תפריט עמוד

חופשה במלדיביים: שבע שעות לגן עדן

חופים של חול לבן נושקים לים צלול בצבע טורקיז משגע, מוקפים בצמחייה טרופית, ובלב כל היופי הזה אתם שרועים על מיטת שיזוף במרפסת מעל המים, עם קוקטייל ביד, מחכים לשקיעה... נשמע בלתי אפשרי? ממש לא. הנה כל מה שרציתם לדעת על חופשה חלומית באיים המלדיביים, שבקרוב יהיו נגישים מתמיד. כך תגשימו את הפנטזיה

את האיים המלדיביים אפשר לכנות גן עדן עלי אדמות בלי להפריז כלל. 1,192 איים ואיונים הפזורים באוקיינוס ההודי, מדרום-מזרח להודו, יוצרים תמונה מושלמת: רצועות חוף חוליות בצבע לבן בוהק, צמחייה טרופית וים טורקיז צלול, שמתחתיו תגלו עולם תת ימי עשיר וססגוני. אבל מה שבאמת מייחד את המלדיביים מאיים טרופיים אחרים הוא הבידוד, האקסקלוסיביות ומדד הפינוקים.

מתוך כל האיים המרכיבים את האיים המלדיביים, רק כ-200 איים מיושבים, מהם 80 איים הם למעשה אתרי נופש (ריזורטים) מפנקים. על כל אי יש רק ריזורט אחד, כך שאם תמיד חלמתם על חופשה באי פרטי, זה כנראה הדבר הכי קרוב להגשמת החלום. העובדה שהאנשים באי הם רק את אורחי הריזורט והעובדים בו תורמת לאינטימיות ולאווירה האקסקלוסיבית. פה לא תמצאו רבי קומות או גושי מלונות צפופים כמו באתרי נופש רבים ברחבי העולם, במקום זה, הריזורטים בנויים מחומרים טבעיים המשתלבים בסביבה, עם בקתות עץ מוקפות בצמחייה טרופית על החוף או כאלה שעומדות על כלונסאות מעל המים, מה שמאפשר לרדת לתוך הים היישר ממרפסת החדר.

קשה לחשוב על פינוק גדול מזה: חופשה בווילה מעל המים | הצילומים באדיבות flyeast

קשה לחשוב על פינוק גדול מזה: חופשה בווילה מעל המים | הצילומים באדיבות flyeast

 

השלווה המושלמת – לאוהבי חופשות

החופשה במלדיביים סובבת כמעט כולה סביב האי והיא מתאימה מאוד למי שאוהבי חופשות נינוחות ורגועות. יום טיפוסי באי יכול להתחיל ברביצה עצלה על חוף הים, הפסקה לטיפולי ספא, ארוחת גורמה, חזרה לחוף, עוד ארוחה משובחת ואז ישיבה על המרפסת של החדר עם קוקטייל ביד, בציפייה לשקיעה. בכל ריזורט יש בדרך כלל כמה מסעדות, כשלפחות אחת מהן מתמחה בדגים ומאכלי ים. בנוסף, תמצאו במלונות מתחמי ספא מפוארים שמציעים מגוון של טיפולים, רבים מהם בעלי ניחוח אקזוטי, לצד מתקנים כמו בריכות, סאונה וג'קוזי.

החלום מתגשם: שקיעה במלדיביים

החלום מתגשם: שקיעה במלדיביים

יחד עם זאת, ממש לא חייבים לבלות את כל החופשה על כורסת שיזוף מול המים. אתרי הצלילה של האיים המלדיביים נחשבים לטובים בעולם וצוללים בכל הרמות יכולים לגלות את העולם התת ימי המופלא. ברוב הריזורטים יש מרכזי צלילה, כך שאפשר לנצל את הזמן לצלילות עצמאיות ולסיורי צלילה מודרכים ואם מעולם לא צללתם, זה הזמן לקחת שיעורי צלילה. ואפשר פשוט להצטייד בשנורקל ומסכה ולהשקיף על האלמוגים והדגים בדרך זו. בכלל, האיים הם מקום מושלם לאוהבי ים, שייט וספורט ימי. מהריזורט תוכלו לצאת לשייט רומנטי בזמן השקיעה, לשוט אל האיים הסמוכים, להצטרף לשייט לצפייה בדולפינים או להתנסות בדיג לילי. את החיים של המקומיים תוכלו לפגוש במהלך טיולים לכפרי דייגים מסורתיים או למאלה, בירת המלדיביים.

אתרי הצלילה של המלדיביים הם בין טובים בעולם, וכדאי לנצל את החופשה להיכרות עם העולם התת ימי העשיר

אתרי הצלילה של המלדיביים הם בין טובים בעולם, וכדאי לנצל את החופשה להיכרות עם העולם התת ימי העשיר | צילום: שאטרסטוק

איך מגשימים את החלום?

האיים המלדיביים הם בגדר חלום לרבים מאיתנו, אבל לא תמיד קל להגשים חלומות. עד כה, מי שרצה להגיע למלדיביים התמודד עם המתנה ארוכה בין טיסות המשך, הגעה מקץ חצי יממה ויותר, עצבים מרוטים והוצאה כספית לא מבוטלת. לא הדרך האידיאלית להתחיל חופשה חלומית. עכשיו כל זה הולך להשתנות: בחגים השנה חברת flyeast הישראלית חברה לחברת התעופה רויאל ג'ודניאן במבצע שיקצר את משך ההגעה למלדיביים לשבע שעות בלבד. זוכרים את המשחק שבע דקות בגן עדן? אז שבע שעות – ואתם בגן עדן.

המלדיביים הם יעד מושלם לחופשה רומנטית אבל גם משפחות ימצאו המון מה לעשות פה

המלדיביים הם יעד מושלם לחופשה רומנטית אבל גם משפחות ימצאו המון מה לעשות פה | צילום: שאטרסטוק

קו הטיסות הבלעדי, שהושק על ידי פלייאיסט, מהווה הזדמנות אולי חד פעמית להגשים את החלום: הטיסות יחלו לפעול ב-27 בספטמבר 2019 וייצאו אחת לשבוע במשך כל חגי תשרי, במטוסי דריליינר חדישים. וכיוון שההמראה היא בלילה, מגיעים למלדיביים בשעת בוקר מוקדמת, היישר לתחילת החופשה, בלי לבזבז אפילו דקה מיותרת. חבילות נופש של שבעה לילות בריזורט איכותי ומפנק, כולל טיסות והעברות, יעלו החל מ-2,980 דולר לאדם בחדר זוגי. אם תשוו את זה למחירה של חבילת נופש באורך דומה באחד מאיי יוון בתקופת החגים, או אפילו לחופשה של שבוע באילת – תבינו עד כמה החלום הזה הוא בר הגשמה.

גן עדן, כבר אמרנו? הנה עוד הוכחה

גן עדן, כבר אמרנו? הנה עוד הוכחה

ריזורטים מומלצים במלדיביים

אם כבר חופשה בגן עדן, ודאי תרצו לוודא שהריזורט שבחרתם הוא המקום המושלם להגשים בו את החלום. הנה כמה מלונות מומלצים:

Olhuveli Beach & Spa Resort

ריזורט ברמת ארבעה כוכבים במרחק 30 דקות בסירת מנוע משדה התעופה. האירוח הוא בחדרי חוף, וילות בעיצוב מסורתי או וילות על המים. בחלק מהווילות יש חצר פנימית סגורה עם אמבט ומקלחת גשם, באחרות יש בריכה פנימית או ג'קוזי חיצוני. במלון יש שמונה מסעדות וברים, ספא, בריכת אינסוף, מגרשי ספורט, מועדון צלילה ומרכז ספורט ימי.

חופשה כמו שתמיד חלמתם

Sun Aqua Vilu Reef

מלון וילות יוקרתי, ברמת חמישה כוכבים, עם וילות על החוף – חלקן עם דק שיזוף פרטי, אחרות עם ג'קוזי או בריכה פרטית; או וילות על המים, שבכולן יש ג'קוזי גדול או בריכת טבילה במרפסת. במלון יש ארבע מסעדות, שני ברים ומרתף יינות, ספא, מגרשי טניס, מועדון צלילה ופעילויות של ספורט מים. גם ילדים מקבלים תשומת לב מיוחדת עם מועדון ילדים, בריכת ילדים ותפריטי ילדים במסעדות.

Sun Siyam Iru Fushi

ריזורט אקסקלוסיבי במרחק 40 דקות במטוס ימי משדה התעופה של מאלה. במלון יש וילות מרווחות על החוף ומעל המים, בחלקן יש בריכה פרטית, ויש גם וילה עם פנלים שקופים ברצפה שדרכם אפשר להשקיף על הדגים השוחים מתחת. עוד במלון: בריכת אינסוף, מועדון צלילה, 15 מסעדות וברים, מועדון ילדים וספא עטור פרסים, שנחשב לאחד המובילים בעולם.

Bandos Maldives

ריזורט בצפון המלדיביים, עשר דקות בסירת מנוע משדה התעופה. יש כאן מגוון של אפשרויות לינה, מחדרים הממוקמים בלב גינה פורחת, דרך וילות הממוקמות על החוף, חלקן עם בריכה פרטית, ועד וילות על המים. במלון יש כמה מסעדות וברים, ספא, בריכה, מועדון צלילה (במרחק מטרים ספורים מהחוף יש שונית אלמוגים), מרכז ספורט ימי ומועדון ילדים.

Kurumba Maldives

ריזורט רומנטי הממוקם באטול מאלה הצפוני, במרחק עשר דקות נסיעה בסירה מהירה משדה התעופה. במלון יש חדרים מפוארים וכן וילות על החוף, חלקן עם בריכה פרטית או ג'קוזי. בנוסף, יש כאן שמונה מסעדות, ברים שבחלקם מתקיימות הופעות בערבים, ספא, מרכז ספורט ימי ומרכז צלילה, מועדון ילדים ומגוון פעילויות למבוגרים, כמו סדנאות קוקטיילים והדגמות בישול.

לפרטים על חבילות הנופש ייחודיות, עם הטיסה הקצרה ביותר מישראל, לחצו כאן >>

 

ספארי צלילה באיים המלדיביים

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.