תפריט עמוד

החופשה המושלמת בזנזיבר

האי זנזיבר הוא יעד נפלא לחופשה טרופית במלון מפנק על חוף הים. אפשר לרבוץ על החול הלבן, לצפות בשקיעות מדהימות, לשנרקל במים הצלולים ולצאת לטיולים באתרים מרתקים בסביבה

האי זנזיבר, ששוכן ממזרח לחופי טנזניה, מציע את כל מה שאנחנו מעלים על דעתנו כשאנחנו מפנטזים על חופשה טרופית: יש בו חופים מהיפים בעולם, עם חול לבן ומים בצבע טורקיז, אתרי צלילה מרהיבים, מטעי תבלינים, יער גשם שבו אפשר לראות את קופי הקולובוס האדום המדירים ועיר בירה עם בתים יפים מאבן לבנה ושווקים הומים.

כדי ליהנות מכל אלה בנוחות מירבית, מומלץ להתמקם במלון Hilton Double Tree Zanzibar. קודם כל, בזכות המיקום שלו – המלון שוכן בצפון האי, בחוף נונגווי (Nungwi), אחת מרצועות החוף היפות ביותר בזנזיבר. אפשר ליהנות בחוף הזה מאתרי צלילה ושנורקלינג יפים ומזריחות ושקיעות מדהימות. אפשר גם לצפות כאן בדייגים, בשולי אצות ובבוני סירות הדאו המסורתיות בעבודתם.


מיטות שיזוף מפנקות באחד מהחופים הכי יפים בזנזיבר

מעבר למיקום האידיאלי, המלון מציע כל מה שצריך לחופשה מפנקת. החדרים מעוצבים באלגנטיות, ממוזגים ומאובזרים בפינוקים קטנים. האוכל, שהוא חלק בלתי נפרד מכל חופשה, מקבל מקום של כבוד במלון הזה. האורחים נהנים מארוחות משובחות, שמלוות בתפאורה המרהיבה של האוקיינוס ההודי. לצד הארוחות השגרתיות מתקיימים ערבי נושא, שמלווים באוכל מסורתי, מוזיקה וריקודים. יש גם בר-מסעדה על החוף ובר צמוד לבריכה, בשניהם אפשר ליהנות מקוקטיילים טרופיים, בירות וארוחות קלות. את כל האוכל הזה אפשר להוריד אחר כך בחדר הכושר המאובזר של המלון או בבריכת השחייה.


ארוחת גורמה על החוף

למרות שמפתה מאוד להישאר כל היום על החוף או על שפת הבריכה, לאי היפה שמסביב יש המון מה להציע. מי שרוצה להישאר בקרבת החוף, יכול ליהנות ממגוון של פעילויות ספורט מים בחוף הצמוד: סקי מים, שייט קיאקים, גלישה, מצנחי ים וגולת הכותרת – סיורי שנורקלינג שבהם אפשר לפגוש שלל יצורים ימיים, מצלופחים, דרך טריגונים ועד צבי ים ענקיים. כדאי במיוחד להצטרף לסיור שכולל שייט בסירות דאו מסורתיות, צפייה בדולפינים, שנורקלינג בריף אלמוגים מרשים וארוחת ברביקיו עם מזנון חופשי.

אפשר גם לצאת לסיורים שונים ברחבי האי. אפשר, למשל, לבקר בחוות תבלינים שבה מגדלים תבלינים ריחניים, פירות טרופיים ועשבי מרפא. סיור נוסף לוקח ליער ג'וזאני, יער גשם עם צמחייה טרופית סבוכה, שבו חיות להקות של קופי קולובוס אדום, שנמצא בסכנת הכחדה.

כתבה פרסומית

זנזיבר - גן עדן לחובבי דגים

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.