תפריט עמוד

טיול נשים לנפאל

לבקר בכפר נפאלי מרוחק, בגובה 2,300 מטר בהימאליה, להכיר את הנשים והאנשים, לצאת לטרקים קצרים, והעיקר להיות ולחוות. חוויה מעשירה, יוצאת דופן וייחודית. מסע חוויתי לנשים לנפאל

טיול חוויתי לנשים בנפאל, התפור לקבוצה קטנה ואינטימית של נשים, יאפשר למשתתפות להכיר מקרוב את האנשים, לחוות את החיים בכפר, ליהנות מנופים קסומים על גג העולם, לא לרוץ ממקום למקום, אלא לשהות ולספוג.

מרכזו של הטיול הוא שהייה של שבוע בכפר במרכז נפאל, שנמצא בגובה 2,300 מ' בהרי ההימאליה. בכפר תוכלו לחוות את חיי התושבים המקומיים וליהנות ממפגשים עם נשים מקומיות (חלקן מדברות אנגלית) וגם "כמיטב המסורת הנפאלית" לצאת לטרקים של יום ויום וחצי באזור.

ילדי הכפר משתעשעים

הימקומארי ולילה, שתי מורות, שעובדות גם בפרויקט התיירות המקומי, יקבלו את פניכן בכפר. לילה היא גם אחות ומיילדת והימקומארי עושה תואר שני ומרכזת את קבוצות הנשים במקום. מוטי, דמות צבעונית, גורקה חביב בן 70, מטפח את המשתלה המקומית באהבה רבה. הוא ייתן לכן לשתול שתילים ומאוחר יותר ייקח אתכן לטיול ביער המקודש שבו נמצא המקדש המקומי.

באזור יש כמה פרויקטים שבהם מועסקות הנשים המקומיות. בוקר אחד תוכלו להשתלב בפרויקט הנייר להכין ביחד עם הנשים נייר בעצמכן. אחר הצהריים תצאו לטייל בנוף מקסים לחוות התרנגולות וכן תבקרו בחוות הפטריות המקומית.

הימקומארי, לילה וחברות

במשך השהות בכפר תוכלו להכיר את בית הספר המקומי ולבקר במגורי התלמידים. בבית ספר תיכון אזורי, שאליו מגיעים תלמידים מהכפרים הסמוכים, תפגשו את המורים והתלמידים אשר ישמחו לספר לכם על בית הספר ועל שיטת הלימוד הנהוגה בו.

חוויה נוספת שתחוו היא בישול בצוותא עם הנשים המקומיות. תתנסו בהכנת צ'פטי, דלבאט ומומו, וכמובן שתאכלו את המטעמים הנפאליים. בכפר יארגנו עבורכן ערב חווייתי אותנטי של שירה וריקודים. בערב אחר תעסקו באופנה המקומית, תלמדו איך ללבוש סארי ותכירו את התכשיטים המסורתיים.

פרויקט אריגת בדים של הכפריות המקומיות

במהלך השהות בכפר תצאו לשני טרקים קצרים. האחד למומחרה, נקודת תצפית בגובה 3,300 מטר, ממנה תצפו בזריחה מרגשת שמאירה יותר מעשרים פסגות של רכס ההימאליה. לאחר הזריחה תמשיכו ליער הרודודנדרום העתיק ומשם חזרה לננגי. טרק נוסף, בן יום, הוא לעיירה השכנה. הדרך עוברת דרך יערות ונופים קסומים. בסליזה תבקרו בפרויקט אריגה מקומי של נשים.

בנוסף לחוויה בכפר, נטייל ונכיר את הערים והאטראקציות המרכזיות בנפאל. תבקרו בקטמנדו ובעיירות סביבה: בקטאפור, פשופטינט, בודנאת. תטיילו בין מקדשים ורחובות צרים מלאי אווירה מקומית ותחשפו לתרבות הנפאלית המרתקת.

נשים נפאליות מכינות נייר לוקטה

התנאים בטיול צנועים. בכפר יש לודג', שאותו בנו התושבים, עם חדרים זוגיים פשוטים, שירותים מערביים ומקלחת עם מים חמים. בכפר יש אינטרנט ויש גם קליטה בנייד. הטרקים אינם קשים במיוחד (מי שרוצה יכולה לוותר ולהישאר בכפר) והם כרוכים בהליכה של כשש עד שבע שעות ליום. יש עליות! זה בלתי נמנע. הקצב יהיה איטי.

פרויקט התיירות מממן את החינוך והבריאות במקום, ולשהייה שלכן בכפר יש ערך חשוב לתושבים המקומיים.

הסטופה בבונדנאת

שתי הקבוצות הראשונות חזרו מטיולי האביב מלאות התלהבות. רוצה גם את להצטרף לחוויה של פעם בחיים? לחצי כאן >>

• כתבה פרסומית •


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.