תפריט עמוד

מלונות באיים המלדיביים

וילות שעומדות על כלונסאות בתוך הים, בקתות מוקפות בצמחייה טרופית, קוקטיילים מול השקיעה, אתרי שנירקול מדהימים אליהם אפשר להגיע בשחייה קצרה מהחדר – באיים המלדיביים, יותר מבכל מקום אחר, המלון הוא זה שעושה את החופשה

חוויית הטיול באיים המלדיביים סובבת ברובה המוחלט סביב אתרי הנופש. כמעט כל התיירים המגיעים אל המדינה מזמינים חבילה באחד מאתרי הנופש, ומבלים את כל חופשתם באי בו הוא ממוקם, עם יציאות לסיורים שונים המאורגנים על ידי האתר הנבחר.

בשנת 1978 הכריז נשיא האיים המלדיביים על תוכנית חדשה בתחום התיירות. כדי למנוע הרס אקולוגי, פיתוח יתר והשפעה שלילית על החברה המסורתית במדינה, כל אתרי הנופש ממוקמים על איים שאינם מיושבים ושהוקצו במיוחד לתיירות על ידי הממשלה. אתרי נופש אלו חייבים לעמוד בסטנדרטים מחמירים שגיבשו הרשויות, כגון הגבלות על מספר האורחים, גודל האתר וכדומה.

כל אתר נופש ממוקם על אי פרטי משלו, מבודד ופראי, מה שמבטיח מקום בריחה אולטימטיבי. אתרי הנופש נבדלים זה מזה במחירם, ברמתם, באוכל המוגש בהם, בגודלם, בשירותים אותם הם מספקים ובקהל היעד אליו הם פונים. אתרי נופש גדולים יוכלו בדרך כלל לספק יותר אופציות בילוי וסיורים, ומאידך, אתרי הנופש הקטנים מבטיחים יותר שלווה ובידוד רומנטי. בדקו אילו בילויים ופעילויות מציע האתר, האם יש מועדון ספא או ציוד גלישה להשכרה, על פי סוג החופשה בה אתם מעוניינים. בכל אתרי הנופש יש מועדוני צלילה, ואם הגעתם למדינה כדי לצלול כדאי לבדוק גם את אתר האינטרנט של מועדון הצלילה במקום, אם יש, וכן לבחור במועדון גדול המציע אפשרויות רבות יותר.

בעודכם שוברים את הראש באשר לבחירת אתר הנופש האולטימטיבי, זכרו: בסופו של דבר, קשה לטעות. בכל אתר בו תבחרו תמצאו מי טורקיז צלולים, חול לבן, חדרים יפים הטובלים בצמחייה ירוקה, אתרי צלילה נהדרים וניקוי ראש מושלם. מה כבר יכול להיות רע? כדי להקל עליכם בבחירה, ריכזנו עבורכם כמה המלצות למלונות מוצלחים במיוחד באיים המלדיביים.

האי בנדוס. המים הצלולים מאפשרים להתרשם מהעולם התת ימי כבר מהחוף

Bandos Island Resort: ידידותי למשפחות ולצוללים
מלון Bandos נחשב כבר זמן רב לאחד המלונות המוצלחים במלדיבים. הוא מפנק (אם כי יש יוקרתיים ומפנקים ממנו), נהנה ממיקום נהדר על אי אלמוגים המכוסה בצמחייה טרופית וממוקם בסמוך לריף אלמוגים יפהפה. במלון 215 חדרים ווילות הנחלקים לסוגים שונים, ובהם חדרים סטנדרטיים וחדרי דה לקס שמשקיפים לים; וילות גן מרווחות, עשויות עץ, הממוקמות בתוך גן טרופי; וילות חוף שכוללות ג'קוזי באוויר הפתוח; ווילות ים הנראות כצפות מעל האוקיינוס. הקרבה לשדה התעופה של מאלה, הצוות הידידותי, המחירים הנוחים יחסית לאיים, שירותי השמרטפות (שניתנים בחינם עד השעה 17:00), ספא הילדים והתפריט המיוחד לילדים במסעדות הופכים אותו לאידיאלי למשפחות. בנוסף, יש במקום מועדון ילדים עם מגוון צעצועים ומשחקים, לא משהו נפוץ באיים המלדיביים. למרות זאת, זהו מלון שקט ורגוע (כמו מרבית המלונות במלדיבים) וגם מי שבא לחופשה רומנטית ימצא פה שקט ושלווה. המלון אידיאלי גם עבור חובבי צלילה ושנירקול. ריף האלמוגים הסמוך לחוף נחשב לאחד מהיפים במלדיבים, והמים הצלולים מאפשרים להתרשם מהעולם התת ימי העשיר שבמקום כבר מהחוף. בצלילה באזור אפשר לראות מנטות, צבי ים, פטישנים, ברקודות ושלל דגים צבעוניים. במלון יש כמה מסעדות וברים; ספא; מועדון ספורט עם בריכת שחייה, חדר כושר ומגרשי ספורט; ומגוון פעילויות ספורט מים. בערבים יש הופעות חיות וערבי קריוקי. המלון נמצא במרחק 20 דקות הפלגה בסירה מהירה ממאלה.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

One & Only Reethi Rah. ערסלים וחוף חולי יפהפה

One & Only Reethi Rah: ערסל מעל המים
מלון One&Only Reethi Rah המעוצב בצורת תמנון, שוכן על האי הגדול ביותר בצפון מאלה ומצטיין בחוף חולי יפהפה. במלון יש 97 וילות חוף מבודדות ומוקפות בצמחייה טרופית ו-32 וילות מים שבמרפסות שלהן תלויים ערסלים שיגרמו לכם לרחף בשלווה מעל האוקיינוס. הוילות נבדלות זו מזו בגודלן ובחלקן יש בריכה פרטית. גודלו של האי מאפשר מרחק בין הווילות ופרטיות מלאה לנופשים. בדומה למלון Bandos, גם כאן פונים, בנוסף לקהל המובן מאליו של זוגות בחופשה רומנטית, גם למשפחות עם ילדים. מועדון הילדים של המלון, שמתאים לגילאי 17-4, יאפשר להורים לתפוס שלווה או להתענג על טיפול בספא בזמן שהילדים נהנים ממסעדה משלהם, בריכה פרטית, חדר משחקים, מתקני שעשועים ומגוון הפעלות. במקום מסעדה שמגישה אוכל אסייתי וים תיכוני, בר טאפאס יפני, מסעדה ים תיכונית ובר-בריכה עם קוקטיילים טרופיים ומזון בריאות. כדי להוריד את הקלוריות תוכלו לשחות באחת משתי בריכות השחייה, להתאמן בחדר הכושר, לשחק טניס, לעסוק בספורט מים, לרכב על אופניים ולצאת לטיולים באיים השכנים.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

נוף מהאמבטיה ב-One & Only Reethi Rah

Meeru Island Resort: המון פעילויות ומחיר סביר
מלון Meeru ניחשב לאחד מאתרי הנופש הגדולים ביותר במלדיבים. יש בו כ-286 חדרים ווילות, והעובדה הזו מאפשרת לו לשמור על מחירים בהחלט סבירים ביחס למלונות האחרים במלדיבים. חדרי הגן הם הבסיסיים ביותר, אבל גם הם מרווחים מאוד וכוללים, ככל שאר החדרים, מיזוג אוויר, פטיו פרטי, מיניבר, טלוויזיה וכספת. יש גם וילות חוף שמשקיפות על הלגונה, וילות חוף עם ג'קוזי תחת כיפת השמיים, וילות הממוקמות על החוף בסמוך לקו המים, ושתי סוויטות ירח הדבש הממוקמות ממש מעל המים ומצוידות גם הן בג'קוזי תחת כיפת השמיים. כיאה למלון בסדר גודל כזה, המקום מציע שפע פעילויות למתארחים בו: מרכז צלילה; מרכז ספורט ימי בו ניתן לשכור ציוד ולקחת שיעורי קיאקים וגלישה; שתי בריכות שחייה, אחת מהן למבוגרים בלבד, מגרשי טניס, בדמינטון, כדורעף חופים ועוד. ניתן גם לשכור אופניים ולצאת לטיול ברחבי האי, שלו חופים ארוכים עם חול לבן ורך, הרבה צמחייה טרופית ולגונה יפהפייה עם אפשרויות שנירקול טובות. ניתן גם לצאת לסיורים מודרכים באיים שבסביבה וכן לסיורי צלילה ודיג. אמנם מדובר במלדיבים כך שחיי לילה תוססים אין פה, אבל גם בערב לא משעמם, עם תוכנית בידור שכוללת ערבי דיסקו, מופע ריקוד מסורתי, סרטים, תחרויות פינג פונג ועוד הפעלות. במלון יש ארבע מסעדות שמגישות אוכל מצוין ומגוון, ובית קפה. גם בספא הולכים על מגוון: יש שני מרכזי ספא, אחד מהם ממוקם ממש מעל המים, ובהם מבחר טיפולים. האי נמצא במרחק 55 דקות הפלגה בסירה מהירה ממאלה.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

הספא במלון Four Seasons Resort Maldives at Kuda Huraa

Four Seasons Resort Maldives: ים של פינוקים
רשת ארבע העונות ידועה במלונותיה שממוקמים במקומות אקזוטיים ומציעים פינוק ושירות באיכות גבוהה במיוחד. מלון ארבע העונות שבאי Kuda Huraa אינו יוצא מן הכלל ושומר על הרמה הגבוהה של הרשת. במלון היפהפה, המעוצב ככפר מלדיבי מסורתי, יש בונגלוס על החוף ווילות על המים. בכל הבונגלוס, שממוקמים על החוף הלבן, יש בריכת טבילה פרטית, מקלחת גן, וגם מערכת סטריאו, נגן די.וי.די וטלוויזיה במסך שטוח. בווילות על המים יש דק עץ עם פינת ישיבה, מדרגות שמובילות למים ומקלחת חיצונית, לצד חלונות ענק משקיפים ללגונה. הספא שוכן על אי משלו ומפליגים אליו בסירת עץ מסורתית. יש בו שבע בקתות עץ ממש על המים, בהן ניתנים הטיפולים. לכל בקתה גן פרטי עם אמבט טבילה ומקלחת תחת כיפת השמיים. יש גם בקתה ליוגה ולמדיטציה. במלון יש כמה מסעדות, שמציעות אוכל הודי, איטלקי, ופירות ים, לצד ברים בהם אפשר לשתות קוקטייל מול השקיעה. הבריכה היא כזו שהקצה שלה מתמזג עם הים, ויש גם חדר כושר משוכלל עם חלונות ענק שמשקיפים לים, פעילויות ספורט ימי ומרכז צלילה.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

חלונות ענק שמשקיפים ללגונה ב-Four Seasons

Baros Maldives: שמפניה לארוחת בוקר
מלון בארוס הוא אחד המלונות הכי רומנטיים ויוקרתיים באיים המלדיביים. המלון שוכן על אי קטן שסביבו שונית אלמוגים יפהפייה עם עולם תת ימי עשיר. הווילות פזורות על החוף או ממש מעל המים, וגם הפשוטות ביותר שבהן מעוצבות בהידור ובתחכום וכוללות את כל הפינוקים. רצפת טיק, מרפסת גדולה שמשקיפה לים עם מיטות שיזוף ופינות ישיבה, חדר רחצה מפואר, מקלחת חיצונית בתוך גן פרטי, מכונת אספרסו, מיני בר, מערכת קולנוע ביתי ואפילו תיק וכפכפים לים – על הכל חשבו כאן. וילות המים מצוידות בדק עץ גדול עם מיטות יום ופינת ישיבה, ומדרגות מהן אפשר לרדת היישר אל הים. במלון יש שלוש מסעדות גורמה משובחות וכמה ברים, אבל אפשר להזמין ארוחות גם לווילה וגם לפינות שונות ברחבי האי. אחד התענוגות האמיתיים של המקום הוא לשבת על דק העץ שבווילה, ולאכול ארוחת בוקר של פירות טרופיים שמלווה בשמפניה, מול הים. שמפניה היא גם המשקה בו יקבלו את פניכם במלון, לאחר השיט בן 25 הדקות משדה התעופה. אם תרצו לצאת מהחדר, מה שבכלל לא בטוח, תוכלו לשנרקל בריף האלמוגים שנמצא רק 30 מטר מהחוף, לצלול במועדון הצלילה המצוין שבמקום, ולצאת להפלגה ביאכטה הפרטית של המקום. הטיולים שמוצעים בבארוס כוללים שיט רומנטי בשקיעה, שיט לצפייה בדולפינים, טיול שנורקלינג, דיג ועוד. כדי לנוח אחרי כל אלה מומלץ לבלות בספא המוקפד של המקום, המוקף בצמחייה טרופית, ומציע מגוון עיסויים וטיפולי גוף.

 

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

הבריכה ההידרותרפית במלון Cocoa Island Resort

Cocoa Island Resort: אינטימי ורומנטי
האי עם השם הכה אקזוטי ומבטיח, גם מקיים, והמלון שבמקום הוא אחד מהטובים ביותר באיים המלדיביים. המלון ממוקם באי קטן ומתאים למי שמחפש חופשה רגועה ומפנקת. במלון יש רק 30 חדרים, מה שהופך אותו למאוד אינטימי ואידיאלי עבור זוגות בירח דבש. מכל החדרים והסוויטות, הנעימים והצבועים בצבעים בהירים, עם הרבה לבן, יש גישה ישירה למים. בחלקם יש מרפסת עץ עם מיטת יום באלינזית, באחרים חלונות גדולים שנמתחים מן הרצפה ועד התקרה ומכניסים את האוקיינוס לחדר, בחלק מהחדרים יש בנוסף לחדר רחצה מפנק גם מקלחת חיצונית, שאפשר לרחוץ בה מיד כשעולים במדרגות העץ שמובילות מהים לחדר. בנוסף לאלה, יש בכל החדרים טלוויזיה עם מסך שטוח, נגן די.וי.די, מיני-בר ואינטרנט מהיר למי שלא יכול להתנתק עד הסוף. מסעדת הגורמה של המלון מציעה אוכל משובח עם השפעות ים תיכוניות ואסיאתיות. בספא המפנק של המלון יש בריכה הידרותרפית מקורה (בנוסף לבריכה החיצונית של המלון שהקצה שלה מתמזג עם הים), חדר כושר, בקתת יוגה (עם הדרכה), שיעורי מדיטציה וכמה חדרי טיפולים עם מגוון טיפולים רחב והתמחות מיוחדת בטיפולי איורוודה. לכל אלה מתווספים שירות ומקצועי ותשומת לב לפרטים הקטנים. ניתן להגיע לאי בשיט שנמשך 40 דקות ממאלה.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

עוד על טיולים לאיים המלדיביים

ספארי צלילה באיים המלדיביים

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.