תפריט עמוד
שווקי חג המולד
שווקי חג המולד שמתקיימים החל מאמצע נובמבר הם בילוי נפלא לכל המשפחה ויסבו עונג לא קטן גם למבוגרים שביניכם. השוק המרכזי מתקיים ברחבת בניין העירייה ואפשר לספוג בו את אווירת חג המולד: עצים מוארים, קישוטים ותאורה מיוחדת לחג המולד הם רק חלק מהחגיגה. את האוויר ממלא ריח נפלא של פירות מסוכרים, תפוחים אפויים וערמונים קלויים. בדוכני העץ מוכרים מגוון מתנות לחג, צעצועים, קישוטים לחג עבודות יד וממתקי חג מסורתיים. עבור הילדים מתקיימות סדנאות להכנת מתנות וממתקים לחג.

החלקה על הקרח
בביקור חורפי וינה לא כדאי לפסוח על כיכר העירייה, שמסוף ינואר ועד מרץ הופכת לרחבת החלקה קסומה. ברקע מתנגנת מוזיקה שנעה מואלסים מסורתיים ועד לפופ וסלסה. שעות אחה"צ שמורות למחליקים הפחות מנוסים.

פארק הפראטר
הפארק הוא מקום מפלט שליו וקסום עם נוף מקסים, עצים גדולים ומים זורמים. בתחומו נמצאות כמה אטרקציות נהדרות לילדים: הפלנטריום, מוזיאון הקרקס והליצנים ולונה פארק, שהגלגל הענק שבו, הראשון באירופה, הפך לאחד מסמליה של וינה ונשקף ממנו נוף נהדר של העיר.
אתר אינטרנט

מוזיאון המוזיקה (Hous Der Muz)
מוזיאון שיתחבב גם על ילדים סרבני מוזיקה ומוזיאונים. במוזיאון מגוון תצוגות מרתקות ואינטראקטיביות, כמו תצוגה שמשלבת משחקי מחשב אינטראקטיביים בהם ניתן ללמוד על מבנה האוזן, על אקוסטיקה או על סולמות מוזיקליים ובעזרת כלי נגינה ענקיים. במקום תצוגות נוספות שיעניינו את הילדים כמו תצוגה שממחישה את תהליך ההתחרשות של בטהובן וחדר המנצח הוירטואלי, בו ניתן לעמוד על דוכן המנצחים ולנצח על התזמורת הפילהרמונית של וינה שמוקרנת על מסך גדול.
כתובת: Seilerstatte 30
שעות: מדי יום 22:00-10:00
מחיר למבוגר: 10 אירו
אתר המוזיאון

מוזיאון הטבע (Naturhistorisches Museum)
מוזיאון ענק המכיל אוסף של מאובנים, אבני יקרות, מטאוריטים, שלדי ענק של דינוזאורים ועוד. המוזיאון סמוף למוזיאון האמנויות היפות כך שניתן לשלב ביקור בשני המוזיאונים.
אתר המוזיאון

מוזיאון הבובות והצעצועים (Puppen und Spielzeugmuseum)
גן עדן עבור ילדים ולא פחות מכך – עבור הוריהם. אוסף של בובות וצעצועים שלוקטו בין השנים 1750-1930. בובות פורצלן, בתי בובות מדהימים, רכבות מיניאטוריות וצעצועים מכאניים הם חלק מהמוצגים. במקום יש חנות של בובות עתיקות כך שתוכלו להמשיך ליהנות גם בבית.
כתובת: 4 Schulhof
שעות פתיחה: 10:00-18:00 בכל ימות השבוע, בימי שני סגור
תשלום: 2.35 אירו לילדים מגיל 5, 4.70 אירו למבוגרים, ילדים עד גיל 4 ללא תשלום
אתר אינטרנט

גן החיות של וינה
גן החיות של וינה נמצא במתחם ארמון שונברון. זהו גן החיות הותיק ביותר בעולם. הפנדה ודובי הקוטב מושכים את מירב תשומת הלב של המבקרים. מוקדי עניין נוספים הם ביתן יער הגשם המדמה את יער האמזונס והאקווריום בו ניתן לצפות בבלי חיים ימיים.
כתובת: 13 Maxingstrasse
שעות פתיחה: המקום פתוח בכל ימי השבוע. בחורף בשעות 9:00-16:30/17:30, ובאביב-קיץ בשעות 9:00-18:30
תשלום: 12 אירו למבוגר, 3 אירו לילדים מגיל 3 עד גיל בית ספר יסודי. לילדים עד גיל 3 הכניסה ללא תשלום

ארמון הופבורג
בארמון בן 640 השנה ששימש למגורי משפחת הקיסרות נערכים סיורים מיוחדים בסופי שבוע המיועדים לילדים. בסיורים אלו ניתן ניתן להסתובב בין החדרים המפוארים, למדוד בגדים מלכותיים ולהתרשם איך חיה משפחת הקיסרות. ילדים ישמחו לבקר גם בביה"ס הספרדי לרכיבה שבמקום, בו נערכים מופעי ריקודים של סוסי ליפיצנר לצלילי מוזיקה קלאסית באולם ריקודים מפואר. אפשר גם לצפות באימוני הסוסים.
אתר אינטרנט

מוזיאון הילדים (Zoom Children's museum)
מוזיאון חוויתי שמציע שלל תצוגות ופעילויות לילדים, בחלוקה לפי קבוצות גיל. הקטנטנים (0-6) ייהנו ממתחם ה"אוקיינוס", אזור משחק והרפתקאות בו נערכות סדנאות שונות. הגדולים יותר (בני 3-12) ייהנו מהסטודיו, בו יוכלו לעבוד עם אמנים, לצייר, לבנות מודלים ולעשות עבודות יצירה שונות. עבור בני ה-8-14 הקימו את מעבדת המוליטמידיה בה אפשר ליצור סרטים ולהקליט באולפן. בנוסף יש במקום תערוכות אינטראקטיביות בתחומים שונים.
כתובת: Museumsplatz 1, רובע המוזיאונים
אתר אינטרנט

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.