תפריט עמוד

בנגקוק – בילויים משפחתיים

הגעתם לבנגקוק. אתם מתים מעייפות, הילדים נגררים אחריכם, וכולם שוחים בים של זיעה ועשן מכוניות. איפה זה ואיפה תאילנד שהבטיחו לכם? איפה החופים הלבנים, עצי הקוקוס ושייק הפירות? רגע לפני שאתם תופסים את הטיסה הראשונה לאיים בדרום – חכו שנייה. רק ירדתם מטיסה של 11 שעות. לא תבדקו מה יש לעיר ענקית כמו בנגקוק להציע לכם ולילדים? אז הנה, שלושה דברים שאפשר לעשות עם הילדים באיזור בנגקוק. מה אתם יודעים, אולי גם אתם תהנו.

לשחות עם כרישים
במעבה סיאם פאראגון (Siam Paragon), קניון גדול ויוקרתי, נמצא אוקיינוס קטן. בהשקעה של יותר מ-33 מיליון דולר נבנה בו האקווריום הגדול ביותר בדרום-מזרח אסיה. מדובר בעולם תת מימי של 10,000 מטרים רבועים. כלבי ים, תמנונים, כרישים וסרטנים ענקיים הם רק מעט ממה שתראו שם. יותר משלושים אלף יצורים ימיים מ-400 מינים שונים שוחים להם שם, מסתכלים בכם כאילו אתם האטרקציה.  

מלבד האפשרות לצפות בכל אותם יצורים נדירים ולחכך את האף במדוזות,  המקום מציע מגוון פעילויות לילדים: אפשר לצפות בעובדי המקום כשהם מאכילים את הפינגווינים, הלוטרות והכרישים, לצפות בסרט מציאות מדומה על חיות הים, או סתם להצטלם למזכרת עם בת הים הקטנה התאילנדית.  

אפשר גם לצלול עם מדריך צלילה מקומי בתוך אקווריום ענק המכיל 2.8 מליון ליטרים של מים. שם תפגשו פנים אל פנים דגים אקזוטיים ואפילו כרישים. מי שרוצה להישאר יבש יכול לשכור במקום סירה עם קרקעית שקופה.

Siam Ocean World
פתוח: כל יום בין השעות 21:00-10:00
אתר אינטרנט

לונה פארק מושלג
במרחק של כשעה נסיעה ממרכז בנגקוק ממוקם פארק שעשועים ענק. תוכלו למצוא שם את כל הדברים הרגילים שיש לפארק כזה להציע – רכבת הרים, רכבת שדים, מכוניות מתנגשות, סחרחרות ורכבל שממנו אפשר להשקיף על הפארק, אבל לא רק. מתוך התחשבות בחום והלחות המעיקים, הדגש בפארק הזה הוא על מתקני מים כמו ראפטינג, סירות מתנגשות וסירה שגולשת למים במהירות ולא תשאיר אתכם יבשים. אבל האטרקציה הגדולה בפארק, שמצדיקה את השם "עולם החלומות", היא עיר השלג. מחום של 35 מעלות בצל ולחות של 90 אחוזים, אתם נכנסים למבנה סגור ששורר בו קור של אפס מעלות. אחרי שעוטים מעיל ומגפיים אפשר לפסל איש שלג, לבקר באיגלו ולגלוש על מזחלת. בקיצור – הזיה.

 Dream World
פתוח: 17:00-10:00 מדי יום; בחגים וחופשות עד 18:00
מחיר: אפשר לרכוש חבילות משפחתיות הכוללות הסעה מבית המלון בבנגקוק, שימוש חופשי במתקנים וארוחת צהריים.

פילים בעיר העתיקה
רכיבה על פילים אפשרית בהרבה מאוד מקומות בתאילנד, אבל באיותאיה (Ayutthaya) לרכיבה מתלווה ניחוח היסטורי מיוחד. איותאיה נמצאת כ-80 ק"מ צפונית לבנגקוק. זוהי בירתה העתיקה של ממלכה בעלת אותו שם, שעיקר שגשוגה היה בין המאות ה-14 ל-17 לספירה. הרבה מקדשים ומבנים מרשימים השתמרו מאותה תקופה, ואונסק"ו הכריז על העיר אתר שימור. נהגי הפילים המקומיים ייקחו אתכם לסיבוב לא ארוך מדי על גב הפיל, וממנו תוכלו להשקיף על המקדשים ולהרגיש מלכים ליום אחד.

 

שוק בעלי החיים בבנגקוק

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.