תפריט עמוד

קו סמוי, תאילנד – חופשת ספא מהחלומות

האי התאילנדי קו סמוי מציע, בנוסף לחופים נפלאים, גם כמה מאתרי הספא הטובים בתאילנד. טבילה בבריכת סלע טבעית בלב היער, מסכת קוקוס באתר ספא יוקרתי, עיסוי תאילנדי על רצועת חוף פרטית - החיים הטובים גרסת קו סמוי

לתאילנד יצא שם, מוצדק למדי, של גן עדן לאוהבי החיים הטובים. כאן אפשר ליהנות מחופים יפהפיים, מלונות יוקרה מפנקים עם שירות שאין לו מתחרים, אוכל מצוין וטיפולי ספא מפנקים, והכל במחירים מצחיקים. בתאילנד לא צריך הרבה כסף כדי ליהנות מעיסוי תאילנדי טוב על החוף או מעיסוי רגליים מרגיע אחרי יום של כיתות רגליים בבנגקוק. אבל למה להסתפק במועט? בתאילנד נמצאים כמה מאתרי הספא הטובים בעולם, שמציעים לא רק טיפולים טובים עם שמות אקזוטיים אלא גם עיצוב חלומי שנועד לתת למטופלים את התחושה שהגיעו לגן עדן, והקפדה על הפרטים הקטנים, החל מהחיוך בו מתקבלים האורחים, דרך בחירת החומרים האירותיים ביותר ועד לפירות הטרופיים שמקבלים בסוף הטיפול.

האי קו סמוי, שפעם היה בתולי ולא נגוע והיום הוא אחד האיים המפותחים במדינה, הפך למללכת הספא של תאילנד. יש בו עשרות מלונות ספא יוקרתיים שנחשבים לטובים מסוגם בעולם, ומציעים חוויה כוללת של לינה, אוכל מצוין וטיפולים, וגם אתרי ספא יומיים, שבהם אפשר לבקר אם בחרתם ללון במקום אחר ולמרות זאת אתם רוצים להרגיש מלכים ליום אחד.

כמה הצעות לאתרי ספא מומלצים בקו סמוי:

מלונות ספא מומלצים

Kamalaya Wellness Sanctuary and Holistic Spa
מרכז ספא הוליסטי שמתמחה בחופשות ספא ובריאות שמתאימות למי שלא מסתפק בעיסוי מפנק (למרות שזו גם אפשרות). כאן מציעים מגוון עצום של טיפולים, ובהם לא רק עיסויים אלא גם דיקור סיני, הומאופתיה, וייעוץ נטורפותי,ויש גם שיעורי יוגה, אימוני כושר ועוד. במקום מציעים לאורחים חבילות מיוחדות שמבטיחות לחולל שינוי בחייהם, מחבילות ניקוי רעלים, דרך חבילות לאיזון והפחתת מתח ועד לחבילות שמתמקדות בהשגת המשקל אידיאלי או בשיפור איכות השינה. כל החבילות כוללות לינה, שלוש ארוחות ביום, עיסויים, טיפולים וייעוץ אישי. המיקום נהדר, על רצועת חוף יפהפייה בקו סמוי, מה שמהווה נקודת פתיחה מצוינת למי שרוצה להרגיע את הגוף והנפש.


חוף עם דקלים וערסלים במלון קמליה. נקודת פתיחה מצוינת למי שרוצה להרגיע את הגוף והנפש

היצע אפשרויות הלינה שעומד לרשות האורחים גדול וכולל מחדרים ששוכנים בראש גבעה ירוקה ומשקיפים לגן או לים, דרך ווילות ששוכנות ממש על החוף ועד לוילות מפוארות עם בריכה פרטית. רמת האבזור משתנה בהתאם לסוג החדר, אבל בכל החדרים יש מערכת סטריאו, מקרר ומיני בר, ולא פחות חשוב – מזרני יוגה. טלוויזיה, לעומת זאת, אין, כחלק מהניסיון להעניק סביבה רגועה וניתוק מחיי היום היום. בין טיפול לטיפול אפשר לרחוץ באחת משתי הבריכות, לבקר בגלריית האמנות או להתרווח עם ספר טוב בספרייה. הארוחות, כיאה למקום מהסוג הזה, מבוססות על מטבח בריא, עונתי ואורגני במידת האפשר, עם שפע של מנות צמחוניות (למרות שיש גם פירות ים, עוף וכבש למי שלא יכול בלי).
אתר אינטרנט


הכניסה לספא של פור סיזנס. כך נראית הדרך לגן עדן

Four Seasons Resort
את רשת ה-Four Seasons אין צורך להציג. מלונות היוקרה שלה פזורים ברחבי הגלובוס ומציעים תמיד מיקום נהדר, עיצוב מהסרטים, שירות שאין לו מתחרים ופעמים רבות גם ספא חלומי. ספא מוצלח במיוחד אפשר למצוא ב-Four Seasons Ko Samui, ששוכן על רצועת חוף יפהפייה ומוקף במטע דקלים. הוילות (במלון הזה אין חדרים סטנדטיים) כולן משקיפות למפרץ סיאם, מעוצבות בסגנון האופייני לדרום תאילנד עם ריהוט מעץ טיק, וכוללות אמבט יפהפה, דלתות זכוכית שמכניסות את הנוף לחדר ובריכת שחייה פרטית שנראית כמתמזגת עם הים.

הספא של המלון נראה כמו גן עדן קטן. הוא מוקף ביער הגשם ושביל העץ שמוביל אליו נראה כמו הדרך לגן עדן. חדרי הטיפולים הם למעשה מרפסות מקורות עם מיטות טיפולים בפנים ובחוץ, מקלחת ואמבטיה מתחת לכיפת השמיים וחדר אדים בפנים. לצד העיסויים והטיפולים שאפשר למצוא בכל ספא, מציעים פה כמה טיפולים ייחודיים, כמו טיפול לאוהבים, שנמשך שעתיים וחצי וכולל מסכת קוקוס, שאחריה עיסוי ייחודי שניתן על ידי שני מטפלים, שבמהלכו הגוף נמשך בשמן יסמין וילנג ילנג, וכולל עיסוי והנחת קריסטלים חמים על הצ'אקרות. הטיפול מסתיים באמבט זוגי של חלב קוקוס, שמן ילנג ילנג ועלי ורדים. יש גם טיפולים מיוחדים לנשים בהריון, ואפילו ילדים יכולים ליהנות מטיפולים שנתפרו במיוחד עבורם, כמו עיסוי בשמן קוקוס או טיפול פנים עדין. חלק מהטיפולים, כמו עיסוי תאילנדי או עיסוי כפות רגליים, ניתן לקבל על מיטת טיפולים שמנחת באזור שקט בחוף.
אתר אינטרנט


וילה עם בריכה פרטית בפור סיזנס

אתרי ספא יומיים

Tamarind Springs
אתר הספא תמרינד ספרינגס ששוכן בחוף המזרחי של קו סמוי נראה כמו גן עדן קטן, בשל מיקומו בלב יער טרופי, מוקף בעצי קוקוס, סלעי ענק, מפלי מים ובריכות סלעיות קסומות. לפני שמתחילים בטיפול, אפשר ליהנות מרחצה מענגת בבריכות הסלע הטבעיות, ואם אתם לבד מדובר באחת מהחוויות הרומנטיות ביותר שיש לקו סמוי להציע. יש גם חדר אדים ששוכן במערת סלע טבעית. מגוון העיסויים כולל עיסוי קלאסי בשמנים, עיסוי באבנים חמות וקרות, עיסוי לכפות הרגליים או לראש, עיסוי לגב, לשכמות ולכתפיים, וגם עיסוי יוגה תאילנדי, שכולל טלטול ונענוע עדין של הגוף ושחרור של השרירים. אחד מהטיפולים המוצלחים ביותר של המקום כולל את עטיפת הגוף בצמחי מרפא ולאחריה עיסוי תאילנדי. במקום אפשר ליהנות גם משיעורי יוגה בלב הטבע. מרבית המבקרים במקום מגיעים לבילוי יומי, אבל אפשר גם ללון בווילות שבמקום, ששוכנות בלב הטבע ומוקפות בגנים יפהפיים.
אתר אינטרנט


טבילה בבריכות הסלעים הטבעיות בתמרינד ספרינגס

Eranda Herbal Spa
אחד מאתרי הספא היומיים הטובים ביותר בקו סמוי. כמו בתמרינד, גם כאן יש דגש על הטבע שמסביב. הספא שוכן באזור הררי ומשקיף על הוף מרהיב של מפרץ תאילנד. מתחם הספא מוקף עצים וצמחייה טרופית, ויש בו בריכת טבילה ומערת אדים. בין לבין פזורות בקתות הטיפולים הפרטיות שמעוצבות בסגנון תאילנדי מסורתי, בכל אחת מהן שתי מיטות טיפולים, חדר אדים פרטי וג'קוזי, וחלונות גדולים שמכניסים את הנוף לחדר (אל דאגה, מי הפרטיות חשובה לו יכול להסיט וילונות). מגוון העיסווים והטיפולים גדול וכולל, בין היתר, עיסוי תאילנדי, עיסוי באבנים חמות, עיסוי ארומתי, עיסוי רפלקסולוגי לכפות הרגליים, עיסוי לנשים בהריון, עטיפות ומסכות לגוף, טיפולי פנים, וגם את העיסוי הייחודי של המקום שכולל טכניקות מהעיסוי התאילנדי יחד עם שימוש בשמנים ארומתיים.
אתר אינטרנט

Anantra Spa
אתר ספא יומי יוקרתי במיוחד, ששוכן בחוף בופוט בקו סמוי. אם באתרים אחרים שמים דגש על הקרבה לטבע, כאן, על אף שהטבע נוכח, הדגש הוא על העיצוב. הספא, שעוצב על ידי האדריכל ביל בנסלי, משתרע של שטח של כ-3,000 מ"ר, ומוקף בגנים יפים עם בריכות מים. חלק מחדרי הטיפולים מוקפים בקירות זכוכית, ויש בהם מיטות מיוחדות שמעליהן ראש גשם שמתיז על הגב זרמי מים מרעננים. במתחם הספא יש גם חדר אדים, חדר לתרפיה בצבע ואמבטיות מיוחדות שפזורות ברחבי הגנים למי שמעדיף לטבול בחוץ. הטיפולים כוללים שמות אקזוטיים ומבטיחים כמו "מסע לסיאם" (205 דקות שכוללות טיפול מיוחד לכפות הרגליים, טיפול אדים עם צמחים מקומיים, פילינג קוקוס ועיסוי תאילנד מלאכותי, ומקלחות מרעננות בין שלבי הטיפול השונים). אפשר ליהנות גם מעיסוי באלינזי, עיסוי רקמות עמוק, טיפולי פנים ואמבט חלב או אמבט עם עשבי מרפא אוריינטליים.
אתר אינטרנט

שוק בעלי החיים בבנגקוק

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.