תפריט עמוד

עשרת המרכיבים של חופשת סקי רומנטית

אין כמו חופשת סקי כדי לחזק את הזוגיות: פתיתי שלג, בקתות עץ חמימות, סאונות, מסעדות הרים - כל אלה גורמים ללב לפעום בחוזקה. הנה המלצות לדברים הכי רומנטיים שתוכלו לעשות באתרי הסקי הפופולריים של אירופה

חופשת סקי היא אחת החופשות הכי רומנטית שיש. פתיתי שלג, עצי אשוח, בקתות עץ חמימות, מרק בצל מוקרם, פסגות גבוהות מושלגות, סאונות ומסעדות הרים – כל אלה גורמים לפרפרים בבטן לשוב ולפרפר וללב – לפעום בחוזקה. אספנו עבורכם את כל הפרטים הכי קטנים ורומנטיים שמצאנו באתרי הסקי הפופולריים של אירופה.

נופים יפים: מרחב הגלישה Sella Ronda שבאיטליה יסנוור את עיניכם במראות הנוף החורפי היפים בתבל. מצוקי ענק משוננים ומחוספסים ניצבים ממש במרכזו וניתן להקיף אותם משני הכיוונים במסלול המעגלי היפה בעולם. מרחב הגלישה כולו כולל 1,233 ק"מ של מסלולים מחוברים, שנגלים בפניכם מחדש בכל פסגה. האיטלקים גם הצליחו בחוכמה רבה למשוך אליהם את השמש, עם יותר מ-80% ימי שמש בשנה, מה שמוסיף יופי ובהירות למה שיתגלה לפניכם בכל פנייה. זהו ה-מקום לשמר את הרומנטיקה, וכל מילה שתגידו מתחת לסלה, נצורה בסלע.

מלון מפנק: הקשמיר בואל טורנס הוא מלון דירות יוקרתי שנפתח בעיירת הסקי הסוערת של צרפת רק בחורף 2012. הוא מציע אירוח סקי-אין/סקי-אאוט מושלם ברמת 5 כוכבים, עם דירות מאובזרות ומעוצבות היטב בסגנון מודרני עתיר עץ, לצד בריכה מקורה, סאונות יבשות, לובי מפואר ומסעדה עם מרפסת פנורמית לנוף מרהיב.



מלון קשמיר בואל טורנס. אידיאלי לחופשה רומנטית

טבילה בספא: אחד המלונות היותר מפנקים שתפגשו באתרי הסקי מחכה לכם במאיירהופן, אוסטריה. זהו מלון ספא קלאסי, שהוקם עוד במאה ה-17 כחאן אירוח למטיילים שביקשו לחצות אתהאלפים. ה-NeuePost, מציע שפע של אפשרויות טבילה למתפנקים: סאונות ארומטיות, ג'קוזי ובריכה מחוממת, מיטות מים חמים, חדר קריסטלים להירגעות, משטחי אבנים חמות בתוך מים ומתקנים נוספים פורצי דרך.

טיפולים ומסאז'ים: אם כבר חופשה, ובמיוחד חופשת סקי בה השרירים עובדים כל יום וכל היום, כדאי ליהנות מנפלאות המסאז'ים לריכוך השרירים התפוסים. מלון Windsor באתר הסקי Spindleruv Mlyn בצ'כיה, ידוע בטיפוליו הטובים והמגוונים. מעסות תאילנדיות, שמתחלפות מדי כמה חודשים, דואגות להביא לכם את תאילנד היישר ללב השלג האירופי, יחד עם מקבץ אבנים חמות ושמן חם. הרקע ללחיצות בגב יהיה רחש המים הזורמים של הספא המפואר במלון, אותו תוכלו לראות דרך חלונות זכוכית חד כיווניים.

יציאה מהשגרה: לינה באיגלו באנדורה: בשביל החוויה, למען החיבור העצום לטבע ולבן או בת הזוג וגם לשם הגיוון, אם הגעתם לאנדורה ויש לכם קצת כסף מיותר, מומלץ בחום לבלות לילה אחד הרחק מאורות העיירה, במרומי האתר, בתוך איגלו אמיתי. תקבלו שני שקי שינה תרמיים, חלוקים ונעלי פרווה ליציאה חמימה מג'קוזי אלף הכוכבים בו תטבלו לנוכח דומיית ההר, ושתי כוסות סנגרייה חמה לקינוח. אין יותר רומנטי ומקורי מזה.


טבילה במרחצאות. דרך מצויינת לשחרר את השרירים התפוסים מהסקי

יין חם: בין אם תקראו לו גלוויין (Gluhwein), כמו שהאוסטרים עושים, או Vin Chaud בשמו הצרפתי, זהו ללא ספק אחד מהתענוגות המפנקים של האלפים. חמים, מתוק, שופע בריחות וטעמים מתוקים-חריפים, היין החם הוא המתכון הנפלא ביותר לחיי אהבה טובים. תוכלו לשבת על כל פסגה ולשתות אותו לרוויה, לפני הגלישה מטה.

ארוחות גורמה באווירה רומנטית: באתר הסקי פאסו טונלה (Passo Tonale) שבאיטליה, ביציאה מהעיירה לכיוון מדונה די קמפיליו, אך עדיין במרחק הליכה נעימה בסיומו של יום גלישה, ישנו מבצר עתיק יומין שהוסב למלון עם מסעדה, מסעדת לה מירנדולה (La Mirandola), יפה ויוקרתית שמגישה מנות טובות מטעמי האזור.

טיולי לילה בהרים: מדי כמה ערבים, בשעה 21:00, יוצא סיור לילי בדולומיטים בעיירת הסקי המתוקה פאסו טונלה (Passo Tonale). שמים פנס על הראש, אוחזים יד ביד ויוצאים להרגיש את נשימתו של ההר. השקיעות היפות והמאוחרות של פאסו על ההרים המשוננים כבר החליפו את כל הצבעים מצהוב עד סגול כהה וכעת רחשי הלילה והצינה החורפית נוגעות בכל.


עיירת הסקי ארק 1950. מזכירה את סרטי וולט דיסני

עיירות פנינה: ארק 1950, היפה מבין ארבע עיירות הפנינה השייכות למרחב הגלישה המצוין Paradiski – Les Arcs שבצרפת. ארק 1950 קרויה על שם רומה ונבנתה מהיסוד רק ב-2008 בסגנון בנייה נסיכי, שמזכיר את הסרטים של וולט דיסני. היא קטנה, מבודדת ומוקפת בעשרות פסגות ובמרחבים לבנים, אליהם תוכלו להגיע בגלישה ישירות מפתח המלון (Ski-in/ Ski-out). תמצאו בה בקתות עץ צבעוניות, עמודי תאורה צרפתיים קלאסיים, חנויות מתוקות ומסעדה צרפתית מצוינת, Brasserie, שמגישה מנות Pierrade אלגנטיות.

כרכרות של סינדרלה: עיירת הסקי אבוריאז (Avoriaz) שבצרפת היא עיירה נטולת רכבים. ברחובותיה המושלגים, עמוסי השלג, ניתן לגלוש, להסתובב עם סנושוז (Snowshoes) או לחפש נשף מקרי ולדהור אליו רכובים בכרכרת סוסים מסורתית, כלי התחבורה המקומי באבוריאז. הכרכרות מרופדות בפרוות ועיטורים וניתן לתפוס אותן בכל פינת רחוב.

____

הכותבת היא מנהלת תוכן בחברת תיירות הסקי SkiDeal

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.