תפריט עמוד

פארקי המים הטובים בעולם

לגלוש בזווית אנכית ובמהירות מסחררת, לקפוץ בין גלים בבריכות עצומות ממדים, לטייל בחוף מלאכותי מוקף בצמחייה טרופית – אלו הם רק כמה מהתענוגות המחכים למבקרים בפארקי המים הטובים בעולם

במהלך טיול משפחתי אין כמו עצירה מרעננת בפארק מים. רוב פארקי המים הגדולים פתוחים לאורך כל השנה, בקיץ כיף לקפץ ולגלוש בבריכות חיצוניות, בחורף אפשר להשתעשע באזורים מקורים ומחוממים. ליקטנו כאן כמה מפארקי המים הטובים בעולם, שכל אחד מהם יכול להתאים לבילוי של כמה שעות ועד יום שלם.

Siam Park, טנריף
פארק בעיצוב תאילנדי באי טנריף, נחשב לאחד הטובים באירופה (ויש האומרים הטוב ביבשת). הפארק מתגאה בהיותו אקולוגי והמים שבו הם מי ים מותפלים. המתקן הפופולרי ביותר כאן הוא מגדל הכח (tower of power), מגלשה שקופה שנופלת מגובה של 27 מ' דרך אקווריום מלא בכרישים וטריגונים (סטיגריי).
איפה? Autopista TFE 1 Salida 28, Adeje, אתר אינטרנט

מגלשה מסחררת בפארק סיאם בטנריף, אחד הגדולים והטובים באירופה

Tropical Islands, קראוסניק, גרמניה
כ-60 ק"מ מדרום לברלין, במה שהיה פעם האנגר מטוסים ענקי והמבנה הגדול בעולם ללא עמודים תומכים, נמצא פארק מים מהמוצלחים באירופה. במבנה המקורה בכיפה ענקית תמצאו חופים, לגונות ויער טרופי, הזדמנות ליהנות מחופשה קיצית גם בעיצומו של החורף המושלג. יש כאן מגלשות מלהיבות, כמו מגלשת טורבו שהגולשים בה טסים במהירות של 70 קמ"ש, ואפשר אפילו לצאת למסע בכדור פורח מבלי לצאת מחוץ למבנה. במקום יש גם ספא גדול, מלון ומועדון לילה.
איפה? Krausnick, אתר אינטרנט

אקזוטיקה טרופית בלב אירופה, פארק האיים הטרופיים ליד ברלין

Area 47, אינסברוק, אוסטריה
המקום הזה, בחבל טירול היפהפה באוסטריה, שונה מהפארקים האחרים המוזכרים כאן, שכן הוא נמצא בלב הטבע, באגם אלפיני מוקף הרים, ויש בו שלל פעילויות מאתגרות כמו רפטינג, מסלול חבלים גבוה, קירות טיפוס, נדנדת ענק בגובה של 30 מ', מקפצות גבוהות, מגלשות ועוד. המקום פתוח בין אפריל לאוקטובר, תקופה שבה מזג האוויר מאפשר ליהנות מהאזור.
איפה? בפתח עמק Ötztalבחבל טירול, אתר אינטרנט

לגלוש לאגם בלב האלפים האוסטריים, אזור 47 בחבל טירול

World Waterpark, אדמונטון, קנדה
בתוך מרכז הקניות West Edmonton Mall נמצא פארק מים האוחז בכמה תארים, בהם פארק המים המקורה השני בגודלו בעולם, שבו נמצאת בריכת הגלים המקורה הגדולה בעולם. יש כאן 17 מגלשות ומתקנים מים, בהם מגדל שממנו אפשר לעשות בנג'י מעל בריכת הגלים.
איפה? 8882 170 Street, אתר אינטרנט

Aquatica, אורלנדו, פלורידה
בריכת גלים ענקית אחת לא הספיקה למתכנני פארק המים הזה באורלנדו, אז הם בנו שתיים, זו לצד זו. אבל זאת רק ההתחלה: האטרקציה הפופולרית ביותר כאן נקראת Dolphin Plunge – מגלשה שקופה שמובילה את הגולשים דרך אקווריום עם דולפינים. יש כאן גם חוף חולי, עם חול לבן ורך שהובא במיוחד לפארק המים וגן טרופי עצום, שבו יש יותר מ-60 אלף צמחים.
איפה? 5800 Water Play Way, אורלנדו, אתר אינטרנט

פארק אקווטיקה באורלנדו. יש כאן גם מגלשה שקופה שעוברת דרך בריכת דולפינים

Beach Park, פורטלזה, ברזיל
פארק המים הגדול באמריקה הלטינית נמצא בפורטלזה (Fortaleza), עיר נופש ברזילאית, שמציעה חופים נהדרים וחיי לילה תוססים. במתחם הענק נמצא פארק מים, כפר נופש וחוף יפה. האטרקציה הפופולרית ביותר כאן נקראת Insano, מגלשה שצונחת מגובה של 41 מ' והגולשים בה מגיעים למהירות מסחררת של יותר מ-100 קמ"ש. ואם זה לא מספיק להזניק את האדרנלין, יש פה גם מגלשה בצורת חצי צינור שבה גולשים באבוב בזווית כמעט אנכית. יש גם אזור המתאים לילדים צעירים, עם מגלשות המתאימות להם, מזרקות ותותחי מים.
איפה? Rua Porto das Dunas, אתר אינטרנט

ביץ' פארק, לגלוש ולהשתעשע בחוף ברזילאי קסום

Watercube Waterpark, בייג'ינג
במרכז ענפי ספורט המים, שנבנה לכבוד אולימפיאדת בייג'ינג ב-2008 ואשר שימש לתחרויות שחייה וקפיצה למים, נפתח כשנתיים לאחר האולימפיאדה פארק מים מקורה ומרשים במיוחד. זהו אחד מפארקי המים הגדולים באסיה והוא מושך אליו מבקרים רבים, תיירים ותושבי העיר. יש כאן כמה מגלשות שיגרמו לכם להחסיר פעימה, בהן אחת שמעיפה את הגולשים לתוך קערה ענקית ומגלשה שקופה שמאפשרת לראות את התפאורה היפהפייה הכוללת דגים, מדוזות ובועות אוויר במים, והכל תוך כדי גלישה מסחררת.
איפה? Tianchen East Road, Chaoyang District, אתר אינטרנט


ווטר קיוב, המרכז האולימפי הוסב לפארק מים מוצלח

Caribbean Bay, יונגין, קוריאה הדרומית
לצד בריכת גלים עצומת ממדים ומגלשות שיורדות בלופים אל המים, בפארק המים שנמצא מצפון לעיר יונגין (Yongin), בקוריאה הדרומית, תוכלו לטבול גם בבריכות של מי מעיינות חמים ואם אתם מרגישים עייפים אחרי יום שכולו מים, יש כאן חדרי מנוחה עם אוויר מטוהר ומיטות אשר אמורות לחדש את אנרגיה.
איפה? 310 Jeondae-ri

לקריאה נוספת:

פארקי שעשועים - עשרת הטובים בעולם 
פארקי שעשועים – עשרת הטובים בעולם
איפה נמצאת רכבת ההרים הכי גבוהה, באיזה פארק מתקיים המופע הכי מרשים ומה אפשר לעשות עם 25 מיליון קוביות לגו? עשרת פארקי השעשועים הכי כיפים בעולם

 

בריכות השחייה המדהימות בעולם 
בריכות השחייה המדהימות בעולם
חשבתם שמגלשות או בריכת גלים זה שיא הכיף? סימן שעוד לא שחיתם בלאס וגאס לצד כרישים אמיתיים ולא שטתם בסירת מפרש בתוך בריכה באתר נופש בצ'ילה. הנה כמה בריכות שוות במיוחד שכיף לשכשכך בהן בקיץ

 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.