תפריט עמוד

קשה לחשוב על פינוק מוצלח יותר לגוף ולנשמה מאשר טיפול מוצלח בספא מושקע. בין אם אתם רוצים לשפר את החופשה או פשוט מחפשים ספא מצוין ליד הבית, יש לנו כמה המלצות בשבילכם. אתרי הספא שלפניכם מסודרים בסדר גיאוגרפי, מצפון הארץ ועד הדרום:

צפון
ספא וילג', חמת גדר
אתר הספא היוקרתי בחמת גדר מהווה אלטרנטיבה מצוינת למי שרוצה ליהנות מהמרחצאות, אך סולד מההמוניות. הכניסה מוגבלת ל־120 איש בלבד ומגיל 16 ומעלה. במרכז הספא מוקמות בריכות של מעיינות מים תרמו-מינרלים, הנובעים מבטן האדמה, ואשר המרכיבים הדומיננטים שלהם הם גופרית ומינרלים טבעים. בבריכות יש מפל מלטף ומעסה עם זרמי מים חמים, לצדן יש מיטות שיזוף ומסביבן חדרים המציעים טיפולי ספא מפנקים. ההיצע הטיפולים כולל עיסויים שונים, כמו עיסוי שוודי, עיסוי איורוודי, עיסוי עם אבנים חמות וגם טיפולים פחות שגרתיים, כמו עיסוי עם קריסטלים שמונחים על הצ'אקרות, שמטרתו להביא לאיזון אנרגטי, וטיפול בקערות טיבטיות שהצלילים שלהן גורמים לתחושה של הרמוניה ושלווה. כדי להשלים את הפינוק כדאי ללון במלון שבמקום, הכולל 29 בקתות עץ נפרדות, בכולן בריכת ג'קוזי עם מי מעיין.
טלפון: 6393*
אתר אינטרנט


בריכות מים תרמו-מינרלים בספא וילג' שבחמת גדר

מצפה הימים
מלון מצפה הימים שוכן בשיפוליו המזרחיים של הר כנען ונהנה מנוף מרהיב לגולן ולכנרת. זוהי כבר התחלה מצויינת לחופשה מרגיעה. בנוסף לגן אורגני רחב ידיים, בריכת שחייה המשקיפה על נוף גלילי נהדר וספרייה שבה אפשר להירגע עם ספר טוב, אין להחמיץ את הספא, שמציע מגוון רחב של טיפולים ייחודיים, בהם עיסוי בענפי זית, עיסוי במקלוני במבוק, עטיפות גוף, פילינג וטיפול בקערות הילינג טיבטיות. כדאי לנסות את אחד מטיפולי הרמוניה גלילית שבהם נעשה שימוש ברכיבים אורגניים מתוצרת החווה. אחד מהטיפולים האלה הוא חידוש העור בדבש פרחים, שנפתח באמבט חלב ויוגורט אורגני, ממשיך בקרצוף עור הגוף עם תערובת מטחן צמחי תבלין אורגניים ובמסיכת גוף שמועשרת בדבש פרחי בר, ומסתיים בעיסוי הגוף במרקחת שמן אביב שנרקחה במיוחד עבור העיסוי. בספא יש בריכ מקורה ומחוממת, סאונה רטובה ויבשה וג'קוזי מול נוף הכנרת.
טלפון: 04-6994555
אתר אינטרנט


טיפול בדבש ופרחים בספא מצפה הימים

אחוזת יערות הכרמל
הספא של מלון הבריאות יערות הכרמל מציע מגוון עצום של טיפולים, לצד חבילות טיפולים שמטרתם לסייע בין היתר להפגת מתחים, לסילוק רעלים מהגוף או להורדת המשקל. טיפולי הספא כוללים עיסויים מהמזרח והמערב, טיפולי עטיפה, טיפולי פילינג, טיפולים לנשים בהריון, טיפולי פנים וטיפולים אנרגטיים כמו רייקי והילינג. יש גם חמאם תורכי בו אפשר ליהנות מעיסוי חזק וממריץ לשיפור זרימת הדם ולשחרור השרירים. מבין הטיפולים הייחודיים של הספא כדאי לנסות את טיפול האיזון, שמטרתו לשחרר את הגוף ממתחים. הטיפול מתחיל בעיסוי רקמות עמוק של אזור הגב והכתפיים, ממשיך בעיסוי כפות הרגלים, הזרועות וכפות הידיים ומסתיים בעיסוי העורף, הקרקפת והפנים עם חמאת גוף.

מתקני הספא כוללים בריכה חיצונית ובריכה מוקרה ומחוממת, סאונות רטובות ויבשות, חמאם תורכי, ג'קוזי, סולריום ועוד. יש גם סדנאות רבות כמו יוגה ופילאטיס, הליכות מודרכות בטבע ועוד. האירוח על בסיס פנסיון מלא, ומבוסס על מזון אורגני.
טלפון: 8307888־04

נסך שמן על העין השלישית בספא יערות הכרמל


דארנא ספא
פירוש המילה "דארנא" הוא "בבית שלנו", ואכן, הספא הקטן והאינטימי הזה בבנימינה, המעוצב בסגנון מרוקאי, נותן הרגשה חמימה של בית. העיצוב המרוקאי ניכר בכל פינה: נברשות זהובות, ציורי קיר, חלונות ויטראג' צבעוניים ופינת הסבה עם שטיחים וכריות אטלס ומשי. גם הכיבוד הוא בסגנון מרוקאי: קנקן תה עם נענע, תופינים מרוקאים, ובתשלום נוסף אפשר לקבל גם ארוחת קדרה מרוקאית. להשלמת הרגיעה אפשר לטבול בג'קוזי שבלב הגן הפורח, לשבת על הספסל ליד  בריכת נוי בה שטים דגי זהב, ואפילו להישאר ללילה בחדר מפואר שקירותיו מעוטרים ביד. הטיפולים הניתנים במקום כוללים מגוון עיסויים וטיפולי יופי, בהם עיסוי בארבע ידיים, עיסוי באבנים חמות ואמבט שמנים וחלב. בספא מציעים כמה חבילות מיוחדות לזוגות, כמו "רומן מלכותי בקזבלנקה" – חבילה שכוללת עיוי ארומתרפי, עיסוי קצוות, ג'קוזי, אמבט שמנים, ארוחה מרוקאית ומנוחה בחדר המלכותי. יש גם חבילות שכוללות לינה במקום, מה שמתאים במיוחד לזוגות שמתחתנים באחד מהאולמות שבאזור.
טלפון: 04-628728
אתר אינטרנט

מרכז
ספא כפר הים
לספא כפר הים יש נקודת פתיחה מצוינת – מיקום אידיאלי על חופו של מפרץ בנימין היפהפה ליד חדרה, מה שמבטיח מראות של ים כחול מכל עבר. מגוון הטיפולים בספא כולל עיסויים מסוגים שונים, בהם עיסוי שוודי, עיסוי ארומתרפי, עיסוי משולב, עיסוי באבנים חמות, טיפול איורוודי וגם עיסוי לנשים בהריון. לצד אלה ניתנים טיפולי יופי וקוסמטיקה, טיפולי הידרותרפיה ועטיפות בוץ. יש גם כמה טיפולים ייחודיים למקום, ובהם הפינוק הקיסרי, שכולל פילינג גוף, קרצוף ואמבט זרמים ולאחר מכן עיסוי באבנים חמות ועיסוי קצוות וקרקפת בשמן חם. המתחם כולל מגוון גדול של מתקנים, שאפשר לבלות בהם בנעימים גם אחרי הטיפול. יש בו בריכת שחייה חיצונית מוקפת בכרי דשא, בריכה מקורה ומחוממת, שתי בריכות ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה ומקלחות זרמים.
טלפון: 1-700-55-4000
אתר אינטרנט


עטיפת בוץ בספא כפר הים

זאוספא
המיקום של זאוספא, בקומה העשירית של מגדל משה אביב בשולי מתחם הבורסה ברמת גן, מאפשר לאנשי העסקים שעובדים באזור להתפנק בעיסוי טוב אחרי יום עמוס בעבודה או לקפוץ לטיפול קצר בין פגישה לפגישה. מסיבה זו, בנוסף לטיפולים כמו עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי או עיסוי רקמות עמוק, יש כאן גם עיסויים קצרים וממוקדים, שאפשר לשלב במהלך יום העבודה, וטיפולי ג'טספא, שעוזרים להפיג את העייפות כשחוזרים מחו"ל ישירות לעבודה. גם מי שזמנו בידו ורוצה להתפנק בטיפול ארוך ונינוח יבוא על סיפוקו, עם מגוון טיפולים כמו עיסוי באבנים חמות, עיסוי שוודי עם שמנים ארומטיים שמסתיים ברפלקסולוגיה ועוד. בספא מתמחים גם בטיפולי אסתטיקה ובטיפולים קוסמטיים, בהם טיפולי פנים (כולל טיפול יופי אקספרס לממהרים), מניקור ופדיקור שממנו אפשר ליהנות על כורסת עיסוי נוחה במיוחד, ויש אפילו פדיקור דגים.

האווירה הרגועה מבטיחה ניתוק מושלם מההמולה של העיר הגדולה, והעיצוב מושקע ומוקפד. אחרי הטיפול אפשר ליהנות מהמתקנים של זאוספורט, מכון הכושר הצמוד, שכוללים בריכת שחייה חצי אולימפית וסאונה רטובה ויבשה.
כתובת: ז'בוטינסקי 7, מגדל משה אביב, רמת גן
טלפון: 03-6114090
אתר אינטרנט


מרפסת השיזוף בזאוספא משקיפה על נוף אורבני

ספא כולה
ספא המיועד לנשים בלבד, וגם הצוות הטיפולי מורכב על טהרת המין הנשי. מיקומו, במתחם "בית בנמל" שבנמל תל אביב, הופך אותו לאידיאלי ליום בנות, שישמחו לשלב ישיבה באחד מבתי הקפה המשקיפים לים לפני או אחרי הטיפול. העיצוב נעים, עם צבעים בהירים, והים המציץ מן החלונות רק תורם לתחושת הרוגע. בנוסף לטיפולים הסטנדרטיים, המקום מציע כמה טיפולים ייחודיים כמו "טקס תה יפני", העושה שימוש בחומרים על בסיס תמציות תה ירוק ומשלב אלמנטים כפילינג גוף, מגבות חמימות, אבנים חמות וטכניקות עיסוי משולבות, או "פרדס תענוגות", הכולל עיסוי של הגוף בתערובת חמה של שמני הדרים ומסתיים במסיכת אשכוליות לפנים.
טלפון: 03-7171540
אתר אינטרנט


עיסוי בארבע ידיים בספא כולה | צילום: יעל אילן

ספא אקאשה במלון ממילא
מלון ממילא היוקרתי בירושלים כבר זכה בלא מעט תארים מאז נפתח, בעיקר בשל העיצוב החדשני שלו, בעיצובו של מעצב העל פיירו ליסוני. לאחרונה גם הספא של המלון, אקאשה, זכה לכבוד עולמי, לאחר שנבחר כאחד מאתרי הספא הטובים בעולם שנפתחו ב-2012 על ידי המגזין הנחשב קונדה נסט טרוולר. גם בספא, כמו בשאר המלון, העיצוב מוקפד ומשדר יוקרה. מתחם הספא כולל בריכת וואטסו, חמאם, חדר כושר מאובזר, מרכז פילאטיס ויוגה ובר אורגני. במתחם סגור במלון יש בריכת שחייה יפהפייה המוקפת בקירות פסיפס.

בין הטיפולים המומלצים – טיפול ארבעת האלמנטים, שנמשך שעה וחצי, וכולל את ארבעת היסודות: מים, אש, אדמה ואוויר. הטיפול נפתח במים, עם טיפול וואטסו בבריכה, וממשיך בעיסוי בחמאת שיאה בשילוב של אבנים חמות, רפלקסולוגיה בשילוב מגבות חמות, ועיסוי קרקפת בשילוב רייקי.
טלפון: 02-5482233
אתר אינטרנט


טיפול וואטסו בספא אקאשה

הספא של מלון מצודת דוד
בסמוך למלון ממילא נמצא מלון מצודת דוד, ששומר כבר שנים על מעמדו כאחד מהמלונות הטובים בירושלים, עם עיצוב מרשים ונוף מרהיב לעיר העתיקה. הספא של המלון מעוצב על פי עקרונות הפנג שוואי. היצע הטיפולים כולל עיסויים מרגיעים כמו איורוודה או עיסוי בארבע ידיים, עיסווים ממריצים כמו עיסוי שוודי ועיסוי תאילנדי, וטיפולי פילינג ועטיפות גוף, שאחת המפנקות בהן היא עטיפת מרוקון ראסל, עטיפת בוץ טבעית מלבת הר הגעש שיבש שבמרוקו, הממריצה את זרימת הדם ומקנה לעור מגע קטיפתי. יש גם טיפולים ייחודיים, כמו טיפול שבע הצ'אקרות, שמשלב רפלקסולוגיה, עיסוי הגוף בחמאת שיאה, נסך שמן על העין השלישית ועיסוי הקרקפת. אחרי הטיפולים מומלץ לבלות בבריכת המלון הפתוחה והמחוממת, שממנה נשקף נוף עוצר נשימה של חומות העיר העתיקה ועיר דוד.
טלפון: 02-6212040
אתר אינטרנט


אחד מחדרי הטיפולים בספא מצודת דוד

ספא הדרים
ספא הדרים שוכן במיקום פסטורלי, בלב גן ירוק ופורח במושב סתריה (ליד רחובות וצומת ביל"ו), באזור שסובל במחסור מאתרי ספא ראויים. במתחם היפה יש מדשאות, עצי פרי, בריכות נוי, טווסים וגם ג'קוזי ענק ופינות ישיבה – כל מה שצריך כדי להיכנס לאווירה רגועה עוד בטרם הטיפול מתחיל. מגוון הטיפולים רחב וכולל, בין היתר, עיסוי משולב, עיסוי ארומתרפי, עיסוי באבנים חמות, עיסוי שוודי הוליסטי, עיסוי איורוודי ועוד. יש גם עיסויים מיוחדים, כמו עיסוי המיועד למי שעובד שעות ממושכות מול המחשב, שכולל עיסוי אצבעות, צוואר וכתפיים, מסיכה ואדים חמים. בנוסף לחדרי הטיפולים הרגילים יש גם סוויטות זוגיות מיוחדות שבהן שתי מיטות טיפולים, מיטת אפיריון, קמין, סאונה, ג'קוזי ענק, טלוויזיה עם סרטים, מיני בר ומבחר פינוקים כמו שקולד, פירות ושמפניה. בסוויטות ניתן לבלות כשלוש שעות אחרי הטיפול או למשך לילה שלם.

טלפון: 08-9358885

עיסוי זוגי בספא הדרים

דרום
חמי יואב
באתר המרחצאות חמי יואב פועלות עשר בריכות תרמו-מינרליות, בריכת מפלים, ג'קוזי, סאונה יבשה וסאונה רטובה ומקלחות מעסות. גם חובבי הטיפולים לא יתאכזבו: בין השאר תוכלו ליהנות מטיפולי וואטסו וג'הארה, עיסוי רקמות עמוק, טיפול באבנים חמות, שיאצו, רפלקסולוגיה, עטיפת בוץ, פילינג גוף, טיפולי פנים ועוד. כמו כן, מדי יום נערכות במקום סדנאות כמו התעמלות עדינה והתעמלות בונה עצם.
טלפון: 08-6721150
אתר אינטרנט


בריכות המוזנות ממי מעיינות חמים בספא נווה מדבר

נווה מדבר

לצד הכביש המוביל למצפה רמון, ליד צומת משאבי שדה, משתרע בית מרחץ מפואר, וכשמו כן הוא: נווה מדבר מוריק ושופע בלב הצהוב. באולם המקורה של נווה מדבר בנויות שלוש בריכות מדורגות, ג'קוזי ובריכת פעוטות (שיכולה להפוך לבריכת שמנים לקבוצות). הבריכה החיצונית הגדולה מוזנת במים חמים, ואפשר לרחוץ בה בחורף כשהטמפרטורה בחוץ צונחת. גם הריח נעים: בזכות מערכת סינון של מי המרחצאות לא מורגש ריחה החריף של הגופרית שמאפיינת מרחצאות טבעיים. מרכז הבריאות מספק מגוון עיסויים קלאסיים, טיפולי בוץ ומים ופעילויות פחות שגרתיות כמו סדנת קריאה בכף הרגל (מיועד לקבוצות). הבריכות המרווחות מתאימות לבילוי משפחתי עם ילדים.
טלפון: 6579666־08
אתר אינטרנט



הבריכה הפנימית בהרודס ויטאליס מאפשרת שלווה נפלאה בלב אילת התוססת

הרודס ויטאליס
הרודס ויטאליס, מלון ספא אילתי המיועד למבוגרים בלבד, הוא אי של שקט ורוגע בעיר הדרומית התוססת. האורחים נהנים מאוכל גורמה במסעדת המלון, מחדרים מרווחים במיוחד עם נוף לים האדום ומחוף פרטי. אבל גולת הכותרת והסיבה המרכזית להתארח כאן היא הספא הנהדר, מהגדולים והמרשימים בארץ. בחדרים המושקעים מוצעים עשרות סוגים של טיפולים – חלקם מפנקים במיוחד, אחרים מתמקדים בצדדים קוסמטיים או רפואיים. לפני או אחרי הטיפול בספא אפשר ליהנות ממגוון מתקנים מענגים, בהם מפלי עיסוי חמים וקרים, בריכות עיסוי, בריכת שחייה, שחציה מקורה וחציה פתוחה וצופה לנוף, סאונה יבשה ורטובה וחדר כושר גדול ומשוכלל עם חלונות שפונים לים – בהחלט שיפור מהטלוויזיות הנפוצות בחדרי כושר. במקום מתקיימים גם שיעורים והדרכות ואפשר לקבל גם ייעוץ תזונתי וטיפולים מיוחדים לנשים בהיריון.
טלפון: 6380000־08
אתר אינטרנט

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מישראל

סופשבוע בשדה בוקר: גן עדן מדברי
סופשבוע בשדה בוקר: גן עדן מדברי

שדה בוקר ומדרשת בן גוריון מציעים כל מה שצריך לסופשבוע מדברי גדוש בנופים, טבע, הרפתקאות ואפילו קצת היסטוריה. הצעה לסופשבוע קצר עם תצפיות נוף, טיולים רגליים, טיםוס קירות, ספארי לילה, אוכל טוב והמון יעלים

טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים
טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים

החופשה הקולינרית "טעם מקומי" מתקיימת בסוף השבוע האחרון של כל חודש (ימי רביעי וחמישי). היא מתחילה בארוחת שף מופלאה בערב רביעי, ששמה על הבמה חומרי גלם של היצרנים המקומיים, בכל ארוחה במה ליצרן אחר, ולמחרת ממשיכה בבראנץ' עשיר ...

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו