תפריט עמוד

ליטל פאלם איילנד – תכנית ההתנתקות בפלורידה

על אי פרטי ליד פלורידה נמצא מלון שעונה על כל הפנטזיות של חופשה מושלמת: בקתות עץ פסטורליות, רצועת חוף יפהפייה, ספא נהדר ואוכל מצוין. וכדי להבטיח התנתקות מוחלטת, אין כאן טלוויזיה, אינטרנט או טלפונים

מי מאיתנו לא מפנטז על חופשה קסומה בבורה בורה או באחד האיים הנפלאים האחרים שבדרום האוקיינוס השקט? או בגרסה אחרת – חופשה על אי פרטי מנותק לגמרי מלחצי החיים. ליטל פאלם איילנד (Little Palm Island) יעזור לכם להגשים את שתי הפנטזיות הללו גם יחד, וכל זה מבלי שתצטרכו להרחיק לקצות תבל או להתיידד עם מיליארדר בעל אי פרטי. האי הקטנטן נמצא במרחק לא רב מחופי פלורידה, והשיט אליו כלול במחיר החופשה.


אחד מחדרי האירוח. פשטות מכוונת וחיבור אל הטבע

ליטל פאלם איילנד ("אי הדקלים הקטן") הוא חלק מהפלורידה קיז, והוא נראה כמו התגשמות הפנטזייה על אי טרופי: יש בו דקלים מלוא העין שביניהם תלויים ערסלים, צמחייה טרופית סבוכה, רצועה של חול לבן ורך וים צלול בצבע טורקיז עם שוניות אלמוגים ודגים בשלל צבעים. באי אין כבישים או מכוניות, והדרך היחידה להגיע אליו היא בסירה או במטוס ימי. תושביו הקבועים היחידים הם צבאים, שמשוטטים באופן חופשי בין הנופשים. הצבאים הם הסיבה לכך שאסור להכניס חיות מחמד לאי, והרצון לשמור על אווירה שלווה ורומנטית אחראי לאיסור על לינה של ילדים מתחת גיל 16.


הדיירים הקבועים היחידים באי הם צבאים, שמשוטטים בחופשיות בשטח המלון

ברחבי האי פזורות שלושים בקתות המעוצבות בסגנון מסורתי, עם גגות מקש, ריהוט מעץ טיק ומאווררי תקרה. בבקתות יש כל מה שצריך לרגיעה מוחלטת: מקלחת במבוק במרפסת, אמבטיה שניצבת בחלל החדר, מיטת אפיריון עם כילה ומרפסת עם נוף לאוקיינוס. וכדי להבטיח התנתקות מוחלטת מלחצי היום-יום, בכל שטח המלון, כולל בבקתות, אין טלוויזיות, טלפונים או אינטרנט אלחוטי. לכאן באים כדי לשכוח מהכל, לא כדי לבדוק מה מתרחש במזרח התיכון או מה מצב הבורסה בניו יורק.


נוף מהמרפסת. כל מה שצריך כדי להבטיח ניתוק מושלם

ככל שרמת הבקתות עולה, כך גם רמת האבזור והפינוקים. הבקתות המפוארות ביותר, שמכונות Island Grand Suite, הן בקתות רחבות ידיים שבעיצובן ניכרות נגיעות של הקולוניאליזם הבריטי: תריסי עץ, נברשות קריסטל, רצפת צפחה, ג'קוזי במרפסת, ושני חדרי רחצה מפנקים במיוחד, עם דלתות זכוכית שמכניסות את נופי האוקיינוס פנימה.

כל אורח המגיע לאי מתקבל בקוקטייל, ומי שחושק בקבלת פנים מפוארת יותר, יכול לבחור מתוך מגוון פינוקים (בתשלום נוסף, כמובן) – שמפניה איכותית, תותים בשוקולד, אמבט מלא בעלי כותרת ריחניים, שביל של עלי ורדים מהכניסה לחדר למיטה ואפילו מכתבי אהבה שצוות המלון מכין עבור הזוג המאוהב.


ארוחה על המים. מנות גורמה באווירה רומנטית להפליא

לא קל להתנתק מהחדר בליטל פאלם איילנד, אבל כשיוצאים מתגלה עולם ומלואו. אורחי המלון יכולים להתנסות בשלל פעילויות – מדיג במים עמוקים, דרך שנירקול או צלילת סקובה ועד לשיעורי גלישה ושיט. אפשר גם לטוס בהליקופטר או במטוס ימי מעל האיים באזור, לצנוח צניחה חופשית, לשחות עם דולפינים ולהצטרף לטיולים אקולוגיים באזור.

כראוי למלון ברמה גבוהה, יש בו ספא חלומי שמעוצב בסגנון טרופי, בו אפשר להירגע אחרי יום גדוש בהרפתקאות. הספא מציע פינוקים נפלאים כמו טבילה באמבט פרחים, התפרקדות על מיטה כשמלמעלה מותזים סילוני מים, וטיפולים כמו עיסוי באלינזי, עיסוי במיטת טיפולים שמונחת בתוך הים, עטיפת חלב ודבש ועוד.


חלק מטיפולי הספא נעשים ממש בתוך המים, לתוספת רגיעה

ואחרי יום מלא פעילויות ועיסוי מרגיע בספא, צריך לדאוג גם להשביע את הרעב. מסעדת המלון נמצאת במרפסת מקורה מעל האוקיינוס (יש גם שולחנות על החוף למי שמעדיף להאזין להמיית הגלים) והמטבח עטור השבחים, שמתמחה במאכלי ים, נחשב לאחד הטובים בארצות הברית. אם אתם מעדיפים ארוחה קלה באווירה אינטימית יותר, תוכלו להזמין את המטוס הימי של המלון שייקח אתכם לחוף מבודד לגמרי, שם תיהנו מסלסלת פיקניק משודרגת הכוללת גבינות בוטיק, פירות טרופיים, חמאת כמהין וממרחים נוספים, וכמובן שמפניה – אידיאלי להרמת כוסית מול הנוף הנהדר.


ליטל פאלם איילנד. אי פרטי עם מחירים בהתאם

כצפוי, התענוג הזה לא זול. בשיא העונה, בקתה תעלה לכם בסביבות 2,500 דולר ללילה, והמחיר הזה בהחלט לא כולל הכל: לעיסוי זוגי תתבקשו להוסיף 1,000 דולר, ופיקניק רומנטי בחוף מבודד שאליו מגיעים במטוס ימי יוסיף עוד 3,000 דולר לחשבון. אבל אם כסף ממש לא מהווה בעיה, אפשר בתיאום מראש, לשכור את כל האי לשלושה או לשבעה לילות בסכום שמתחיל ב-250,000 דולר ומעפיל עד חצי מיליון דולר.
אתר המלון

לאן נעלמו הכוכבים?

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.