תפריט עמוד

מלונות ולינה במקסיקו: חלום מקסיקני

חווית הלינה היא חלק בלתי נפרד מהטיול במקסיקו. לא משנה מה התקציב שלכם, מקסיקו מציעה מגוון רחב של מקומות לינה משובחים, מאכסניות מלאות אווירה, דרך בד אנד ברקפסט נעימים עם אוכל מצוין ועד למלונות פאר בקנה מידע עולמי. מתוך אינספור האפשרויות, בחרנו כמה ממקומות הלינה הטובים במקסיקו:

The Bungalows Hotel: ארוחת הבוקר הטובה בעיר
כשמבקרים בקאבו סן לוקאס שבאזור דרום באחה קליפורניה, קשה להתגבר על הפיתוי ולוותר על הלינה באזור החוף. החופים הלבנים הם האטרקציה מס' 1 של המקום. אבל אם תרצו להוזיל קצת עלויות ובאותה הזדמנות למצוא מקום מפלט שליו מהמסיבות הבלתי פוסקות, The Bungalows Hotel הוא המקום בשבילכם. זהו מלון קטן ומשפחתי הממוקם באזור שקט של העיר במרחק הליכה מהמרכז התוסס. החדרים ממוזגים, נעימים ומזמינים, וכוללים חדר רחצה פרטי, מטבחון וריהוט מקסיקני אותנטי. בחצר הפנימית המטופחת יש דקלים, צמחייה טרופית, פינות ישיבה ומזרקות שצליל פכפוך המים שלהן תורם לאווירה הרגועה. יש גם בריכה יפה להתרענן בה מהחום. גולת הכותרת היא ארוחות הבוקר ששמען שיצא למרחוק. הן כוללות מנות כמו פנקייקס תות-פקאן או בננה אגוזים, עם פירות טריים וקצפת, אומלט גבינה עם קרם פטריות, מוגש עם טורטיות חמות, פריטטה עם תפוחי אדמה, גבינת פטה, עגבניות, בצל, פטריות ועגבניה, מוגשת עם טוסטונים וריבות תוצרת בית, פרנץ' טוסט עם בננה ואגוזים, וגולת הכותרת – הגרסה המקומית לאגס בנדיקט, ביצים עלומות עם רוטב שמנת בצל מוגשות בתוך קעריות טורטיה על מצע שעועית שחורה. כל הארוחות מוגשות עם קפה טרי, מיץ פירות שנסחט במקום ופלטת פירות טרופיים. המחירים סבירים והצוות ידידותי להפליא.

כתובת: Nuevo Blvd Miguel Angel Herrera s/n, קאבו סן לוקאס
אתר אינטרנט

The Red Tree House: כמו בבית
The Red Tree House הוא בד אנד ברקפסט אינטימי שמציע אלטרנטיבה למלונות הגדולים וההומים של מקסיקו סיטי. הבית ממוקם ממוקם בשכונת קונסה התוססת שבה שפע של פארקים, מסעדות ומקומות בילוי, במרחק הליכה מהמוזיאון האנתרופולוגי המפורסם של העיר. החדרים מעוצבים בטוב טעם, ונבדלים ביניהם בגודל, באבזור ובמיקום, אבל כולם לא יקרים, נעימים, כוללים חדר רחצה צמוד ומספקים את כל צרכי המטיילים. כמעט כל החדרים פונים לחצר הפנימית המקסימה שמהווה מקום מפלט נהדר מהמולת העיר ומקום מפגש עם מטיילים נוספים. השירות אדיב ולבבי וארוחות הבוקר נהדרות.

כתובת: Culiacan 6, Colonia Condesa, מקסיקו סיטי
אתר אינטרנט

Coco Tulum. בקתות פשוטות ונעימות

Coco Tulum: חופשה על החוף
חופי טולום נחשבים ליפים ביותר בכל מקסיקו. התיירים שמגיעים אליהם, רבים מהם תרמילאים, נהנים מחופשה עצלה על החוף ובילוי ממושך על הערסל לצד סיורים באתרי המאיה שבאזור. אפשריות הלינה כוללות מלונות פשוטים וזולים בעיר, בקתות בסיסיות על החוף וגם אתרי נופש יקרים ויוקרתיים. הבקתות של coco Tulum מתאימות לתרמילאים שרוצים להתפנק בלינה משודרגת ולכל מי שלא צריך ספא או בריכה בשביל ליהנות מהחופשה. הבקתות הפשוטות והנעימות שוכנות על רצועת חוף חולי לבן ויפה, ומספקות את כל הצרכים של המטייל באזור: מיטה נוחה עם כילה (גם היתושים מאוהבים בחופי טולום), חשמל לאורך כל שעות היממה (וזה לא עניין של מה בכך בטולום) מים חמים וערסלים. הבקתות נקיות והשירותים והמקלחות משותפים. במקום יש מסעדה ובסמוך יש מועדון חוף עם בר ומועדון ספורט ימי.

כתובת: Road to Boca Paila Km 7, Tulum, Quintana Roo
אתר אינטרנט

Maroma. החדרים מעוצבים בסגנון מקסיקני אותנטי

Maroma: גן עדן טרופי בריביירה מאיה
אזור ריביירה מאיה הוא אחד האהובים ביותר על מטיילים במקסיקו. חופים מדהימים, אתרים ארכיאולוגיים ואתרי טבע מצפים למבקרים במקום, במרחק נסיעה קצרה מקנקון הפופולארית אך הממוסחרת להפליא. אפשר לטייל במקום גם בתקציב של תרמילאי, אבל אם התקציב שלכם אינו מוגבל, טוב תעשו אם תבחרו ללון במרומה. המלון שוכן על רצועת חוף יפהפייה ומוקף בשמורת טבע פרטית עם יער פראי, עצי קוקוס ומנגרובים. החדרים מעוצבים בסגנון מקסיקני אותנטי, ויש בהם ריהוט בעבודת יד, עבודות אמנות מקוריות, ומרפסות שפונות לים או לגן הטרופי. הבעיה העיקרית של המלון היא שאפשר להעביר בו ימים שלמים מבלי לרצות לצאת החוצה. אפשר לבלות את היום בשנירקול בריף האלמוגים הצמוד, בטיול בג'ונגל, בשיעור יוגה או באימון בחדר הכושר המשוכלל, ברחצה באחת משלוש הבריכות או בבטלה נעימה על הערסל עם ספר שנלקח מספריית המקום. יש גם ספא מפנק במיוחד עם מבחר טיפולים, כמה מסעדות וברים. אם בכל זאת תבחרו לצאת מהמלון, אתרי המאיה החשובים של מקסיקו נמצאים במרחק נסיעה קצרה.

כתובת: Carretera Cancún Tulum Km 51, Riviera Maya, Solidaridad, Quintana Roo.
אתר אינטרנט

Maroma. אפשר להעביר במלון ימים שלמים מבלי לרצות לצאת החוצה

Las Mananitas: הגן הקסום
Las Mananitas הוא אחד המלונות הידועים והנחשבים ביותר במקסיקו, ובצדק. המלון, שמשתייך לרשת המלונות היוקרתית Relais and Chateaux, משלב מיקום נהדר, עיצוב אלגנטי, אווירה רגועה ומיוחדת ושירות יוצא דופן. במלון 29 חדרים בלבד, המעוצבים בסגנון מקסיקני קולוניאלי ופונים לגנים שמקיפים את המלון. הגנים הם גולת הכותרת של המלון, עם שפע של עצים, פרחים וצמחייה טרופית, טווסים ופלמינגו שמסתובבים חופשי ותוכים שמתעופפים בין העצים. במלון יש מסעדת שף עטורת שבחים וספא יוקרתי הכולל בריכת שחייה.

כתובת: Ricardo Linares 107, קוורנבקה
אתר אינטרנט

Las Mananitas. בגנים יש שפע של עצים, פרחים וצמחייה טרופית

Luz En Yucatan: תמורה למחיר
מלון Luz En Yucatan משתלב היטב בעיר הקולוניאלית היפהפייה מרידה שבליבה הוא שוכן. המלון, ששוכן במבנה קולוניאלי, נחשב לאחד המוערכים בעיר, והוא זוכה לשבחים במדריכי תיירים רבים. למרות זאת, המחירים במלון אינם יקרים כלל, אולי בגלל שלא מדובר במלון פאר אלא במלון עירוני מקסים שמציע אווירה נעימה ורגועה. במלון מגוון סוגי חדרים, אף אחד מהם אינו זהה למשנהו, אבל כולם צבועים בצבעים עליזים, חמימים ומקושטים בעבודות אמנות ורהיטים נוסטלגיים, ובכולם יש חדר רחצה פרטי, מקרר, טלוויזיה ומזגן. האזורים המשותפים כוללים גן מוקף חומה שבתוכה יש בריכה, חדר אוכל ומטבח משותף, ופינות מנוחה נוספות. העיצוב, השירות והתנאים הם של בד אנד ברקפסט או מלון בוטיק, והאווירה הידידותית וגם המחירים הנוחים הם כשל הוסטל מוצלח במיוחד

כתובת: Calle 55 #499 x 60 y 58, מרידה
אתר אינטרנט

Hostal Casa del Sol Oaxaca: פנינה לתרמילאים
תרמילאים רבים מגיעים לווחאקה, אחת הערים היפות ביותר במקסיקו. ההוסטל Hostal Casa del Sol Oaxaca שממוקם במרכז העתיק היפהפה של העיר הוא פנינה אמיתית לתרמילאים, אבל מארח ביו כתליו גם אנשים שבדרך כלל לא נוהגים לטייל עם תרמיל על הגב. יותר משזהו הוסטל, זהו בד אנד ברקפסט מקסים, שיש בו חדרים פרטיים לצד חדרים משותפים, לכולם יש מקלחות ושירותים משותפים. המקום נקי להפליא והאווירה בטוחה, ידידותית ורגועה. בפטיו היפה אפשר לנוח, לקרוא ספר שהושאל במקום ולפגוש מטיילים נוספים. גילרמו, הבעלים, דובר אנגלית שוטפת, נחמד באופן יוצא דופן ושמח לעזור בתכנון טיולים בעיר ובאזור.

כתובת: Constitución N° 301 Col. Centro, ווחאקה
אתר אינטרנט

Las Brisas: ירח דבש באקפולקו
אקפולקו היא מיעדי התיירות המובילים במקסיקו, עם חופים זהובים, חיי לילה סוערים ומלונות ענק. מלון Las Brisas הוותיק, שנחשב כבר שנים לאחד המלונות הטובים בעולם, מאפשר ליהנות מחופשה מפנקת עם כל הטוב שיש לאקפולקו להציע. המלון שוכן על גבעה מעל מפרץ אקפולקו ומחדריו אפשר להשקיף על נוף נפלא ושקיעות מרהיבות. 263 החדרים פזורים בתוך גן טרופי יפהפה, לכולם בריכה פרטית או כמעט פרטית (משותפת לשלושה חדרים). בשל שטחו הענק של המלון, האורחים נהנים מהסעה לחדר בג'יפים הורודים-לבנים שהפכו לסמלו של המלון. פעם בשבוע זוכים האורחים לטיול ג'יפים שכולל פיקניק בלגונה הסמוכה. המלון אידיאלי לחופשה רומנטית או ירח דבש. כל האורחים מקבלים, עם הגיעם למלון, מרגריטה ורודה ומרעננת, וארוחת הבוקר למיטה ופרחים רעננים בחדר מדי יום כבר כלולים במחיר החדר. למלון יש חוף פרטי ומדי 20 דקות יש הסעה מהמלון לחוף, שיש בו גם שלוש בריכות מרשימות שהקצה שלהן מתמזג עם הים. במלון יש כמה מסעדות וברים, המפורסמת מכולן היא בלה וויסטה שמציעה ארוחות משובחות מול נוף המפרץ.

כתובת: Carretera Escenica 5255, Fraccionamiento Las Brisas, אקפולקו
אתר אינטרנט

הבד אנד ברקפסט של בלה. החדרים פזורים בתוך חצר יפה ומטופחת

Bella's B&B: לאוהבי כלבים ואנשים
הבד אנד ברקפסט של בלה בסן כריסטובל דה לאס קאסאס ממוקם במיקום אידיאלי שמאפשר להינות מכל הטוב של העיר, בלב המרכז ההיסטורי ובמרחק הליכה מכנסיית סנטו דומינגו, מהשוק המרכזי ומכיכר סוקאלו. החזרים פזורים בתוך חצר פנימית יפה ומטופחת ועל טרסה שמשקיפה לנוף. בחלק מהחדרים יש אמבטיה ואילו האחרים חולקים מקלחת. בלה בעלת המקום היא אשה חמה ומארחת נפלאה, ששמחה לעזור בארגון טיולים באזור, בהמלצות למסעדות , ובכל מה שעשוי להנעים את השהות. יש לה ארבעה כלבים מתוקים להפליא שמרבים לשחק בגן היפה שבמקום. מנואלה הטבחית של המקום מכינה ארוחות בוקר נפלאות וגם ארוחות צהריים בתוספת תשלום. ניתן לקבל במקום גם עיסויים מצוינים בתוספת תשלום.

כתובת: Calle Dr. Navarro #2, Barrio El Cerrillo, סן כריסטובל דה לאס קאסאס
אתר אינטרנט

מחול הקקאו, אגם אטיטלן, גואטמלה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות ממקסיקו

קנקון: המקומות והחוויות שלא כדאי להחמיץ
קנקון: המקומות והחוויות שלא כדאי להחמיץ

קנקון, ששוכנת על שפת הים הקריבי, היא עיר הנופש והמסיבות של מקסיקו, אבל יש בה הרבה יותר מזה – חופים מדהימים. אתרים ארכאולוגיים מרתקים, אתרי טבע מרגשים ואטרקציות לכל המשפחה. הנה כמה מהחוויות שלא כדאי להחמיץ בקנקון

מבוא לנדודים 58: לצלול עם כרישים ומנטות
מבוא לנדודים 58: לצלול עם כרישים ומנטות

מקסיקו. לעת ערב יצאנו מנמל קאבו סן לוקאס בדרום באחה קליפורניה, אל האוקיינוס הפתוח, להפלגה ארוכה בת 28 שעות אל איי סוקורו, הנחשבים לאחד האתרים המובילים בעולם התת ימי. עלינו לספינת הצוללים 'נאוטילוס' יחד עם עוד שלושים צוללים ...

מבוא לנדודים 57: באחה קליפורניה – משפחתי וחיות אחרות
מבוא לנדודים 57: באחה קליפורניה – משפחתי וחיות אחרות

בסוף מאי כאשר העשב ברמת הגולן הצהיב והקוצים חידדו את להביהם, נסעתי עם ילדי הגדולים ענבל ונדב לצפון מקסיקו, אל דרום חצי האי באחה קליפורניה וחופי האוקיינוס השקט וים קורטז. בגיל צעיר התאהבתי בעולם התת ימי, שנירקלתי ובהמשך ...