תפריט עמוד

מסעדות בראש פינה

ראש פינה מציעה מגוון גדול של מסעדות – ממקומות שכדאי לעצור בהם לארוחה קלה על אם הדרך ועד למסעדות רומנטיות שממוקמות בבתי אבן עתיקים באתר השחזור. הנה כמה מסעדות מומלצות

ראש פינה, המושבה הקסומה שהפכה לפנינה תיירותית, מציעה מגוון רחב של מסעדות, ובסופי שבוע, כשהמקום הומה במבקרים, קשה למצוא מקום פנוי במסעדות המקומיות. כמו בכל מקום, גם כאן יש לא מעט מלכודות תיירים, אבל יש גם לא מעט מסעדות ששווה להגיע אליהן, אם בשביל האוכל ואם בשביל האווירה. כדי להקל עליכם בבחירה, אספנו כמה מסעדות מוצלחות בראש פינה.

שוקולטה

במבנה אבן מקסים בלב אתר השחזור של ראש פינה שוכן המקום המתוק הזה שעונה לשם שוקולטה. יש כאן מנות שאפשר למצוא בכל בית קפה, כמו ארוחות בוקר, סלטים, פסטות וכריכים, אבל גולת הכותרת של המקום היא השוקולד. יש כאן מגוון עוגות, רבות מהן על טהרת השוקולד, משקאות שוקולד במגוון טעמים, מרקי שוקולד חמים וקרים וגם פרלינים שמיוצרים במקום וניתן לאכול במקום או לקחת הביתה. גן עדן לאוהבי המתוק. העיצוב יפה וייחודי והאווירה רומנטית.
כתובת: אתר השחזור, ראש פינה
טלפון: 04-68602190
אתר אינטרנט

אחוזת שולמית

אחוזת שולמית היא מקום אידיאלי לסעודה רומנטית אחרי טיול במושבה. המסעדה שוכנת במבנה אבן היסטורי והתברכה בנוף יפה לחרמון ולעמק החולה, בעיצוב אלגנטי ומוקפד ובמטבח גורמה צרפתי שנדיר למצוא שכמותו באזור. בתפריט יש מנות קלאסיות מהמטבח הצרפתי עם התמחות מיוחדת בבשרים מעושנים. מרק ערמונים; כבד עוף בפטריות, בצל ויין, מדליוני פילה בקר, אומצת אנטריקוט, שרימפס ברוטב חמאה, שום ויין לבן ופורל מעושן. לקינוח אפשר להתענג על טארט טאטין או קרם ברולה. אם האוכל הכבד יהפוך אתכם למנומנמים תוכלו להישאר לישון במלון הבוטיק הצמוד.
כתובת: דוד שו"ב 34, ראש פינה
טלפון: 04-6931485, 04-6931494
אתר אינטרנט


אחוזת שולמית. עיצוב מוקפד ומטבח גורמה צרפתי | צילום: אן וסרמן

גינת המטבח

גינת המטבח היא בית קפה מיוחד מאוד שכדי ליהנות מקסמיו ומארוחות הבוקר הנפלאות שלו צריך להקפיד ולהגיע למקום ביום שישי בבוקר, שכן בשאר ימות השבוע המקום סגור. בית הקפה פועל בחצר ביתם של אמירה ומארק רובין, ושם גם גדל עדר העיזים שמהחלב שלו מגבנים בני הזוג גבינות נהדרות שמככבות בארוחה, ושם נמצא לול התרנגולות ממנו אוספים ביצים טריות לארוחת הבוקר. לצד הגבינות והביצים הארוחה כוללת מאפים מופלאים כמו לחמי שיפון, כוסמין וחיטה מלאה, קרואסונים, וכיסונים ממולאים; סלט ירוק, קיש, קרקרים, ריבות, ממרחים וקינוחים נהדרים. אפשר גם להצטייד הלחמים וגבינות במקום ולקחת הביתה או לצאת לפיקניק בגינת הברון הסמוכה. האווירה הכפרית והרגועה והאוכל המצוין הם דרך מצינת לפתוח את סוף השבוע.
כתובת: דרך הבוסתנים 18, ראש פינה
טלפון: 04-6936263

ג'עוני

נסגרה (המקום בשיפוץ לקראת פתיחה כמסעדה אחרת)

דוריס קצבים

מסעדת דוריס קצבים, ששוכנת בתחנת דלק בכניסה לראש פינה, היא מקדש לאוהבי הבשרים. לכאן לא באים בשביל אווירה מיוחדת או עיצוב יוצא דופן (אלא אם כן מקרר עמוס בנתחי בשר זה הטעם שלכם). הסיבה העיקרית להגיע לכאן היא הבשר, וכאן בהחלט יודעים לעשות אותו. הבשר מגיע מעדרי הבקר של רמת הגולן, ומטופל באטליז הצמוד למסעדה. בתפריט: נקניקיות מרגז וצ'וריסוס, קבב טלה, המבורגר, שניצל עגל חלב וכמובן סטייקים מכל הסוגים: אנטריקוט, פילה, טי-בון, ראמפ ופורטר האוס. המנות מלוות במזטים טובים. לאוכל הטוב יש להוסיף את השירות המצוין והאווירה הטובה שהופכים את המקום לפופולרי.
כתובת: כביש ראשי, מתחם תחנת הדלק, ראש פינה
טלפון: 04-6801313
אתר אינטרנט

המרפסת בשירי ביסטרו. נוף מרהיב של עמק החולה | צילום: רון קדמי
שירי ביסטרו

במתחם הצימרים היפה "פינה בראש" פתחה שירי, בתם של הבעלים, מסעדת שף הנקראת על שמה. המיקום מושלם: רחבת אבן גדולה ומוצלת שמשקיפה על נוף של עמק החולה והגולן, שקלישאות כמו "עוצר נשימה" בהחלט הולמות אותו (לימים קרים יש גם מרפסת סגורה עם חלונות לאותו הנוף). התפריט משלב בישול צרפתי עם טעמים וחומרי גלם מקומיים. צמחוניים יחגגו כאן: סוף סוף אפשר לאכול טוב, ולא להסתפק בסלט ירקות או פשטידה. בין המנות הראשונות אפשר למצוא דבלים ממולאות בגבינת צאן, פטריות פורטבלו, אספרגוס וערמונים ברוטב שמנת, וקרפצ'יו סלק; לעיקריות יש אפשרות לבחור בין כמה מנות פסטה מעניינות (פסטה פפרדלה ברוטב עגבניות וחזה אווז מעושן, ניוקי בטטה בקרם שמנת וערמונים, פטוצ'יני פירות ים ועוד), דג שלם המוגש על מצע של בורגול ועדשים, אנטרקוט ברוטב ג'ינג'ר, חזה אווז מעושן ועוד. תפריט היינות הרחב מתמקד ביינות ישראלים מהגליל והגולן.
כתובת: רחוב החלוצים 8, ראש פינה
טלפון: 04-6936582
אתר אינטרנט


המבורגר של עמבורגר. הבשר נטחן במקום

עמבורגר

מסעדה נוספת שתשמח את חובבי הבשרים היא עמבורגר, שבה מתמחים בהמבורגרים במגוון גדלים ועם מגוון תוספות. המחירים הוגנים, והתמורה שמתקבלת היא מצוינת – קציצות טחונות במקום, עסיסיות וטעימות להפליא. בנוסף להמבורגרים יש במקום תפריט נרחב של פסטות, נודלס, ומגוון עיקריות נוספות כמו פירות ים במגוון צורות הגשה, שניצלים ופרגיות. אידיאלי לארוחה משפחתית או לערב של המבורגר ובירה עם חברים.
כתובת: סנטר הגליל, ראש פינה
טלפון: 04-6801592

בבית של רפא

נסגר

 

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מגליל עליון ועמק החולה

צפת לקראת פסטיבל הכלייזמרים: יופי של סודות
צפת לקראת פסטיבל הכלייזמרים: יופי של סודות

הסמטאות של צפת מתמלאות בימים אלה בנגנים חדשים וותיקים, נגנים אשר גומעים קילומטרים רבים בסמטאות העיר ועושים שמח. אולם פסטיבל הכלייזמרים, לדברי המדריך, "הוא לא רק קשור לנגינה. יש בו מסר של פשטות. כולנו מוזמנים להגיע, לפשוט מעלינו ...

מהמולת "מחניודה" לאירוח אינטימי בראש פינה
מהמולת "מחניודה" לאירוח אינטימי בראש פינה

סמטה מוצלת מובילה אל הבית המוקף בבוסתן המשתלב בגינת ירק ועשבי תיבול שהשף קוטף ומלקט מהם היישר למטבח. נוף פנורמי גלילי והחרמון באופק. בבית שני חדרי אוכל מרווחים. החללים והקירות משמשים רקע לאוסף חפצי אמנות וטעם משובח. השף ...

מבוא לנדודים 48: מערות ברכס פקיעין
מבוא לנדודים 48: מערות ברכס פקיעין

"בעיצומו של קיץ, בחום יולי אוגוסט עליתי מהגליל התחתון אל הגליל העליון. הובלתי את הקרוואן בכביש הצר המטפס דרך הכפר ראמה, חלפתי על פני בית ג'אן וחרשים, ונכנסתי אל פקיעין". רונן רז חונה בגליל העליון, מכיר שכנים יהודים ...