תפריט עמוד

המלונות הכי רומנטיים בפריז

בעיר הכי רומנטית בעולם מתבקש לבחור מלון בהתאם. לפניכם כמה מלונות פריזאים רומנטיים במיוחד, שבכל אחד מהם הלב יתמלא באהבה – לעיר, לנהר, לגנים, לכיכרות, וכמובן גם לבן או בת הזוג

שיטוט לאורך נהר הסן, ישיבה בבית קפה בכיכר קטנה ברובע המארה, ערב של שנסונים במועדון אפלולי, אין ספק שפריז היא הרומנטית בערים. ועוד לא הזכרנו את עלי השלכת הנושרים לאט בסתיו או את פרחי האביב שמוסיפים נקודות של צבע לעיר באפור. עכשיו כל מה שצריך לסגור את הפינה, זה מלון רומנטי, עם עיצוב מיוחד, היסטוריה מרתקת ואולי אפילו מגדל אייפל שמציץ מחלון החדר. ליקטנו כמה מלונות פריזאים רומנטיים במיוחד – המחירים, יש לומר, בהחלט לא נמוכים, אבל החוויה מענגת מאוד:

Le Bristol
מלון לה בריסטול פתח את דלתותיו ב-1925 ועד מהרה הפך לחביב על אנשי רוח ומעצבי אופנה. שמות כמו קוקו שאנל, סלבדור דאלי ופאבלו פיקאסו עיטרו את רשימת האורחים. במהלך השנים המנזר הסמוך צורף למלון מה שאפשר יצירת חצר פנימית מקסימה ומאוחר יותר נוספה בקומה השישית בריכת שחייה בעיצוב מיוחד, שממנה יש תצפית נפלאה על העיר. כל פרט במלון הזה מוקפד ואיכותי, מהלובי המעוצב בלבן וזהב (אם תסתכלו היטב אולי תבחינו בשני חתולי הבית המטופחים מנמנמים בנחת מתחת לאחת הכורסאות), דרך הקוקטיילים המשובחים בבר, שהוכתר ב-2013 בתור הבר הטוב בעולם, ועד ארוחת צהריים יצירתית בבראסרי Faubourg 114 המעוטרת בכוכב מישלן אחד או ארוחת ערב חלומיות במסעדת Epicure, הנחשבת בעיני רבים למסעדה הטובה בעיר, עם שלושה כוכבי מישלן.
איפה? 112 Rue du Faubourg Saint-Honoré, הרובע ה-8
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>


הבר במלון Le Bristol. זכרונות מהימים בהם קוקו שאנל וסלבדור דאלי נהגו לשבת כאן


חדר במלון Le Bristol, הכי רומנטי שיש | הצילומים באדיבות מלון Le Bristol

Saint James
כשהמונית שלכם תיעצר לפני מלון סנט ג'יימס ודאי תחשבו שטעיתם: הזמנתם חדר במלון אז למה הגעתם לבית אחוזה פרטי מהמאה ה-19 המוקף בחומת אבן גבוהה? לפני שאתם מסתובבים לאחור, היכנסו פנימה ותגלו את אחד המלונות המקסימים והמוזרים (באופן חיובי) בעיר. כבר בכניסה תבחינו בעיצוב הייחודי, שמשלב בין אלמנטים ניאו-קלאסיים מקוריים לנגיעות פרועות ולא צפויות – לצד גרמי מדרגות מרשימים ונברשות קריסל, תגלו למרבה ההפתעה שני ראשי זברה תלויים מעל כורסאות מרופדות בדוגמה מנומרת. כל אחד מ-49 החדרים והסוויטות מעוצב ומרוהט באופן שונה, ובין אם תלונו בחדר סטנדרטי או בסוויטה מובטח שלא תשתעממו מהעיצוב. גם מסעדת השף במלון מציעה מנות שמצטיינות בעיצוב יצירתי ושילובים מפתיעים. אל תחמיצו את הבר-ספרייה, שם תוכלו לעלעל בספרים ישנים בכריכת עור בזמן שאתם לוגמים מקוקטייל שנקרא על שם אחד ממגלי העולם – מרקו פולו, כריסטופר קולומבוס, מגלן ואחרים. המלון שייך לרשת היוקרתית רלה א שאטו.
איפה? 43 avenue Bugeaud, הרובע ה-16
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>

מלון Saint James משלב אלמנטיים ניאו-קלאסיים מהמאה ה-19 עם נגיעות פרועות ומפתיעות

כל אחד מחדרי מלון Saint James מעוצב באופן ייחודי ומפתיע | צילומים: מלון Saint James ©

Shangri La
כששם משפחתך בונפרטה ואתה חי בפריז רוב הסיכויים שמסתתר כאן סיפור מעניין. ואכן, מלון שנגרילה הפריזאי שוכן במה שהיה ביתו (או ליתר דיוק ארמונו) של רונלד בונפרטה, הנכד של אחיו של נפוליאון, שהיה טיפוס ציורי למדי גם בלי קשר למשפחתו המפורסמת. בונפרטה, שחי עד שנות העשרים של המאה הקודמת, כיהן שנשיא החברה הגאוגרפית הצרפתית, Société de Géographie, והיה חתום על כמה מסעות מחקר, בהם אחד שהוקדש לחקר הסאמי (לאפים), התושבים המקוריים של צפון סקנדינביה. המלון, עם החזית המצועצעת, גרמי המדרגות המרשימים, הנברשות מזכוכית מורנו ורצפות השיש, שומר על ההוד וההדר של פעם, מה שתורם לאווירה הרומנטית, בתוספת פינוקים שהפכו לסמלה של רשת המלונות האיכותית הזאת, אשר בסיסה בהונג קונג. מגדל אייפל שנשקף במלוא הדרו מחלונות כמה מהחדרים, כמו גם נהר הסן, מוסיפים עוד מגע של רומנטיות ואת היום בעיר אפשר לסיים באחת משתי המסעדות בעלות כוכב מישלן שממוקמות בשנגרילה – האחת אסייתית והשנייה צרפתית.
איפה? avenue d'Iéna 10, הרובע ה-16
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>

המסעדה במלון Shangri La משמרת את רוחו של בעל הבית המקורי שגר כאן, נצר למשפחת נפוליאון

המוטיב המלכותי ניכר גם בסוויטות של Shangri La, שמחלונותיהם נשקף נוף נהדר של פריז | צילומים: Shangri La ©

Le Pavillon de la Reine 
באחת הכיכרות הכי יפות בפריז, Place des Vosges, שבלב המארה, בבניין מהמאה ה-17, נמצא מלון בוטיק מקסים, שחזיתו מעוטרת במטפסים ירוקים ובעציצים פורחים. זהו מקום אידיאלי לזוגות המחפשים אי של שלווה בעיר הגדולה, וזאת מבלי לוותר על הברים, המסעדות והבוטיק האופנתיים שנמצאים בסמוך. במלון המשפחתי יש 54 חדרים, אבל אם אתם רוצים להתפנק באמת, הזמינו את סוויטת ויקטור הוגו, על שם הסופר שגר בשכונה, עם קורות עץ מקוריות ורהיטים עתיקים. את הקפה של הבוקר נעים לשתות בחצר הנעימה.
איפה? 28 Place des Vosges, הרובע ה-3
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>

חזית מלון Pavillon de la Reine באחת הכיכרות המקסימות בעיר

יש רומנטיקה באוויר. חדר במלון Pavillon de la Reine | צילומים: Pavillon de la Reine ©

La Belle Juliette
ז'ולייט רקמייה, אשת חברה פריזאית מהמאה ה-19, שימשה השראה למעצבי מלון הבוטיק הזה, שאף נקרא על שמה. המיקום שלו מושלם, ברחוב קטן שיוצא משדרות מונפרנאס, במרחק הליכה ממוזיאון רודן ומגני לוקסמבורג. העיצוב של המלון שומר על רוחה של ז'ולייט, כשכל קומה מעוצבת בהתאם לתקופה אחרת בחייה או חברויות שצברה. החדרים משלבים פריטים עתיקים עם נוחות מודרנית. בחצר יש גן יפני מקסים שבימים יפים אפשר לאכול בו, במסעדה מגישים מנות איטלקיות בפרשנות מודרנית והספא בקומת המרתף מעוצב להפליא וכולל בריכת שחייה לא גדולה אבל מושלמת.
איפה? 92, Rue Du Cherche Midi, הרובע ה-6
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>

הבר במלון La Belle Juliette, שעוצב בהשראת דמותה של ג'ולייט רקמייה, אשת חברה פריזאית מהמאה ה-19 



סוויטת גן במלון La Belle Juliette. כל קומה מעוצבת בהתאם לתקופה בחייה של ג'ולייט | צילומים: La Belle Juliette ©

Pont Royal
כמה דברים חוברים כדי להפוך את מלון פונט רויאל לרומנטי במיוחד – העובדה שסופרים אמריקאים דגולים כמו ארנסט המינגווי, סקוט פיצג'רלד וארתור מילר נהגו להתארח כאן, המיקום המושלם ברחוב קטן בסן ז'רמן דה פרה, מסעדת השף של ז'ואל רובישון עם שני כוכבי מישל. אבל הכל מתגמד לעומת הנוף הנשקף ממרפסת הסוויטה שמכונה, ובצדק, סוויטת הפנורמה: גגות פריז פרושים לפניכם, בלי גורדי שחקים שפוצעים את השמיים, כשברקע תבחינו בנקל בזיליקת סקרה קר ובמגדל אייפל. ואם המחיר של הסוויטה גדול עליכם, תוכלו להתנחם בנוף דומה בחדרי הדלוקס שנמצאים בקומות נמוכות יותר.
איפה? rue de Montalembert 5, הרובע ה-6
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן >>

הנוף הנשקף ממרפסת סוויטת הפנורמה במלון Pont Royal כולל ברקע את מגדל אייפל ובזיליקת סקרה קר

חדר במלון Pont Royal | צילומים: Pont Royal ©

בתמונה הפותחת: מגדל אייפל כמעט במרחק נגיעה ממרפסת סוויטה במלון Shangri La  

 

טירת הנשרים בדרום צרפת

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מפריז

פאריס הפחות מוכרת: הגדה הימנית
פאריס הפחות מוכרת: הגדה הימנית

הפעם אביטל ענבר מציג אתרים לא מאוד מוכרים בפאריס השוכנים על הגדה הימנית של הסן. הואיל והנהר זורם מערבה, במפה היא "מעל" הנהר. מתחיל באתרים שבמרכז העיר, ומרחיק קילומטרים שבגבול פאריס. בצפון מערב, פרבר סן-דני. בדרום-מערב, בולוניה-ביאנקור

פאריס הפחות מוכרת, הגדה השמאלית
פאריס הפחות מוכרת, הגדה השמאלית

בספרו החדש, פאריס של כולנו, מספר הסופר אביטל ענבר על פאריס שהוא מכיר זה 65 שנה. במסע אחר הוא בחר להציג פנים מוכרות פחות של העיר, מקומות שרוב התיירים אינם מכירים. כאן התמקד בגדה השמאלית, כלומר, פאריס שמדרום, ...

טיול קולינרי בפריז
טיול קולינרי בפריז

הפריזאים מתייחסים לאוכל ברצינות רבה, בין אם זאת ארוחה עם חברים, קניות בשוק מקומי או פיקניק בסוף שבוע. וגם אם אין לכם חברים מקומיים שיזמינו אתכם לארוחה ביתית, תוכלו לאכול ולשתות טוב במסעדות יוקרתיות, בבתי קפה מיתולוגיים, במסעדות ...