תפריט עמוד

ביטוחים – חשיבותה של השוואת מחירים

לרוב האנשים יש תיק  ביטוחים אשר כולל מגוון ביטוחים שונים. ישנם לא מעט מקרים, בהם חלק מהביטוחים יהיו כפולים או כאלו אשר כוללים כיסויים לא רלוונטיים והמבוטחים כלל לא יהיו מודעים לכך. מהסיבה הזאת, ההמלצה היא לעשות בכל תקופת זמן מסוימת, סדר בעולם הביטוחים – לעבור על כל הביטוחים, להבין אלו כיסויים הם כוללים, מהו הסכום החודשי המשולם עבור כל ביטוח – והאם יש דרך כזאת או אחרת להוזיל את גובה הסכום המשולם

השוואת המחירים מהווה כמובן כלי חשוב ומשמעותי גם עבור אלו אשר מבקשים לרכוש פוליסת ביטוח חדשה – כאשר, המטרה, היא כמובן ליהנות מהפוליסה המיטבית והמתאימה ביותר ולשלם בעבורה את סכום הכסף הנמוך ביותר האפשרי.

איך לבצע השוואת מחירים?

לא משנה באיזה סוג של ביטוח אתם מעוניינים – ביטוח צד ג לרכב, ביטוח חיים, ביטוח צד ג לדירה או כל סוג של ביטוח אחר, לרשותכם עומדים לא מעט כלים באמצעותם תוכלו לבצע השוואה ולקבל בסופו של תהליך החלטה מושכלת ונבונה.
ראשית כל, אנחנו חיים בעידן האינטרנט ובאמצעות לחיצה פשוטה על מספר כפתורים, ניתן לקבל הצעות מחיר ממספר חברות ביטוח שונות – כך שאם אתם מעוניינים לדוגמא לעשות ביטוח צד ג לרכב – תוכלו להיכנס לאתרים של מספר חברות ביטוח ולבקש מכל אחת מהן הצעת מחיר רלוונטיים – אשר ברוב המקרים, תשלח אליכם במייל, בתוך זמן קצר ממועד הבקשה.
אפשרות שניה, היא להיכנס לאחד מאותם אתרי השוואות ביטוחים ייעודיים – אשר בכוחם לקצר עבורכם את התהליכים – כאן חשוב להדגיש, שלא כדאי להסתמך רק על המידע אשר ניתן לכם באותם אתרים, אלא גם לפנות באופן אישי לחברות ביטוח אשר ההצעות שלהן נמצאו כנמוכות ביותר.
בהליך בחינת הצעות המחיר עבור הביטוחים, יש לקחת בחשבון לא רק את גובה הצעת המחיר, אלא גם מה היא כוללת בתוכה – הרי המטרה היא גם ליהנות מכיסויים מקיפים ומותאמי צרכים ולא רק לשלם עבור הביטוח סכומי כסף נמוכים. אם אתם מתקשים להבין מה כל כיסוי אומר ואם אתם זקוקים לו, כדאי להיוועץ עם נציג מטעם אותה החברה, אשר יוכל לעשות לכם סדר.

להישאר עם יד על הדופק

גם אם כל פוליסת ביטוח בה אתם מחזיקים נבחרה בתבונה ולאחר שביצעת השוואת מחירים קפדנית ומקיפה. יש לקחת בחשבון, שעולם הביטוחים הוא עולם דינאמי – כאשר, המחירים, המסלולים והתנאים משתנים בו לעיתים קרובות.
מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה לבדוק בכל תקופת זמן קצר מה השתנה, האם אתם עדיין משלמים את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר עבור הפוליסה שלכם והאם יש צורך לבצע שינויים – כידוע, הצרכים שלנו מהביטוחים יכולים להשתנות ברבות השנים – לדוגמא, אם יש לכם ביטוח צד ג לרכב והילד שלכם קיבל רישיון והוא גם התחיל לנהוג על הרכב, כדאי לבחון אם אותו הביטוח עונה על הצרכים שלכם גם עכשיו.
את הבדיקות ניתן לעשות דרך ובאמצעות אתרי אינטרנט ייעודיים או באמצעות נציגים מטעם חברות הביטוח השונות ומדובר לרוב, בהליך קצר אשר לוקח מספר דקות.

גובה ההוצאות הכספיות עבור ביטוחים יכול להגיע למאות רבות ולאלפי שקלים בחודש. מכיוון שמדובר בסכומי כסף גבוהים ולרוב, גם מורגשים, קיימת חשיבות גבוהה לבדוק שאכן יש הצדקה להוצאת סכומי הכסף המדוברים.
בדיקות תקופתיות של תיק הביטוחים, סקירת האפשרויות המוצעות והשוואות של מחירים, יאפשרו את השקט הנפשי בידיעה שאתם משלמים את הסכום הנמוך ביותר עבור הכיסויים המקיפים והמתאימים ביותר.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.