים יש מגוון של פעילויות מודרכות בחלוקה לקבוצות גיל, הכוללות ספורט, יצירה, משחקים והרפתקאות.

מועדוני הילדים של Club Med מספקים פתרון מצוין לילדים בקבוצות גיל שונות

ל-Club Med יש ארבעה מועדונים כאלה בצרפת ואחד באיטליה. הטיסה לרוב נוחתת בשדה התעופה של ז'נבה, כך שלפני שיוצאים אל ההרים, אפשר לשלב סוף שבוע עירוני בעיר התוססת שעל גדות האגם. 

מי שמחפש הרפתקאות מסעירות, ימצא את מבוקשו ברפטינג בנהרות השוצפים של האלפים

הנה הצצה לכמה ממועדוני ההרים של Club Med בצרפת ובאיטליה:

 מועדון Chamonix Mont-Blanc 4Ψ שוכן בגובה 2,000 מטר בהרי האלפים, למרגלות המון בלאן, בעיירת הסקי והנופש המקסימה שאמוני. על נופיו של ההר הגבוה ברכס האלפים ניתן להשקיף מכל פינה ברחבי המועדון, אבל המראה יפה במיוחד מבריכת השחייה המחוממת. היצע הטיולים בסביבה גדול במיוחד וכולל, בין היתר, עלייה למון בלאן, טיול לפסגת Aiguille du midi בגובה 3,842 מטר, המושלגת גם בקיץ, קרחון Mer de Glace ועוד המון טיולים ברגל ובאופניים בהרים וביערות שמסביב, השופעים מפלים ופלגי מים.

מים, כאמור, יש פה בשפע, וניתן לצאת לרפטינג מלא חוויות בנהר ארוו (Arve), החוצה את העמק. אם תרצו להרחיק קצת תוכלו לנסוע לעיירה הציורית אנסי (Annecy), כשעה נסיעה משאמוני, עם בתים עתיקים, תעלות מים ואגם גדול ויפהפה. אחרי כל הטיולים האלה, תענוג להתפנק בספא של המועדון, עם החמאם, הסאונה והבריכה.

• מועדון Serre-Chevalier 3Ψ  שוכן בגובה 1,400 מטר באזור שטוף שמש, לצד אגם יפה, מוקף ביערות אורנים. הטבע באזור מזמין לצאת לטיולי הליכה, הליכה נורדית, רכיבה על אופני הרים, שייט קיאקים ורפטינג, מצנחי רחיפה וחוויות נוספות. אם אתם זקוקים לעוד פעילות, במועדון עצמו יש קיר טיפוס, מגרשי ספורט, חדר כושר, בית ספר לטניס ופעילויות נוספות שיעזרו לכם לשמור על הגזרה ולא להרגיש אשמים על כל האוכל המשובח שקשה להפסיק לאכול…


בנוסף לטיולים בטבע, מועדוני Club Med מציעים שפע של פעילויות, כמו קיר טיפוס
 
• מועדון Peisey-Vallandry 4Ψ  שוכן בגובה 1,600 מטר בעמק טרנטז, בשולי הפארק הלאומי ונואז, שבו יש יותר מ-500 ק"מ של מסלולי הליכה בטבע. בנוסף לטיולי הליכה אפשר לעסוק פה בסקי קיץ, רכיבה על אופניים, הליכה נורדית, רכיבה על סוסים ואפילו טיפוס על קרחונים. על הנוף הנפלא, שכולל פסגות מושלגות ומפלים מרובים, אפשר להשקיף ממרפסות החדרים, ממרפסת המסעדה וגם מבריכת הגג הפתוחה.

• מועדון Valmorel 4Ψ&5Ψ שוכן בגובה 1,460 מטר למרגלות רכס ההרים Cheval Noir, עם נופים בתוליים של הרים, יערות ואגמים קרחוניים, והמון מסלולי הליכה שמאפשרים ליהנות מכל אלה. המועדון נחשב לאחד היוקרתיים והאינטימיים של Club Med, בנוי מעץ ואבן ויש גם מתחם של בקתות שלה משודרגות. במהלך החופשה אפשר לצאת לטיולי הליכה ואופניים, לעסוק בפעילויות ספורט וכושר במועדון. לילדים יש מסגרות מאורגנות כבר מגיל ארבעה חודשים, מה שמאפשר להורים ליהנות מזמן איכות זוגי. בנוסף למסעדות, יש גם בר רומנטי וספא מפנק.


מועדון Valmorel בדרום-מזרח צרפת מוקף בטבע ירוק, אגמים ויערות

• מועדון  Pragelato Vialattea 4Ψ שוכן בחבל פיימונטה האיטלקי, בגובה 1,600 מטר, ומציע חופשה בבקתות עץ אלפיניות הפזורות על כרי דשא. הקרבה לטבע מקסימלית, עם שלושה פארקים לאומיים סמוכים, בהם אפשר לצאת לטיולי הליכה, רכיבה על אופניים ועל סוסים, לצאת לרפטינג ועוד. במועדון עצמו אפשר להשתתף בפעילויות מודרכות כמו פילאטיס ושיעורי כושר. לילדים מוצעות פעילויות מודרכות כמו נגינה, ריקודים, יצירה, סדנאות בישול, מופעים ועוד. ואחרי יום מלא פעילות אפשר לטבול בהנאה בבריכה היפהפייה או להתפנק בספא. 

 מה כוללת החופשה?
 חופשות הכל כלול ב-Club Med כוללות טיסות, העברות משדה התעופה אל המועדון (אלא אם תבחרו להגיע באופן עצמאי),  לינה, ארוחות ומשקאות, כיבוד וחטיפים בין הארוחות, משקאות אלכוהוליים ומשקאות קלים, שימוש במתקני המועדון,  פעילויות לילדים, מופעי ערב, סדנאות ומגוון פעילויות ספורט ופנאי. למזמינים חופשת קיץ שלושה חודשים מראש  תינתן הנחה של עד 15% (כלומר, אם תרצו לצאת ביולי, כדי ליהנות בהנחה יש להזמין באפריל).

 

 

 

אזור האגמים באנגליה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.