תפריט עמוד

פסטיבל גלגול הגבינה

בפסטיבל גלגול הגבינה, אחד הפסטיבלים המוזרים בעולם, משתתפים חסרי פחד (ונטולי בינה) עושים הכל כדי להגיע לתחתית גבעה תלולה לפני גליל גבינה. מצורף סרטון - אבל גם כשרואים, קשה להאמין

השם נשמע תמים למדי: פסטיבל גלגול הגבינה. מה כבר יכול להיות שם? כמה בריטים משועממים שמתקבצים על ראש גבעה מוריקה בדרום-מערב אנגליה ומגלגלים להנאתם עיגולי גבינה – אפשר לנמנם מרוב שעמום, לא? אז זהו, שממש לא. פסטיבל גלגול הגבינה הוא אחד הפסטיבלים המטורפים וחסרי הגבולות שנתקלנו בהם, ומי שמתגלגל במורד הגבעה התלולה זה לאו דווקא הגבינות אלא בעיקר המשתתפים. גלילי גבינה במשקל שלושה קילוגרמים וחצי כל אחד נזרקים במורד הגבעה, ובעודם מתגלגלים מטה הם צוברים מהירות אדירה. מיד אחרי כל גליל גבינה שכזה מזנקת קבוצת אנשים אמיצים (או טיפשים להפליא) שמנסים על ידי ריצה, גלגול והתהפכויות להגיע לתחתית הגבעה לפני הגבינה. מי שמשיג את גליל הגבינה, זוכה בו כפרס. בדרך, כפי שאפשר לראות בסרטון הבא, יש לא מעט תקלות, חבטות ופציעות.

גם בשנים שמזג אוויר גרוע או חיכוכים עם הוועדה המארגנת הביאו לביטול הפסטיבל הרשמי, ההמונים הגיעו בזמן המיועד לראש הגבעה והאירוע התקיים באופן ספונטני ולא מאורגן. אם גם אתם חולמים להיחבט במורד הגבעה, כדאי שתדעו שאין צורך בהרשמה מראש, צריך פשוט להגיע. פרטים על מועד הפסטיבל הבא ומיקומו המדויק באתר האינטרנט.


דרך חור הארנב: הצצה למקדש תת קרקעי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.