תפריט עמוד

במצפה רמון נהנים בשנים האחרונות מפריחה תיירותית. לא מעט צימרים נפתחו בעיירה, ולצידם אפשרויות לינה נוספות, כמו מלון בוטיק, מלונית לרוכבי אופניים וגם מלון בראשית, שמהר מאוד מיצב את עצמו כאחד המלונות הטובים בארץ. לצד אלה, גם מי שמעוניין בקמפינג או בחושה לא יתאכזב, ומקומות וותיקים כמו סוכה במדבר ממשיכים למשוך אורחים רבים. הנה כמה מקומות לינה מומלצים במצפה רמון:

להשוואת מחירי מלונות ולינה במצפה רמון >>

להתחבר לנופי המדבר: סוכה במדבר

מתחם סוכה במדבר מתאים למי שהשקט והקרבה הבלתי אמצעית לנוף חשובים לו יותר מפינוקים. המתחם, שהוקם לפני יותר מעשרים שנה, נמצא כשבעה קילומטרים ממצפה רמון בגובה של 900 מטר. בלב המדבר, בוואדי ועל הגבעות מסביב פזורות שמונה סוכות אירוח, שכולן מחופות בכפות תמרים ומתמזגות היטב בנוף. בכל סוכה יש מיטות נוחות, תאורה סולרית, כד חרס גדול למים, כיריים להכנת שתייה חמה, תנור לחימום ועוד. יש גם סוכה מרכזית שבה מוגשות ארוחות צמחוניות. השמירה על הסביבה חרוטה על דגלו של המקום, שבו החשמל מופק מאנרגיה סולרית ומי השירותים עוברים תהליך של מחזור. התנאים במקום מעט סגפניים, אבל השקט, הנוף ותחושת הריחוק מהציוויליזציה ממלאים את המצברים והופכים את השהייה כאן לחוויה ייחודית ומומלצת.
טלפון: 08-6586280

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


סוכה במדבר. שקט, נוף וריחוק מהציוויליזציה

על קו הנוף: בית במדבר
מתחם האירוח בית במדבר כשמו כן הוא: צימרים נעימים וביתיים הממוקמים בבית דו קומתי בשכונת מגורים, אל מול נוף מדברי. מצד אחד אתם לא מנותקים מהנוחות של העיר, ומנגד – המדבר נמצא ממש ממול, קסום ומהפנט. במקום יש חמש יחידות זוגיות המעוצבות בקווים נקיים ובצבעים טבעיים. כל יחידה מכילה חדר שינה, סלון ומטבחון מאובזר. בגינה, בין צמחי מדבר ותבלינים, יש הוט טאב עם מים חמימים שמתאימים לטבילה גם בלילות החורף הקרים ופינות ישיבה עם נוף שמשכיח את לחצי החיים ועושה חשק להישאר לנצח. כדי להשלים את תחושת הרוגע, אפשר להזמין לחדר עיסויים וטיפולים מסוגים שונים.
כתובת: עין שביב 70, מצפה רמון
טלפון: 052-3229496

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


פינת ישיבה בבית במדבר. להרגיש בבית, לנשום את המדבר

לישון עם החיות: חוות האלפקות
חוות האלפקות מתאימה מאוד ללינה משפחתית, במיוחד אם הילדים שלכם מוכנים לוותר על בריכה ומועדון ילדים בשביל קרבה בלתי אמצעית לבעלי חיים. בחוות האלפקות יש עדר של אלפקות ולאמות וגם סוסים, חמורים, עזים ועוד. אחרי שכל המבקרים הולכים משתרר בחווה שקט והיא עומדת כולה לרשות האורחים שנשארים לישון. אלה יכולים ליהנות מטיול ערב רגוע בחווה, להשקיף על האלפקות ממרפסת החדר ולהצטרף לעובדי החווה שמאכילים את החיות השכם בבוקר ולפני השקיעה. חמש יחידות האירוח שבמקום פשוטות אך משתלבות היטב בנוף המדברי. הצימרים נבדלים ביניהם בגודל (יש צימרים לזוגות, למשפחות קטנות ולמשפחות גדולות), אבל בכולם יש פינת ישיבה, פינת אוכל, מטבחון מצויד וגם מרפסת מוצלת עם ערסל. בנוסף לביקור בחווה, אורחי הצימרים יכולים ליהנות מפעילויות שפתוחות רק להם, כמו מפגשי יוגה ופיקניק לאמה – יציאה לשטח עם ארוחת פיקניק ולאמה צמודה שסוחבת את הצידנית על גבה.

טלפון: 08-6588047, 052-8977011

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

לילה בחווה: חוות כרמי הר הנגב
חוות כרמי הר הנגב שוכנת כשלושה קילומטרים מצפון למצפה רמון, על דרך היין הנבטית. בחווה יש מטע זיתים, בוסתן פירות אורגניים, פינת חי וגם מגוון אפשרויות לינה – צימרים משפחתיים, צימר זוגי מבודד, אוהל אירוח לקבוצות ואתר קמפינג. הצימרים המשפחתיים מתאימים לזוג ושלושה ילדים ויש בהם מטבח מאובזר, טלוויזיה בלוויין וגם פינוקין קטנים כמו יין ושוקולדים. הצימר הזוגי מאובזר באופן דומה ושוכן במיקום מבודד מול מטע הזיתים. אורחי הצימרים נהנים מארוחת בוקר כפרית. אוהל האירוח המחומם מעוצב בסגנון מרוקאי ומתאים במיוחד לקבוצות. אתר הקמפינג מסודר ויש בו שירותים ומקלחות צמודים, כיור לשטיפת כלים, שולחנות וכסאות. בנוסף לאטרקציות הרבות של מצפה רמון, יש פעילויות רבות בהן ניתן לעסוק בחווה: רכיבה על אופניים אותם ניתן לשכור במקום, רכיבה על סוסים, משחק חץ וקשת, האכלת וליטוף החיות בפינת החי ורחצה בבריכה הקטנה שבמקום.

טלפון: 050-8725233, 050-8725244

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


החדר המשותף ב-I-Bike, לשיחות עם חברים לפני או אחרי טיול האופניים

לרוכבי אופניים: I-Bike
מצפה רמון הפכה בשנים האחרונות לגן עדן לרוכבי אופניים, שנהנים ממבחר המסלולים העצום באזור. מקומות לינה רבים באזור דואגים לרוכבי האופניים אבל ב-I-bike מגדילים לעשות. זהו מלון שמוקדש במיוחד לרוכבי האופניים (למרות שגם מי שאינו רוכב יתקבל בשמחה ובאהבה – הכנסת האורחים היא הצד החזק של המקום). את המלון הקימו מנחם ואביבה שרייבר, שרכבו שנים רבות בארץ ובחו"ל ורצו להקים מקום שייענה על הצרכים של רוכבי האופניים. מהמלון יוצאים טיולי אופניים בכל הרמות. ניתן לשכור במקום עם אופניים או להגיע עם אופניים מהבית, ובמקום שמחים לעזור עם כל הלוגיסטיקה, כולל הקפצה ואיסוף מהמכתש, מידע על טיולים ומסלולים באזור, ארוחות בשטח ועוד.
במלון, שמרגיש כמו בית גדול וחמים, יש שבעה חדרים בסך הכל – ארבעה חדרי אירוח זוגיים ושלוש סוויטות משפחתיות. הוא מתאים במיוחד לקבוצות גדולות, שיכולות ליהנות מהמרחבים המשותפים, שכוללים פינות זולה עם משחקים וספרים, חצר מטופחת עם עמדות מנגל ומגרש פטאנק, וגם חדר אוכל בו מוגשת ארוחת בוקר נפלאות. במקום פועל בית קפה שבו מוגשות ארוחות קלות ובו מציעים למכירה אביזרים לרוכבים.

כתובת: הר ארדון 4, מצפה רמון
טלפון: 08-6539393, 052-4367878, 052-3611115

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


הבריכה במלון פונדק רמון

חופשה פעילה: פונדק רמון
מלון פונדק רמון היה במשך שנים המלון היחיד במצפה רמון, והוא נחשב עד היום לאחת מאפשרויות הלינה הטובות בסביבה, בעיקר למשפחות. חזית המלון לא מרשימה – הוא שוכן בשני בנייני שיכון שעברו הסבה, אבל פנים המלון נעים ומזמין. במלון יש שלושה סוגי חדרים – דירות סטודיו, מיני סוויטות וסוויטות, כאשר האחרונות מרווחות במיוחד וכוללות שני חדרי שינה, סלון ומטבח מצויד. המלון משמש בעיקר כבסיס נוח לפעילויות רבות באזור – טיולים רגליים, טיולי ג'יפים, רכיבה על אופניים, סנפלינג, רכיבה על גמלים ועוד. בתום יום גדוש בפעילות אפשר לחזור למלון, לשחות בבריכה המקורה והמחוממת, להזיע בסאונה , להתחמם מול האח בלובי וליהנות מעיסוי משחרר שרירים.

כתובת: עין עקב 1, מצפה רמון
טלפון: 1-800-800-808

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

נגיעות צרפתיות במדבר: שה אוז'ן
מלון שה אוז'ן הוא אחת ההפתעות הגדולות של מצפה רמון. זהו מלון בוטיק יוקרתי שהוקם על ידי שלושה חברים יהודים מצרפת – ארנו רודריג, ז'יל אמויאל וטיירי אבימלך – שהתאהבו באזור. המלון הוקם כמחווה לאביו של ז'יל, שעל ערש דווי ביקש מבנו להשקיע בישראל. כך הגיעו השלושה למצפה רמון ופתחו את המלון המקסים הזה, ששוכן במיקום מפתיע באזור התעשייה של מצפה רמון. במלון שש סוויטות, שתיים מהן מתאימות למשפחות והשאר לזוגות. העיצוב של החדרים מוקפד והם מאובזרים היטב בכל הדרוש לחופשה מפנקת – ממכונת אספרסו, דרך טלוויזיה עם מסך שטוח ומבחר סרטים ועד לג'קוזי זוגי במרפסת. במקום פועל מסעדת שה אוז'ן, שהיא אחת המסעדות הטובות ביותר באזור ואולי בדרום כולו. המסעדה מגישה תפריט צרפתי, שכולל מנות כמו ביצה עלומה על פולנטה עם נגיעות כמהין ופילה דג ברמונדי צרוב על קרם כרובית ופורטובלו.

כתובת: הר ארדון 8, מצפה רמון
טלפון: 08-6539595


הבריכה של מלון בראשית כמו נשפכת אל תוך המכתש | צילום: אסף פינצ'וק

החיים הטובים: מלון בראשית
מאז נפתח מלון בראשית הוא הפך, תוך תקופה קצרה, לאחד מהמלונות הטובים והיוקרתיים בארץ. גם בעולם זוכה המלון לתשואות, והוא אף נבחר על ידי המגזין האמריקאי טרוולר לאחד משישים המלונות הטובים בעולם. יש לא מעט סיבות לבחירה הזו. הראשונה שבהן היא הנוף. המלון שוכן על סיפו של מכתש רמון, ונופי המכתש והמדבר נשקפים מכל פינה. המבנים הדו-קומתיים של המלון משתלבים היטב בנופי המדבר. אין בו גינות מטופחות ומדשאות רחבות, אבל יש סיכוי לא רע לפגוש יעלים בדרך לארוחת הבוקר. ההתניידות ברחבי המלון חדרי המלון מעוצבים בטוב טעם ומאובזרים בטלוויזיה עם מסך ענק ושטוח, מכונת אספרסו, חלוקי רחצה ועוד פינוקים. לחלקם גינה פרטית, לאחרים מרפסת ויש גם כאלה עם בריכתה פרטית. החדרים המומלצים ביותר הם אלה שפונים למכתש, מהם נשקף נוף עוצר נשימה. בנוסף לנוף הנפלא ולחדרים המפנקים יש לא מעט סיבות נוספות להגיע למלון, ובהן האוכל המעולה, הספא המצוין, מועדון הילדים, השירות האדיב ובריכת השחייה היפהפייה שנראה שמימיה נשפכים אל המכתש.
טלפון: 1-800-800-808, 08-6598000

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות ממצפה רמון

מטר המטאורים הגדול – המדריך המלא
מטר המטאורים הגדול – המדריך המלא

שאו עיניים לשמיים והכינו את המשאלות: בלילות הקרובים מגיע מטר המטאורים הגדול לשיאו  -  מהיכן נוכל לראות הכי הרבה "כוכבים נופלים"? במה כדאי להצטייד? מה מומלץ לשלב בבוקר שאחרי באזור ומה לא כדאי להחמיץ, וגם: איך תצליחו לצלם ...

מצפה רמון והמכתש: מסלולי טיול משפחתיים
מצפה רמון והמכתש: מסלולי טיול משפחתיים

הצעה לשלושה מסלולי טיול המתאימים למשפחות בנופים המהפנטים של מכתש רמון. אם תגיעו בסוף החורף, בנוסף לנופי המדבר הייחודיים תוכלו ליהנות גם משפע של מים ופריחה יפה. ואחרי יום טיולים חווייתי, אין כמו לילה במקום נעים ונוח, הממוקם ...

אוגוסט בהר הנגב: כוכבים נופלים במדבר
אוגוסט בהר הנגב: כוכבים נופלים במדבר

אוגוסט בנגב? הכי כן! הלילות קרירים ויבשים, בשמיים החשוכים נוצצים אינספור כוכבים ומטר המטאורים ("כוכבים נופלים") מרגש בכל פעם מחדש. יצאנו למדבר להכיר כמה מקומות חדשים ולחזור למקומות אהובים