תפריט עמוד

אוסטרליה מציעה את המשרה הטובה בעולם

משרד התיירות בקווינסלנד - אוסטרליה פרסם ברחבי העולם משרה חדשה שהוגדרה "הטובה בתבל". דרוש מבקר שיחיה על אי בשונית המחסום הגדולה

לשכת התיירות של מדינת קווינסלנד באוסטרליה מפרסמת בימים אלה משהו שנשמע כלקוח הישר מן החלומות הוורודים ביותר. הזוכה בהצעה ישמש במשך חצי שנה כמשגיח על אי לא גדול בשונית המחסום הגדולה (Great Barrier Reef).
התפקיד אינו דורש כישורים מוכחים, אבל על המועמדים להיות מעל גיל 18, בעלי ידע ויכולת בשחייה, צלילה והשטת מפרשית קטנה.
מי שיתקבל לעבודה המוצעת ייהנה ממשכורת בגובה 103 אלף דולר לשישה חודשים ויזכה גם בהוצאות הנסיעה לאוסטרליה וחזרה, למגורים בבית עם שלושה חדרי שינה ועם בריכה בחצר.
אנתוני האייס, מנהל לשכת התיירות של קווינסלנד אמר: "אנחנו מחפשים מישהו שיספר את סיפוריה של שונית המחסום. לשם כך יצרנו את מה שנראה לנו כמשרה חלומית".
בעל התפקיד יתבקש לעבוד רק כתריסר שעות בחודש. במסגרת זו עליו להאכיל את בעלי החיים והדגים באי ובסביבתו, לכתוב יומן, לנהל בלוג ולצלם את מראות הנוף באי. כל אלה נועדו לעודד הגעת תיירים לאזור.
המשרה מתפרסמת בכל רחבי העולם והיא מופיעה באתר www.islandreefjob.com. המועמדים צריכים להגיש עד 22 בפברואר סרטון וידיאו שמציג את כישוריהם, בחודש מאי ייבחרו 10 מועמדים סופיים שיוזמנו לאיים להליך מיון סופי של ארבעה ימים. המועמד שייבחר ייכנס לתפקידו ב-1 ביולי.
בלי קשר ליכולתו של העובד העתידי, הפרסוםלו זוכים אנשי התיירות של קווינסלנד בימים האחרונים מוכיח שהרעיון היה גאוני.

חתונה בטהיטי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.