תפריט עמוד
"המקום שבו אתה נמצא כרגע הוא פרי חזוני הפרטי, השראה אלוהית. אשראם ישוע הוקם לפני 32 שנה, ומאז ועד לפני שלוש שנים הוחרם על ידי הממסד הכנסייתי באופן מוחלט. הוא הוקם כנגד כל הסיכויים, אבל להט האמונה וכנותה גרמו לכך שבעל הקרקע הסכים שאבנה במקום משכן קבע, בית אלוהים, ומאותה סיבה הכירה בי בסופו של דבר הכנסייה הקתולית.
המבנה הפתוח גדוש בסמלים שראיתי בחזיונותי. גפנים שמצוירות על העמודים נגד כיוון השעון הן סמל לרצון האל. על עמודים אחרים מצויר נחש, האנטי כריסטוס, והוא כרוך סביבם בכיוון השעון. כיוון השעון מסמל את כיוונו של עולמנו, ההולך מדחי אל דחי. על הנחש השטני מונח מנעול גדול. דרך האמונה שצומחת ממקום זה מוכנע הרע ונכלא. מכאן פורצת בשורת הטוב, לכן כולם באים לכאן – מוסלמים, הינדים, נוצרים. הקפתי את המתחם כולו בשרשרת ברזל כבדה, שמונעת מהרע על צורותיו השונות לחדור אל המתחם.
אינני אומר לאנשים איך להתפלל ומתי. מי שמגיע לכאן מתפלל בדרכו או לומד תפילות מאחרים. כך, למשל, יש אשה שחיה כאן כבר 18 שנה. בכל בוקר היא זוחלת אל ראש הגבעה, מקיפה אותה וחוזרת בזחילה. זו ההשראה האישית שלה, הדרך שלה להגן על העולם מפני הרע. רבים מהפוקדים את המקום הם חולים בנפשם ובגופם. כולם מוזמנים להישאר כאן ככל שרק יחפצו. עליהם לדעת שהשהייה מחייבת מגורים משותפים ללא כל פרטיות. לפני האל כולנו ניצבים יחדיו, כשווים".
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.