תפריט עמוד

אייר אירופה משדרגת את מחלקת העסקים

חברת התעופה אייר אירופה הודיעה על שדרוגים ופינוקים מיוחדים לנוסעים במחלקת העסקים במטוסי הדרימליינר החדשים שלה. כרטיס במחלקת עסקים מתל אביב למדריד יעלה מ-682 דולר

חברת התעופה אייר אירופה הודיעה כי במחלקת העסקים במטוסי הדרימליינר החדשים 787-900 שנכנסים לפעילות בחברה הנוסעים ייהנו מפרטיות רבה יותר ומנוחות מירבית. במטוסים החדשים יש 32 מושבים במחלקת עסקים, והם מסודרים בפריסה של 1-2-1, כך שלכל נוסע יש גישה ישירה למעבר. המושבים רחבים וגדולים יותר, מרופדים בעור והופכים למיטה שטוחה. כל מושב מותאם לצרכים של הנוסע, בין אם לעבודה או למנוחה במהלך הטיסה.

נוסעי מחלקת העסקים בטיסות הטרנס אטלנטיות נהנים מתפריט מגוון של השף הנודע מרטין בראסאטגי, שמסעדת הדגל שלו, בעיר לאסארטה מדרום לסן סבסטיאן בצפון ספרד, מעוטרת בשלושה כוכבי מישלן. אייר אירופה שינתה את התפריט בכל המחלקות, עם מחויבות למזון בריא וטבעי, ללא חומרים משמרים וכן תפריט מיוחד לילדים. מעבר לנוחות הנוסעים, מטוסי הדרימליינר נהנים מ-20% פליטה ו-60% רעש סביבתי וכן צריכה פחותה של דלק.

ארוחה במחלקת עסקים של אייר אירופה

ארוחה במחלקת עסקים של אייר אירופה

אייר אירופה מפעילה נכון לכתיבת שורות אלה שמונה טיסות שבועיות בין ישראל למדריד, כשבאפריל תווסף טיסה שבועית נוספת, עם חיבור נוח ליעדים במרכז ובדרום אמריקה. כרטיס במחלקת עסקים בקו תל אביב – מדריד החל מ-682 דולר, לברזיל החל מ-1,693 דולר ולבואנוס איירס החל מ-2,194 דולר.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.