תפריט עמוד

ירח דבש – המלצות לטיולים

החתונה מאחוריכם ועכשיו אתם מחפשים יעד אטרקטיבי לירח דבש? כדאי שתכירו את האפשרויות שעל הפרק. החל מתאילנד והודו, דרך ניו יורק ועד הפיליפינים – הנה כמה הצעות עם מאפיינים שונים לחלוטין

בחירת יעד שמתאים לירח דבש היא משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, היעד צריך להתאים לתחומי העניין של בני הזוג ולמסגרת התקציב שעומדת לרשותם. שנית, חשוב שהטיול ביעד יתאים מבחינת תאריך ומזג אוויר. זו בדיוק הסיבה בגללה כדאי להכיר את ההבדלים בין סוגי הטיולים ולקחת בחשבון יתרונות וחסרונות של כל אפשרות.

סוג ראשון: בטן-גב בתאילנד
הסוג הראשון של היעדים שמתאימים לירח דבש הם אלו שמציעים חופשה נעימה, רגועה ונטולת הפרעות. חופשת בטן-גב מושלמת תוכלו להשיג באיים של תאילנד בין מאי לאוקטובר, כאשר בצד המזרחי של קוסמוי, קו טאו וקופאנגן ירוכז רוב הגשם בחודשים אוקטובר-ינואר.

עונת התיירות בתאילנד משפיעה על מחירי בתי המלון ועל הצפיפות במקומות המתוירים. קחו בחשבון את ההבדלים בין התאריכים והכניסו אותם למערכת השיקולים.


חוף בקראבי, תאילנד | צילומים: שאטרסטוק

סוג שני: טבע בהודו
הסוג השני של הטיול מתאים לבני זוג שאוהבים את הטבע. גם טיולים כאלה נערכים בדרך כלל במזרח הרחוק, ואפשר לשלב אותם עם מסלולי הליכה וטרקים לנקודות תצפית עוצרות נשימה. בניגוד לסברה הרווחת, הודו לא מיועדת רק לתרמילאים אחרי צבא וגם בני זוג יכולים ליהנות ממה שיש לה להציע.

מומלץ בעיקר לקחת בחשבון את היתרונות של צפון הודו ולהגיע עם ראש פתוח לחוויות חדשות. זה יעד קצת רחוק, אבל מצד שני סביר להניח שלא תהיה לכם בזמן הקרוב עוד הזמנות לבלות כל כך הרבה זמן עם בן או בת הזוג.

סוג שלישי: טיול אורבני בניו יורק
בני זוג שמעדיפים את האווירה האורבנית לא יוותרו על ירח דבש בארצות הברית. זהו סוג נפוץ ופופולארי מאוד של טיולים, כי הוא מבטיח מקסימום חוויות במינימום מאמץ. ניו יורק היא עיר שתמיד אפשר למצוא בה מה לעשות ואיפה לבלות.


ניו יורק מתאימה לאוהבי חופשות עירוניות

ניתן לישון בבית מלון יוקרתי ולצאת לטיול בשדרה החמישית, לחסוך בהוצאות עם אכסניה בברוקלין או להשתמש בשירותי AirBNB כדי להרגיש חלק מהתפוח הגדול. גם כאן מדובר על הוצאה יחסית גבוהה עבור ירח דבש, אבל עדיין זולה הרבה יותר ממה שתצטרכו לשלם על טיול דומה אחרי שיהיו לכם ילדים.

סוג רביעי: שילוב בין כל העולמות
יש גם בני זוג שרוצים ליהנות מכל העולמות ומעדיפים טיול שמשלב בין בטן-גב, טבע ואווירה אורבנית. את זה תמצאו ביעד כמו הפיליפינים ובטיול עם חוויות לכל החיים.


טרסות אורז בפיליפינים

טיול לפיליפינים נערך מול חופי דרום מזרח-אסיה ובמדינה שמורכבת מ-7,109 איים. הפיליפינים יחשפו אתכם לחופים לבנים אבל גם יעניקו הצצה להרי געש מרהיבים, טרסות אורז עצומות ופעילויות פנאי בחיק הטבע.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.